junela Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei! Jeg vurderer sterkt å ta fettsuging ved klinikken Fertilitas i Estland, men er skeptisk av natur og ønsker derfor å komme i kontakt med noen som har vært her, eller vet noe om klinikken. Setter stor pris på svar:)
Gjest gjest Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Dette lurer jeg også på,så følger spent med her:)
junela Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Dette lurer jeg også på,så følger spent med her:) Har du også vært i kontakt med dem og fått vurdering? Jeg har fått veurderingen og alt er egentlig "i boks" for å dra ned i januar. Men jeg føler jeg må vite bare LITT mer om selve klinikken:)
Gjest Lena Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Hei! Nu er det akkurat 1 mnd siden jeg var i tallinn og tok fettsuging. Til å være ett utenlands klinikk så syns jeg det var ganske bra der. Eneste minuset var at sykepleierne ikke snakket godt engelsk, flaks for meg at jeg kan litt finsk. Dere burde lese på bukplastikk.com om ei dame som var der. Liker heller ikke at Arne hedemann, den norske legen, er så utrolig kort i sine mail og du føler deg at han er litt for kort. Ikke rart hvis han må svare drøssevis med mail.
junela Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 Hei! Nu er det akkurat 1 mnd siden jeg var i tallinn og tok fettsuging. Til å være ett utenlands klinikk så syns jeg det var ganske bra der. Eneste minuset var at sykepleierne ikke snakket godt engelsk, flaks for meg at jeg kan litt finsk. Dere burde lese på bukplastikk.com om ei dame som var der. Liker heller ikke at Arne hedemann, den norske legen, er så utrolig kort i sine mail og du føler deg at han er litt for kort. Ikke rart hvis han må svare drøssevis med mail. Hvordan var kirurgene? Var det greit å kommunisere med dem? Gikk konsultasjonen greit? Ser området du fettsugde greit ut, og kan jeg spørre deg om hvor mye/hvor mange områder du fettsugde? Og om narkosen gikk greit;) Maaaange spørsmål til deg;)
Lena_84 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Joda, kirurgen var grei. Virket som en beskjeden mann. Han tegnet og forklarte hva som skulle gjøres og forventet resultat. Fettsugde magen, midjen, ryggputene og armene. Han fjernet 3,5 liter fett totalt. Nu en mnd etter syns jeg midjen ser meget bra ut, bedre enn det det var i allefall. Har litt *"bulker" som legen sa forsvinner. Virker som han ikke har fettsugd ryggputene og tatt for lite av armene. Må uansett vente halvt år før jeg kan klage. Ellers er jeg ganske fornøyd og angrer ikke ett sekund. Det var verdt hver eneste krone! Narkosen gikk helt fint, var bare under narkose i 1-2 timer såe:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå