Gjest Leah Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Har nå brukt nuva-ringen i 3 uker, tok den ut på torsdag (1 uke opphold). Jeg satte den inn på 1 mensdag og har blødd siden da! Noen dager før jeg skulle ta den ut ble blødningen brunaktig og sparsom, men etter at jeg tok den ut på torsdag blør det friskt igjen (regner med at dette er mensen, siden jo skal komme i pausen). Det jeg er redd for er at jeg skal fortsette å blø fremover nå, har tross alt blødd (om ikke så mye) i snart 4 uker! Snakket med legen om det etter tre ukers blødning og hun sa jeg skulle fortsette og se om det gikk seg til. Noen andre som har opplevd dette når de startet på nuva-ringen? Merker jeg begynner å bli litt skeptisk til å sette inn en ny neste torsdag!
Gjest gjest Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Jeg måtte slutte å bruke nuva ring. Gikk fra å ha plagsomme blødniger og litt over normalen til å få helt ekstreme smerter, det startet alltid nattestid og det var ikke mulig å komme seg ut av senga og bort til medisinskapet, et par timer med smerter så kom mensen. Blødningene ble også MYE verre, måtte bytte en gang i timen og selv med dobbelt sikring (O.B. + bind) kunne det blø igjennom både bukser og kjeledress..det er ikke det minste morsomt å være eneste jente blant 60 menn og gå igjennom tre produksjonshaller for å komme seg på do og så finne ut at man har blødd tvers igjennom massivt Kan godt si at jeg ikke var fornøyd med nuva ring. Har nå brukt hormonspiral i snart ett år, tok ti mnd før den virket som den skulle og hadde det ikke vert for at både smerter og blødninger ble redusert (uregelmessighet er til å leve med) så hadde den og røket ut for lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå