Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Har hørt at østers smaker f***e, stemmer det? Har aldri smakt f, så unnskyld hvis det er et dumt spørsmål. Men har smakt østers
tineline Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hehe, det var interessant. Som kvinne har det aldri falt meg inn. Men det lukter nå i alle fall (heldigvis) ikke slik!
Gjest Serena Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Kanskje du forveksler det med "myten" om at østers skal øke sexlysten og er et afrodisikum?
Gjest padawan Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 hvis du blander en real snørrklyse med en dæsj saltvann så er du mer inne på det. jeg synes ikek det er i nærheten av å smake kvinne selv om det kan være noen likhetstrekk.
SusanneGullet Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 hvis du blander en real snørrklyse med en dæsj saltvann så er du mer inne på det. jeg synes ikek det er i nærheten av å smake kvinne selv om det kan være noen likhetstrekk. Helt enig her.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Kanskje du forveksler det med "myten" om at østers skal øke sexlysten og er et afrodisikum? Det er en del som spøker med at østers og annen sjømat lukter/smaker kvinnekjønn.
Teriyaki Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Det er en del som spøker med at østers og annen sjømat lukter/smaker kvinnekjønn. I så fall et kvinnekjønn som burde ha tatt seg en tur i dusjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå