Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Ja, det kan jeg forsåvidt være enig i. Siden jeg foretrekker normalt samleie (vel og merke i alle tenkelige stilliger, både utendørs og innendørs), er det klart at jeg er mer opptatt av hvordan penisen passer i min skjede enn hvor flink han er med tunge og hender. Oralsex er som sagt et krydder for meg, og ikke noe jeg ønsker å ha som en erstattning for samleie. 8-9 cm er jo faktisk på grensen til micropenis, så den vil være for liten for de aller fleste kvinner om man tenker på utbytte av vaginalt samleie. Det er nok lurt å tenke seg godt om, og se for seg om man vil synes dette er nok i lengden. Det som irriterer litt nå kan bli et stort problem når den verste forelskelsen har lagt seg - med mindre vedkommende er cuckold, da Dette er som jeg skulle sagt det selv. Jeg uttrykte meg på omtrent samme måte for en tid tilbake og ble nærmest hetset og kalt egoistisk. Det er ikke bare å trene skjedemusklene, som en annen skriver her. Jeg kan bruke dem, men det er altså stor forskjell på følelsen av en fingerlang, kanskje tynn penis, og en av normal lengde og tykkelse. Det sier seg selv at det ikke blir særlig nytelse av den førstnevnte.
Gjest h h Skrevet 4. august 2010 #22 Skrevet 4. august 2010 Et filmklipp der han hadde 3 tommer og de klarte faktisk helt fint mht sex.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #23 Skrevet 4. august 2010 Så du penisen da, eller bare kjente du uten på buksa? For hvis han hadde truse og ikke boxer på seg så kan jo det holde den litt på plass.
Gjest Mann Skrevet 4. august 2010 #24 Skrevet 4. august 2010 Dette skremmer meg, dere snakker ikke om micropeniser, men vanlige, dere vil helst ha en på størrelse hest. Som TS sa så er den nok for liten, uten at det nødvendigvis skal hindre noen i et forhold, men uansett. Dette blir bare for drøyt for meg, og jeg er glad ingen av dere har tilgang til min. Dere kan jo tenke de UBER-selvtillits tankene deres om det, men jeg har nok til de fleste. Enda det så sier jeg dere dette.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2010 #25 Skrevet 4. august 2010 Hvis du liker ham godt, ha sex. Fungerer det ikke, snakk om det og gå videre. Jeg synes egentlig det blir feil å si at man ikke liker noe man ikke har prøvd. Men pass på at du har følelser for fyren hvis dere skal pule.
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #26 Skrevet 4. august 2010 Har chattet med en litt overvektig gutt i en lengre periode over nett. Vi møttes for en måned siden, da han bor ganske langt unna meg. Vi ble sammen og når vi lå i sofaen og koste sammen, så oppdaget jeg at han hadde veldig liten penis.. Kanskje 8-9 cm i stiv tilstand og nesten ikke tykkelse på den heller. Litt tjukkere enn tommelen. Enda ikke hatt sex med han.. Jeg er 17, han er 19.. Ville du klart deg med en så liten penis? Overvektig og med en bitteliten tiss som såvidt vil kjenne? Dump han og gå videre! Du er 17, du har russetiden foran deg, du kan kose deg i mange år med mange forskjellige, gå i det minste for skikkelig mannfolk og ikke kast bort tida på mini-pikker.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #27 Skrevet 4. august 2010 Overvektig og med en bitteliten tiss som såvidt vil kjenne? Dump han og gå videre! Du er 17, du har russetiden foran deg, du kan kose deg i mange år med mange forskjellige, gå i det minste for skikkelig mannfolk og ikke kast bort tida på mini-pikker. Her forveksler du det å "være mann" (hvordan det nå enn skal forstås) og fysisk utrustning der nede. To vidt forskjellige ting. Ettersom du gjør den bommerten får vi andre be og håpe på at du aldri reproduserer deg, ettersom du i motsatt fall vil svine til genpoolen vår og slik gjøre uopprettelig skade.
Gjest kari Skrevet 4. august 2010 #28 Skrevet 4. august 2010 Til TS. Jeg ville ikke ha sex med han. Prøv heller å finn en skikkelig mann med stor penis. Vil anbefale alle kvinner til kun ha sex med skikkelige menn med store peniser, slik at vi i framtida kan ha avlet bare menn med store.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #29 Skrevet 4. august 2010 Til TS. Jeg ville ikke ha sex med han. Prøv heller å finn en skikkelig mann med stor penis. Vil anbefale alle kvinner til kun ha sex med skikkelige menn med store peniser, slik at vi i framtida kan ha avlet bare menn med store. Enda en kvinne som bør avstå fra å svine til genpoolen vår. Du er for dum til å avle frem et avkom, hører du
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 #30 Skrevet 5. august 2010 Kvinner bærer også på gener som kan bestemmer hvordan barnet blir rent fysiologisk.
Mr Yahmaan Skrevet 5. august 2010 #31 Skrevet 5. august 2010 Hvis du ikke vil - La være Hvis du er usikker - Prøv og evt. fortsett/slutt Hvis du ikke syns det gjør noe - Peis på Uansett hva andre måtte mene så må du se selv hva du vil.
Gjest padawan Skrevet 5. august 2010 #32 Skrevet 5. august 2010 jeg må si jeg er overrasket over mange av svarene som kvinnene i denne tråden har avgitt. jeg synes TS i det minste bør prøve å ha sex med fyren før hun dømmer han nord og ned på grunn at utseene på utstyret hans.
Gjest meg Skrevet 5. august 2010 #33 Skrevet 5. august 2010 Overvektig og med en bitteliten tiss som såvidt vil kjenne? Dump han og gå videre! Du er 17, du har russetiden foran deg, du kan kose deg i mange år med mange forskjellige, gå i det minste for skikkelig mannfolk og ikke kast bort tida på mini-pikker. Ja, for å være ekte mannfolk må man ha hestkuk og få musa si vrengpult. Og det viktigste av alt her i livet, det er å ligge med så mange som mulig, bare fordi man er ung og i russetida skal du ta heeelt av, helst. Husk dette da kvinner, så dere kan avle fram de "bra" genene. Før den moderne tid kom, så ble du mobbet for å ha stor kuk, av kvinner. Dessuten kan jeg ikke fatte hva stor kuk har med de gode genene å gjøre, hva med alle de andre. Har virkelig folk blitt så kjedelige at det eneste som er å sette pris på er utstyret.. Men jaja, har du først fått staka opp hullet, så blir det vel vanskelig å bli tilfredsstilt av noe av mindre størrelse. Jeg burde sagt "SKJERP DERE" for helvete, men jeg driter i det for dette er jo så latterlig som det kan få blitt. Det er bare piss at dere må ha stor kukk og ingenting annet duger. Det finnes en størrelse mellom liten og stor, så oppfør dere som voksne mennesker og ikke bli barnslig. Ta å mål hva dere har mellom øra først.
Rabadamtimtim Skrevet 5. august 2010 #34 Skrevet 5. august 2010 jeg må si jeg er overrasket over mange av svarene som kvinnene i denne tråden har avgitt. jeg synes TS i det minste bør prøve å ha sex med fyren før hun dømmer han nord og ned på grunn at utseene på utstyret hans. Tuller du? Skal hun bare hive seg i høyet, som en 17 år gammel jente, med en kar bare for å prøve? Ja, la alle oss kvinner gjøre det, bare hive oss til sengs og "prøve" så fort som råd, uansett om vi liker mannfolka eller ikke...
Gjest padawan Skrevet 5. august 2010 #35 Skrevet 5. august 2010 siden de var avkledd sammen så regner jeg med at de liker, eller er glade i, hverandre i en eller annen grad. hvis ting funker på det emosjonelle plan hva er galt med å finne ut om det også fungerer på det seksuelle plan før en dumper vedkommende? kanskje det er meg men jeg synes iallefall det er overfladisk å dumpe noen kun fordi de tilsynelatende har liten tiss. for alt TS vet kan det hende han er god i sengen til tross for at han er sparsommelig utstyrt.
Norna Skrevet 5. august 2010 #36 Skrevet 5. august 2010 (endret) Før den moderne tid kom, så ble du mobbet for å ha stor kuk, av kvinner. Hæ? Har du hørt om Frøy? Det er vår største mannlige helligdom! blir det vel vanskelig å bli tilfredsstilt av noe av mindre størrelse. Det er like mye størrelsen på høna som avgjør. Vi alle ønsker vel at mennesker skal være velskapte og glade. Endret 5. august 2010 av Norna
Gjest KateW Skrevet 5. august 2010 #37 Skrevet 5. august 2010 Dersom jeg elsker en mann, så elsker jeg penisen hans også, selv om jeg hører med til de som får vaginalorgasmer, og trenger å føle en penis inne i meg, så har jeg også muskler i underlivet som jeg kan jobbe med. Men du TS, du syns han er bleik, feit og litt ekkel, hva i alle dager SKAL du med fyren?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. august 2010 #38 Skrevet 5. august 2010 Hvis du ikke vil - La være Hvis du er usikker - Prøv og evt. fortsett/slutt Hvis du ikke syns det gjør noe - Peis på Uansett hva andre måtte mene så må du se selv hva du vil. Helt enig.
Gjest Mann Skrevet 5. august 2010 #39 Skrevet 5. august 2010 Hæ? Har du hørt om Frøy? Det er vår største mannlige helligdom! Det er like mye størrelsen på høna som avgjør. Vi alle ønsker vel at mennesker skal være velskapte og glade. Ja, endelig noe spennende å snakke om. Frøy ble avbildet med stor fallos for å fremheve at han var en fruktbarhetsgud av vanætten. Skal vi tro diverse skulpturer laget rundt om kring kan man vel kanskje ikke konkludere med at det er lengden som har noe å si. Prøv å tre deg ned på den duuu
Gjest Mann Skrevet 5. august 2010 #40 Skrevet 5. august 2010 Jeg har ikke liten kuk, heller ikke stor. Til tross for dette har jeg hatt flere suksessfylte og langvarige forhold hvor ingen av partene har hatt noen komplekser rundt dette. Det jeg mener er at etter å ha lest denne kategorien kalt "Seksualitet" på forumet så virker det som at om du ikke er normal eller vanlig, så er du liten og er ikke engang mann og har gener som ikke burde videreføres. Det er helt umenneskelig i mitt syn. Dessuten, hvor mange kvinner er det som drar fram målebåndet når de møter en fyr. Enten det eller meget bra øyemål, og så er det ikke akkuratt noen myte at menn skryter på seg noen cm om de førtst skulle fortelle en jente hvor stor den er. Jeg har opplevd opptil flere ganger å bli hvisket i øret, mens de sitter på fanget mitt "Jeg vedder på at du har stor pikk". Hva er greia med det? Jeg bare sier at jeg har faen ikke stor pikk og dytter de vekk. Jeg orker ikke det kjaset og maset om det lengre, selvom jeg vet veldig godt nok at min holder mål. Det er mange andre kvaliteter jeg er ute etter når jeg skal finne en jente, og det siste jeg tenker på er sex, selvom det er i tankene. Uansett hva, så er det utrolig deilig å kunne ha sex og føle den nærheten, gleden og intimiteten med noen du elsker. Og føler du ikke dette fordi kravet etter hestekukk står større enn noe annet, så kommer du aldri til å føle noe annet enn en vrengpult mus og vondt for å gå dagen etter. Det eneste jeg er enig i er at 8-9cm i tillegg til å være bleik og feit er for drøyt. Det skal jeg være enig i. Han må jo ta LITT vare på seg selv. Be han komme tilbake etter å ha trent seg opp. Keep it real, det er det eneste som fungerer, for når du forteller han rett ut hva som er problemet så kommer han til å bli så forbanna at han får titusen ganger mer lyst til å gjøre noe med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå