Gå til innhold

(nesten)nakenbilder


Roxxy

Anbefalte innlegg

Jeg digger å sende bilder til typen. Spesielt hvis det er en stund siden vi har sett hverandre. (er vandt til å se han hver dag, så hvis han er mye på jobb eller en periode eller i ferier osv. er det litt ekstra spenning i hverdagen å få en småkincky MMS)

Og nei, jeg sender ikke naken bilder til han, men bilder av f.eks BH osv.

Am i the only one? :)

EDIT; nei, jeg tar ikke av bh og knipser bilder av den. Puppebilder, men bh'en forblir på :)

Endret av Roxxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne aldri falt meg inn.

Blir det ikke kjedelig den dagen et eller flere bilder kommer på avveie, evt. det blir slutt med han? (nå sier jeg ikke at det blir det, men la oss være realistiske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frklykke, man behøver vel ikke vise nakenbilder til andre enn dem man er sammen med selv om det er slutt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NESTEN-nakenbilder. Så langt har han ikke fått mer enn et par bilder av puppene og ja, med bh'en på. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har sendt masse puppebhbilder, - skal du ikke sende bilder uten bh også, eller er puppene bare til når han kommer hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har sendt masse puppebhbilder, - skal du ikke sende bilder uten bh også, eller er puppene bare til når han kommer hjem igjen?

nei, han vil nok få noen puppebilder uten bh når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

frklykke, man behøver vel ikke vise nakenbilder til andre enn dem man er sammen med selv om det er slutt vel?

Det er vel ganske naivt?

Med en gang du gir avslørende bilder til en person får de en viss makt over deg i den forstand at de kan velge å legge dem ut på nettet eller spre dem blandt venner.

Det finnes jo nok av "my ex is a lying whore, here is some nude pics of her" på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har hendt seg at jeg har sendt han litt bilder av meg. Ingen problemer det. :) Er sannsynlig at jeg sender han bilde av meg i kveld også, for han er på fjelltur, og kommer ikke hjem på en uke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sendt både nesten nakenbilder og nakenbilder til kjæresten min. Dvs. de gangene hun ikke har tatt dem selv, hun er proffotograf til vanlig og jeg har posert for henne noen ganger.

Bare å ikke vise fjeset så mye, så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Dette handler mest om tillit.

Jeg har sendt bilder til kjæresten som jeg ALDRI ville sendt til noen andre - i frykt for at de ville publiseres her eller der.. Har også fått noen tilbake, så da er vi på samme plan. Jeg stoler fullt og helt på ham, og da er det vel ingen hindringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...