Gjest bente85 Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Er utrolig glad nå! Torsdag forrige uke var jeg hos min nye fastlege, nevnte at jeg hadde urinlekkasje og fått medisin for det tidligere. Men denne gangen fikk jeg en ny medisin som jeg skulle prøve, og etter litt over ei uke så ser det ut som at det virker. Det er jo så herlig, slippe og ha den trangen om morgenen for å komme på toalettet, og rett og slett slippe og tisse på seg. Å slippe å ha trang til å tisse om natta også. Nå har det jo gått helt strålende. :-D Kanskje på sikt, så håper jeg på å kunne slutte med bind, det hadde vært fint.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Så flott! Håper det fortsetter sånn. :-) Det er desverre ofte veldig avgjørende hvilken lege man går til.
Gjest bente85 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Så flott! Håper det fortsetter sånn. :-) Det er desverre ofte veldig avgjørende hvilken lege man går til. Ja, jeg også. Medisinen har gjort underverker den altså, det er det ingen tvil om. Følte at jeg måtte nevne det for legen da jeg følte det bare hadde blitt værre. Tisset praktisk talt på meg hver morgen, sånn at jeg måtte skifte. Gikk aldri med bukse eller noe nedentil før jeg hadde vært på do for jeg visste jo at det ville komme litt. Han legen virket som det var tak i, og det er bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå