Gå til innhold

Blir kvalm av morrabrød..


Fremhevede innlegg

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg skal være enig i at det ikke alltid er like lekkert med en naken, trøtt og svett mann med morgen ånde- og hår som ramler ut av soverommet på morgenen - med den ståpikken! Kommer an på hvilket humør jeg er i osv, men noen ganger synes jeg det er litt ..ekkelt. Da spør jeg om han ikke skal hoppe i klærne snart. :ler:

Eller i dusjen! Mannfolk som hopper rett i klærne og ikke i dusjen om morgenen er ekle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, han synes nok du er like ekkel der du ligger, med hår som ligner et fuglerede, dårlig ånde og uten sminke. ;)

  • Liker 1
Skrevet

hehe...det er ekstremsport det... å stå med morrabrødet på do i en tilnærmet umulig vinkel for i det hele tatt å få gjort noe...

ps..40 jeg og våkner med morrabrød hver eneste dag...dog tusler jeg ikke rundt med det da..

Skrevet

Eller i dusjen! Mannfolk som hopper rett i klærne og ikke i dusjen om morgenen er ekle.

Han er ekkel han da, for han nekter å dusje på morgenen. Han hater det! Dusjer om kvelden heller.

Gjest Nanette
Skrevet (endret)

Han er ekkel han da, for han nekter å dusje på morgenen. Han hater det! Dusjer om kvelden heller.

Ja... Litt... :fnise:

Men seriøst, bedre å dusje to ganger daglig da, enn å gå og stinke hele dagen.

Endret av Nanette
AnonymBruker
Skrevet

Er enig med en over her, det er kanskje selve fyren du er lei av, og syns er ekkel? Har hatt det slik selv, og da ble til slutt ALT ekkelt.. Du syns kanskje det var søtt i begynnelsen?

Gjest Tobias
Skrevet

At den er svett og ekkel, at han er "kåt" før han i det hele tatt har stått opp av senga, at han gjør dagligdagse ting som å lage kaffe og se på nyhetene med ståpikk. Jeg bare syntes det er skikkelig ekkelt.

Han er ikke kåt for faen. Alle gutter vokner opp med stå, blant annet pga full blære. Jeg vokner opp med stå etter hver blund jeg også, og det siste jeg er hvertfall ikke kåt. Kun trøtt og pissatrengt. Og hadde jeg blitt møtt med en slik nedsettende holdning hver morgen, fordi kroppen min fungerer som den skal, hadde jeg kunnet adda lettere irritert til den listen og smacka deg i ansiktet med den. Din kødd

Hilsen meg

Skrevet

Nesten merkelig at denne tråden skulle dukke opp for mine øyne idag....hadde morrabrød i over 5 min idag og ingen til å avhjelpe "problemet" mitt med :)

Etter nesten 10 min måtte det bli en kald dusj isteden....

Joda, dersom kvinner ikke klarer eller tolererer en mann med morrabrød, da er det vel noe fundamentalt galt. Kvinner har sine lyter og sykluser, så når man først har valgt en å leve sammen med så må man infinne seg med toleranse overfor det som er kroppslig naturlig ihvertfall. Det bør ikke være verre enn det nei.

  • Liker 1
Skrevet

Kan vel være enig med TS i at det ikke er noe vits å løpe rundt å vifte med den om morran da... :)

  • Liker 3
Skrevet

Ja... Litt... :fnise:

Men seriøst, bedre å dusje to ganger daglig da, enn å gå og stinke hele dagen.

Ja, jeg er enig, men jeg får han ikke inn i dusjen på morgenen, utenom i helgene! Til hans forsvar er han sjeldent svett om natten, så han stinker ikke - om han gjør det får han ta seg en kattevask først! Jeg selv dusjer hver morgen og etter trening på treningsdagene.

Gjest norah
Skrevet

Jeg blir mest gretten fordi jeg av praktiske årsaker(tidsmangel) ikke får utnyttet situasjonen.

Men; TS sin samboer drar det kanskje litt langt ved å bare spasere rundt i evigheter.

Jeg foretrekker en delvis påkledd mann når jeg spiser frokost......

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal lese mye før øya detter ut...

Vel, be typen ta noen dype knebøy så vil blodet fordele seg fortere på grunn av store muskelgrupper som kommer i arbeid...Men noe sier meg at enkelte damer vil finne også denne "aktiviteten" noe ulekkert og vil klage på det også. Priapisme er en sykelig tilstand med konstant ereksjon. Pasienter som kommer inn til akutten med denne lidelsen blir bedt om å gå i trapper for å sette i gang blodsirkulasjonen. Jeg må selv ta noen dype knebøy på do dersom jeg våkner og må gå på do på natten. Helt umulig å tisse med kuken som står rett opp...ser sikkert ganske komisk ut, men jeg er alene på do så det går greit.

Gjest KateW
Skrevet

Nesten merkelig at denne tråden skulle dukke opp for mine øyne idag....hadde morrabrød i over 5 min idag og ingen til å avhjelpe "problemet" mitt med :)

Etter nesten 10 min måtte det bli en kald dusj isteden....

Øhm, har du hørt om runking? :klo:

  • Liker 2
Skrevet

Himmel, min kjæreste har nå i det minste anstendighet til å henge en duk eller liknende over den erigerte penisen sin når han spankulerer rundt.

  • Liker 4
Gjest Hannee
Skrevet

Naturlig prosess som fører til morrabrød og at kvinner faktisk kan våkne å være litt våte. Har ei psykologistudentvenninne som sier at når man får REM-søvn, altså ordentlig god søvn, så utvikler kroppen et eller annet stoff som fører til ereksjon hos menn og våthet hos kvinner.

Gjest Katten.
Skrevet

Ja... Litt... :fnise:

Men seriøst, bedre å dusje to ganger daglig da, enn å gå og stinke hele dagen.

Nei, overhodet ikke. Dusjer man for ofte (som f.eks. to ganger dagen) er det skadelig for huden. Optimalt sett bør man ikke dusje mer enn 3-4 ganger i uken.

Det finnes også de som ikke lukter noe særlig svette. Selv kan jeg gå flere dager uten å dusje, og ingen merker noe (vi er en veldig ærlig gjeng, som hiver hverandre i dusjen / i tannpussingen om det trengs). Jeg gjør det selvfølgelig ikke til vanlig, da jeg selv foretrekker å dusje hver dag - av og til annenhver dag, om jeg er alene :)

  • Liker 1
Skrevet

Øhm, har du hørt om runking? :klo:

Joda, godt tips det Kate.....men når det ikke passer helt med humøret og det tidsmessige så var det best med kald dusj denne gangen.. :)

Gjest Nanette
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Dusjer man for ofte (som f.eks. to ganger dagen) er det skadelig for huden. Optimalt sett bør man ikke dusje mer enn 3-4 ganger i uken.

Neida, det var før i tiden det, da såpene var sterkere mot huden. Nå lager de såper og dusjgeleer nærmere hudens PH så det skader ikke.

Skrevet (endret)

Nei, overhodet ikke. Dusjer man for ofte (som f.eks. to ganger dagen) er det skadelig for huden. Optimalt sett bør man ikke dusje mer enn 3-4 ganger i uken.

Å herregud, det der er bare en lame unnskyldning for late ekle folk som ikke gidder å dusje.

Det eneste som skjer om du dusjer for ofte er at huden kan bli tørr. Smør deg med en bodylotion, vips problem solved. :rolleyes:

Edit: Jeg trener hver dag = jeg dusjer hver dag. Men du mener vel jeg skal dusje annenhver dag likevel?

Endret av Benedicte22
Skrevet (endret)

Det må være flaut å utvise slik dummhet som trådstarter gjør.

Gutter kontrollerer ereksjonen sin mens de er våkne, men iløpet av de timene man sover kan men ha mange ereksjoner - disse er knyttet til den delen av søvnen som kalles REM.

For menn så er det ofte en annen praktikalitet ved det hele;

Ballene og blæren deler samme utløp - altså penis, så når penis er hard er det veldig vanskelig for en mann å tisse. Så våkner du med ereksjon, så er det ikke noe stress med å løpe på badet om morgenen.

Bare for å ha nevnt det, så påvirkes musa di også når du sover trådstarter, skal det da f.eks være ekkelt om du våkner med våt mus??

Endret av Kim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...