Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Mannen vil ikke trene og kroppens hans har mye fett og valker...har mistet lysten helt og lurer på hva vi kan gjøre? Har vært sånn siste 2 år!
Gjest Mann Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Har du snakket med han da? Trener du forresten selv?
fullstendig Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg har vært/(er) i mannen din sine sko her...er nå blitt single (bl.a pga manglende lyst i 2 år). Jeg har begynt å trene og merker helt klart forbedring på lysten ja :)Gått ned 10-15 kg i det siste,og for meg hadde det aldri blitt bedre uten trening. Er bare å oppmuntre han til trening. Skulle ønske jeg hadde tatt tak i meg selv før jeg ble single gitt! PS: har også fått mye større selvtillit når jeg ser kroppen endrer seg...kan være det han tenker på også og derfor han ikke har så lyst. Endret 31. juli 2010 av fullstendig
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Har du snakket med han da? Trener du forresten selv? Trener selvsagt selv når jeg ønsker det fra mannen... Trener ca 3 gng/uka og har et variert og sunt kosthold. Syns det er ille å se mannens forfall
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har vært/(er) i mannen din sine sko her...er nå blitt single (bl.a pga manglende lyst i 2 år). Jeg har begynt å trene og merker helt klart forbedring på lysten ja :)Gått ned 10-15 kg i det siste,og for meg hadde det aldri blitt bedre uten trening. Er bare å oppmuntre han til trening. Skulle ønske jeg hadde tatt tak i meg selv før jeg ble single gitt! PS: har også fått mye større selvtillit når jeg ser kroppen endrer seg...kan være det han tenker på også og derfor han ikke har så lyst. Nå har ikke mannen mistet lysten...han vil. Men jeg har mistet lysten på å ha sex med han da jeg ikke syns kroppen hans ser "delikat" ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Få han med på treninga da vel? Vi jobber begge fullt, og jeg foretrekker å ta en joggetur ute i det fri. Han viser ingen lyst til å jogge og jeg føler ikke for å være treningsveilederen hans.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Nå har ikke mannen mistet lysten...han vil. Men jeg har mistet lysten på å ha sex med han da jeg ikke syns kroppen hans ser "delikat" ut. Vel... sexnekt er et våpen mange kvinner bruker, men som fungerer sjeldent. Har du snakket med ham om dette? Vet han grunnen til sexnekten din? Dersom han ikke får sex mister han kanskje det siste middelet han hadde til fysisk aktivitet. Tror du det hjelper? Hva med å si til ham at dere aldri gjør noenting sammen lenger, og komme med tips om dere skulle trene litt sammen? Da fikk dere litt kvalitetstid sammen, og om du får ham med, kan du jo gi ham en godbit når dere kommer hjem og har vært i dusjen...
fullstendig Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 Nå har ikke mannen mistet lysten...han vil. Men jeg har mistet lysten på å ha sex med han da jeg ikke syns kroppen hans ser "delikat" ut. Ok, selv om jeg er mann, så ser jeg poenget ditt. Hvis du vil være med han fortsatt synes jeg du skal oppmuntre han til å trene og forklare han problemet. Jeg har selv gått i den "fella" med å ikke ta vare på meg selv når jeg har vært i forhold, og jeg ser i ettertid at det kan være ganske turn-off for partneren. Men man er som regel ikke bevisst nok på dette i forholdet. Hvis du føler det er et stort problem må du ta det opp med han, men dette er vel litt "ømfintelig" å ta opp, så gjør det "pent"
Gjest Mann Skrevet 31. juli 2010 #10 Skrevet 31. juli 2010 Trener selvsagt selv når jeg ønsker det fra mannen... Trener ca 3 gng/uka og har et variert og sunt kosthold. Syns det er ille å se mannens forfall Skjønner deg litt faktisk. Men, ikke vær for direkte om du tar det opp med han, ta han heller med på trening. Hvordan kropp ønsker du at han ideelt sett skal ha forresten?
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Vi jobber begge fullt, og jeg foretrekker å ta en joggetur ute i det fri. Han viser ingen lyst til å jogge og jeg føler ikke for å være treningsveilederen hans. Hvor mye føler du for å redde forholdet? For meg virker du veldig negativ i måten du uttrykker deg på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Har du snakket med ham om dette? Vet han grunnen til sexnekten din? Dersom han ikke får sex mister han kanskje det siste middelet han hadde til fysisk aktivitet. Tror du det hjelper? Hva med å si til ham at dere aldri gjør noenting sammen lenger, og komme med tips om dere skulle trene litt sammen? Da fikk dere litt kvalitetstid sammen, og om du får ham med, kan du jo gi ham en godbit når dere kommer hjem og har vært i dusjen... Driver jo ikke "sexnekt" som et trassig kvinnemiddel..handler mer om at jeg ikke får lyst på han! Skulle gjerne hatt sex men kroppen hans fungerer som anti-sexlyst for meg. Vi gjør ting sammen. Vi må gjerne også trene litt sammen men orker ikke å være treneren hans! Setter pris på de alenestundene jeg har med joggingen. Hadde håpet han ser dette selv...
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 Hvor mye føler du for å redde forholdet? For meg virker du veldig negativ i måten du uttrykker deg på. Mye! Vi bare at han skal ta tak i dette selv.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Mye! Vi bare at han skal ta tak i dette selv. Kan du ikke prøve å legge det frem for han da? Ikke som kritikk, men kanskje hinte om at dere bør trene litt sammen etc. Etterhvert vil han kanskje også se gleden med å trene selv med tanke på ekstra overskudd, at man blir mindre syk og ikke minst at man ser bedre ut. Selv har jeg også vært i din manns situasjon, det var en periode jeg ikke trente noe særlig. Etter at vi snakket litt om det, så begynte jeg noen ganger i uka, og jeg liker nå også å ta meg bra ut for henne. Trener nå nesten hver dag, og jeg ser at hun setter pris på det etterhvert som jeg får en mer og mer trent kropp. Har faktisk gått litt sport i det for min del nå, har begynt på en sunnere diett og forsøker nå å "deffe" frem mageruter og litt synlige muskler generelt.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #15 Skrevet 31. juli 2010 Mye! Vi bare at han skal ta tak i dette selv. Dersom han ikke ser på vekta si som et problem, og du ikke sier ifra, hvordan skal han forstå det da? Jeg ville iallefall aktivisert ham på en eller annen måte. Han har ikke en kompis han kan trene sammen med da? Slå deg sammen med ham kanskje? Men det er veldig bra du ønsker dette ordner seg. Da er du langt på vei.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Tren jevnlig hver uke og spis sunt: http://www.kvinneguiden.no/artikler/slik_oker_du_forbrenningen/76871
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 Du trenger jo ikke trene sammen med han hele tiden, men om du får han med deg på trening i utgangspunktet, så blir han jo kanskje mer interessert selv. Mange trenger bare et dytt i riktig retning.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 Utrolig at enkelte menn tror de har draget på damene når de går rundt med dvaske kropper i forfall..
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 Vi gjør ting sammen. Vi må gjerne også trene litt sammen men orker ikke å være treneren hans! Setter pris på de alenestundene jeg har med joggingen. Hva er vikigst for deg; å få ham til å trene, eller alenetiden du har mens du jogger? Kan alenetiden vike for en periode, for å få ham ut i aktivitet?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #20 Skrevet 4. august 2010 Mannen vil ikke trene og kroppens hans har mye fett og valker...har mistet lysten helt og lurer på hva vi kan gjøre? Har vært sånn siste 2 år! Hvis han er uopplyst; fortell at det er helseskadelig! http://www.mayoclinic.com/health/belly-fat/MC00054
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå