allover Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Var på en løpetur i skogen i dag, og der, midt i løypa skinte det noe gult.. Kantareller? Javisst det var det jammen. Jeg plukket alt jeg kom over, og selv om det ikke ble mer enn 300 gram var jeg storfornøyd. Noen som har plukket i år? -og jeg er ganske fersk.. så har noen noen gode tips jeg bør ta med meg er jeg interessert.. Tror jammen det blir sopptur i morgen også jeg
I.am.me Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Seriøst? Wow, for en gledelig nyhet. Jeg bor garantert ikke på riktig plass, men det er sikkert ikke lenge før kantarellene kommer frem her også gleder meg.
HedvigR Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Jupp, mamma har plukka kantarell de siste to ukene
Kitsune Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Nei, ikke enda. Men jeg venter på dem, og krysser fingrene for at ingen andre her også venter. Da skal de stekes med salt og pepper. Og så spises. Ikke noe mer dilldall, ingen omelett eller stuing. Bare rett i munnen. NAM!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå