Gå til innhold

hvor mange ved bordet?


kristin S.

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvor mange en skal plassere ved hvert bord? tre på hver side? vi skal ha bordene formet som en E.blir det for mye med tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er jeg som er litt treg...Men jeg forstår dessverre ikke helt hva du mener? "For mye med tre ved hvert bord"? icon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi blir 50 til bords og skal sitte i vanlig E. På den lengste siden sitter familien og brudeparet, altså 10 stk. På øverste og nederste "arm" sitter det 6 ved siden av hverandre (totalt 12 på denne armen). I tillegg vil det på denne armen sitte en person på enden av armen (så totalt 13 på øverste arm). Det samme på nederste arm. På armen i midten blir det 12 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mente var at ved hvert bord er det plass til tre på hver side, ingen på endene da bordene står ved siden av hverandre!ble det lettere?har det så klart i hodet, men glemmer at dere ikke tenker det samme som jeg. sorry!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard lengde på bord på forsamlingshus (sånne sammenleggbare)er 120 cm. Dermed er det bare plass til to på hver side. Ville heller ikke satt noen på enden, det blir trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Beregn 60 cm per pers, men pass på at det passer med bordbeina... Svært kjedelig å havne midt på et bordbein....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...