Gå til innhold

Til dere fotofolk...


Yvaine

Anbefalte innlegg

...hvilke foto-forum er dere flittige brukere av? Hvilke blader innenfor kategorien er bra? Noen kjempenyttige nettsider å dele?

Jeg har en spirende interesse for foto, men siden ingen av mine andre venner er særlig interessert i det, har jeg ingen å utveksle erfaringer med, eller lære av. Så hvilke steder bruker dere som ressurser for tips og råd for å ta gode bilder, for å lære om utstyr etc?

(Og før noen foreslår det - jeg har tatt fotokurs, lærte masse, men nå er det over og jeg har ikke kontakt med noen av de andre deltagerne for feedback, og vil gjerne lære mer ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Photography-on-the.net

Flittig bruker vet jeg ikke om jeg kan kalle meg, men jeg leser veldig mye av det som er der.

Dette er vel egentlig et canon-forum, men det er også noen som bruker andre ting der også. Det finnes vel tilsvarende forum for andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg bruker www.flickr.com til inspirasjon. Det er utrolig mye bra bilder der, som inspirerer meg til å fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agurkolat

Søk gjerne på fotoblogger. Gjør det sjølv når eg treng inspirasjon. Skriver og min eigen fotoblogg: agurkolat.blogg.no

Ellers er akam.no/diskusjon.no fine plasser og sjå, læra og bli inspirert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et blad som jeg syns er utrolig bra, er "Digital Camera World". VIRKELIG verdt å kjøpe uansett om man er nybegynner eller videregående innenfor fotografi. Mye nyttige tips og inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...