Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Har du noen gang truffet en mann fra KG? Hvordan ble møtet - positivt overrasket, eller? Ble det med den kaffen, eller ble det noe mer? Fortell om gla'historiene!
Suzy Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Nei, men jeg har truffet flere kvinner - og en av dem har blitt ei veldig god venninne som har betydd masse for meg. Det er nå en solskinnshistorie i seg selv det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Vet om folk som er gift i daag etter å ha chattet her
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Nei, aldri truffet noen som helst. Er det virkelig mange menn her inne? Jeg ser vel egentlig bare de som roper høyest og er synligst. Finnes det noen oversikt over hvor mange som er her etterhvert?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Nei, aldri truffet noen som helst. Er det virkelig mange menn her inne? Jeg ser vel egentlig bare de som roper høyest og er synligst. Finnes det noen oversikt over hvor mange som er her etterhvert? -Steinar -Christian -Gorgonzola -Cuckold -Mann42 -Transmogrifier -Kr.Øst -Stefan -Kenneth199 -SMann -Goggen -En fyr fra Nord-Norge med fine farger i avateren: hva var navnet?! ...og flere andre seriøse og flinke forumdeltakere! De er sikkert gift alle sammen, men det er menn her og det er bra for mangfoldet!
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jammen så bra at det er flere menn enn jeg kunne komme på her inne. Mangfold er finfint! Og den fargerike nordnorske heter Kamikatze. En ordentlig luring spør du meg, men det har du vel ikke gjort, så det har jeg vel ikke sagt heller.
Gjest MissBella Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Jeg har møtt en gutt fra KG. Det er vel 1-2 år siden. Møttes bare en gang. Dro på fest sammen. Hyggelig. Men ikke noe mer.
Suzy Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Også har du Brutal mann, Kristian82, Jeansgutt21, Serpico, Vidvandre, Cannavaro, Gyldenløwe, Cuckold, Feuerstein, Yme, Lurven, Igrosny..... ja det er mange av dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Jeg pleier ikke møte folk fra nettet. Men de mennene som er her (i hvert fall de som stikker seg mest frem) frister da heller ikke å møte? Virker jo strengt tatt som om de er typer som ikke får sjans på så mange i RL, og som kompenserer ved å være tøffe i trynet på nett. Klart ikke alle er slik da, det finnes sikkert mange mannenick her som oppfører seg ordentlig, men da legger man ikke like godt merke til dem Kan jo for ordens skyld legge til at det er mange av kvinnenickene som ikke frister så mye å møte heller. Det er absolutt ikke bare menn som oppfører seg ufint på nett.
Suzy Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Jeg pleier ikke møte folk fra nettet. Men de mennene som er her (i hvert fall de som stikker seg mest frem) frister da heller ikke å møte? Virker jo strengt tatt som om de er typer som ikke får sjans på så mange i RL, og som kompenserer ved å være tøffe i trynet på nett. Klart ikke alle er slik da, det finnes sikkert mange mannenick her som oppfører seg ordentlig, men da legger man ikke like godt merke til dem Kan jo for ordens skyld legge til at det er mange av kvinnenickene som ikke frister så mye å møte heller. Det er absolutt ikke bare menn som oppfører seg ufint på nett. Og det er derfor - i redsel for å stikke deg frem - at du sier dette som anonym eller?
feuerstein Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 De er sikkert gift alle sammen, men det er menn her og det er bra for mangfoldet! Aldri vært gift, men en god del av mine jevnaldrende er gift eller allerede skilt, hvis det teller? :gjeiper:
Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 -Steinar -Christian -Gorgonzola -Cuckold -Mann42 -Transmogrifier -Kr.Øst -Stefan -Kenneth199 -SMann -Goggen -En fyr fra Nord-Norge med fine farger i avateren: hva var navnet?! ...og flere andre seriøse og flinke forumdeltakere! De er sikkert gift alle sammen, men det er menn her og det er bra for mangfoldet! Også har du Brutal mann, Kristian82, Jeansgutt21, Serpico, Vidvandre, Cannavaro, Gyldenløwe, Cuckold, Feuerstein, Yme, Lurven, Igrosny..... ja det er mange av dem. Og mikewaters!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Aldri vært gift, men en god del av mine jevnaldrende er gift eller allerede skilt, hvis det teller? :gjeiper: Du trener, har ikke barn, er ikke datanerd, har bra jobb og har god erfaring med kvinner?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #14 Skrevet 1. august 2010 Jeg har vært på date med flere av mennene her inne. Har vært til sengs med en også, han var ikke så verst heller. Takk for sist!
feuerstein Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Du trener, har ikke barn, er ikke datanerd, har bra jobb og har god erfaring med kvinner? Trener, har ikke barn, prøver å være menneskelig til tross for lang teknisk utdanning, veldig fornøyd med jobben og stort sett god erfaring med kvinner ja Har jo saktens opplevd noen kvinner som det ikke har fungert spesielt godt med, men jeg velger å tro at det er feil på individnivå, ikke noe som gjelder kvinner generelt.
Teriyaki Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Jeg har ikke møtt noen fra KG, nei. Men kjæresten møtte jeg gjennom et annet nettsamfunn som i alle fall på det tidspunktet, ikke var en sjekkeplass. I alle fall ikke på det nivået det er blitt i dag. Og vi har vært sammen i tre år.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 Jeg har vært på date med flere av mennene her inne. Har vært til sengs med en også, han var ikke så verst heller. Takk for sist! Var det en i 40-årene som ofte er i sexforumet?
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2010 #18 Skrevet 1. august 2010 Og mikewaters! Mike Waters er en av de få jeg har absolutt sansen for ;-). Kjetil S. har vært en ivrig bidragsyter. Han har ikke vært å se på lenge nå. Jeg har ikke truffet noen fra KG, men har chattet med noen. Kunne vært spennende å møtes i virkeligheten ;-).
Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. august 2010 #20 Skrevet 1. august 2010 Tenk at jeg glemte Mike! Kremt.. Og så glemte vi jo Hogwash!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå