Gå til innhold

Unormalt store lår

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Heisann!

Lårene + leggene mine er noe jeg ville kalt unormalt store. Når jeg ser på meg selv i speilet, så ser jeg ganske enkelt en pære. Dette er noe som har dukket opp på mystisk vis bare på noen få mnd. Siden jeg er en 17 år gammel gutt, så syntes ikke jeg dette er noe fint.

På hele overkroppen er jeg nesten for slank, så da skjønner jeg bare ikke hvorfor. Kan dette være noe midlertidig, eller er lårene mine enkelt og greit for tykk? Prøvde å søke litt rundt på nettet om dette, men jeg fant ingenting. Håper det er noen her som kan hjelpe:)

(PS: Prøver på ingen måte å henge ut eller fornærme noen. Dette er et eksisterende problem for meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv legger jeg på meg fett på rumpe og lår først. Min løsning på problemet var å bygge en større overkropp + bein!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du kan ha godt av å bygge litt overkropp ja, for å balansere fremtoningen din :) Da ser plutselig ikke lårene og leggene for store ut! I tillegg bør du vel unngå å trene for mye styrke i underkroppen, og satse på kondisjonstrening også, hvis det er noe fett der som kan fjernes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...