Gå til innhold

Grrr..skuffet!


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Var innpå hm.com for å se på BHer bla.a.,men ble megaskuffet!

De har jo ingenting større enn 80 C??

Det bruker jeg jo til vanlig,men nå som jeg er gravid så må jeg minst opp i D str.

Hva gjør dere som har litt større pupper enn C cup?

Hvor handler dere??Synes det er dårlig av HM å ha såå lite utvalg i str altså..er jo mange BHer der som er fine og rimelige,men det hjelper ikke om de ikke passer!! :tristbla:

Har ikke så lyst å bruke en formue på nye BHer siden jeg ikke bruker den store str såå lenge(puppene krymper jo dessverre igjen)

så tenkte at HM måtte være et greit sted å kjøpe,er fornøyd med de jeg har der fra før av også.Hmm what to do :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse fint og rimelig i D og DD-cup hos Lindex. Vil du legge litt mer penger i det synes jeg Change har godt utvalg i større størrelser (bruker selv H-cup), samtidig som de har tenkt på jenter med liten omkrets også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt på cubus i det siste hvor de endelig har begynt å ta inn større størrelser. H&M kan man bare glemme ja. Change har mye flott hvis man vil ha litt dyrere bh, og det er det verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv 80 C/D, og selv det synes jeg er vanskelig å finne på H&M eller cubus. Så nå har jeg krøpet til korset og handler kun undertøy på rene undertøysbutikker, per dags dato er Triumph favoritten, da prisene ikke er uoppnåelige for vanlig dødelige, pluss at de har en serie som passer meg perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er den aller verste av de vanlige kjedebutikkene når det gjelder utvalg av BH'er. Lindex er den beste av kjedebutikkene etter min mening, kanskje du finner noe der?

Dessverre kan jeg ikke handle BH'er i noen av kjedebutikkene fordi størrelsen min ikke finnes der. Det eneste som nytter er rene spesialbutikker for undertøy, eller eventuelt netthandel av BH-modeller som jeg allerede har prøvd og vet passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ella May på Lindex har mye fint i D-E ! :) Du finner ofte noe på salg der også, handla vel 5Bh-er i 75D for under 300 kroner tidligere i sommer.. Cubus har noen få D-er, men jeg synes ikke de er like behagelige - ofte altfor tynne stropper som sitter langt ut på skuldrene, det gir for lite støtte..

Ellers er lasenza.co.uk greit å bestille fra på nett, de er omtrent som lindex i str, kanskje bittelitt mindre, men bruker 75D (34D heter det vel der) derifra også..

HM har forresten noen få modeller opp i D.. De som heter "basic" eller noe, er vel en halterneck, en med avtagbare stropper og en T-skjorteBH tror jeg.. Har kun prøvd den stroppløse i den serien, den var helt jævlig, men mulig de andre er litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du legge litt mer penger i det synes jeg Change har godt utvalg i større størrelser (bruker selv H-cup), samtidig som de har tenkt på jenter med liten omkrets også :)

Hvordan er det hos Change, blir man "overfalt" av hjelpsomme selgere når man kommer inn der? Eller kan man gå rundt og se og prøve uten at det kommer noen inn i prøverommet og maser..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har ikke handlet bher på HM på årevis, ikke bare er det elendig utvalg i str, det er ingen støtte i bhene deres, og stoffet er av drålig kvalitet. Anbefaler Lindex eller Cubus, og da spesielt Triumph, eller KapAhl som har godt utvalg i størrelser til en overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det hos Change, blir man "overfalt" av hjelpsomme selgere når man kommer inn der? Eller kan man gå rundt og se og prøve uten at det kommer noen inn i prøverommet og maser..?

De gangene jeg har handlet på Change har jeg fått gå i fred. De spør jo om man vil ha hjelp, men etter å ha sagt at jeg bare kikker så har det aldri vært noe mas. Fått være i fred i prøverommet også :gjeiper: Ikke er de så fryktelig masete ang mer-salg heller.

Men jeg vil også anbefale Lindex, tror neste alt de har av bh-er går opp til d-cup, og at noe til og med er e-cup. OG de har enda salg (70%) på undertøy, iallefall her jeg bor.

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det hos Change, blir man "overfalt" av hjelpsomme selgere når man kommer inn der? Eller kan man gå rundt og se og prøve uten at det kommer noen inn i prøverommet og maser..?

Kan jo hende det varierer fra sted til sted, men her hos meg sier de bare hei når jeg kommer inn i butikken og lar meg prøve i fred. Trenger jeg hjelp sier jeg ifra selv, og da er de veldig flinke til å måle og finne modeller som kan passe.

Har ikke handlet bher på HM på årevis, ikke bare er det elendig utvalg i str, det er ingen støtte i bhene deres, og stoffet er av drålig kvalitet. Anbefaler Lindex eller Cubus, og da spesielt Triumph, eller KapAhl som har godt utvalg i størrelser til en overkommelig pris.

KappAhl har relativt godt utvalg i cup, men det som er så dumt er at de antar at alle som har stor cup også har stor omkrets, så jeg kan ikke handle der. Da jeg skulle se etter BH der for litt siden hadde de mye fint, men omkretsen begynte på 90 for BH med større cup :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har handlet på Change har jeg fått gå i fred. De spør jo om man vil ha hjelp, men etter å ha sagt at jeg bare kikker så har det aldri vært noe mas. Fått være i fred i prøverommet også :gjeiper: Ikke er de så fryktelig masete ang mer-salg heller.

Kan jo hende det varierer fra sted til sted, men her hos meg sier de bare hei når jeg kommer inn i butikken og lar meg prøve i fred. Trenger jeg hjelp sier jeg ifra selv, og da er de veldig flinke til å måle og finne modeller som kan passe.

Supert, takk! Jeg kan ikke fordra slike butikker der selgerne oppfører seg som klegger, nemlig. Men da tar jeg en tur i nærmeste framtid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på snart 18 som bruker D-E cup.. De har veldig mye fint på Lindex, KappAhl og slike butikker, eneste som er ulempe er at de bh-ene er ganske dyre i forhold til de du får på H&M..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter skikkelig med å finne en BH som sitter godt. De blir enten for små og trange eller så "sagger" de. Jeg har prøvd noen i større cup og mindre omkrets og det har blitt bedre, men da synes jeg de gnager og er for trange.

Har prøvd å spørre i butikken, men følte ikke, de 2 gangene jeg har prøvd, at ekspeditøren har peiling. Har heller ikke særlig lyst til å ha med meg noen inn i prøverommet! :sjenert:

Jeg er nokså rund. Vet ikke om det har noen betydning. Bruker 80D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75D og har aldri funnet noe annet enn en bikinioverdel i den størrelsen på H&M. En flott bikini, men det hjelper meg fortsatt lite til hverdags. Så jeg har begynt å handle BHer på Lindex, Cubus, Victoriassecret osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg finner kjempefine bh'er i D på hm, men min erfaring er at man må beregne et par bomturer for hver gang man finner noe. Jeg synes ikke at disse står tilbake for bh'er fra de andre billigkjedene kvalitetsmessig. Men nå skal det sies at jeg har ganske mange bh'er, så de slites vel ikke så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Hva gjør dere som har litt større pupper enn C cup?

Hvor handler dere??Synes det er dårlig av HM å ha såå lite utvalg i str altså..er jo mange BHer der som er fine og rimelige,men det hjelper ikke om de ikke passer!! :tristbla:

Med 70E så handler jeg i faghandel (men nå er jeg ikke glad i HM heller da, og har vel råd til å handle i faghandel... :rodme: )

Da jeg var yngre (med samme størrelse) så var Lindex og Cubus steder jeg kunne være heldig å finne passende BHer.

Heldigvis har utvalget blitt myye bedre de siste 15 årene etter som flere forhandlere har fått opp øynene for at markedet er noe annerledes enn de tidligere kanskje "trodde" og flere faghandler har etablert seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...