Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hjertesukk. *sukker* Jeg har så vondt i kroppen. Alle muskler føles betente. Fra nakken og ned til knærne. Med hovedfokus på hofter og korsrygg. Til og med fingerledd på høyre hånd er helt...
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Hva er egentlig spørsmålet og hvorfor kaller du det tannverk.
Alladin Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 haha, forstår hvorfor du kaller det tannverk. Det gjør jeg også ved slike smerter. Jeg pleier å få slik i kroppen hvis jeg holder på å bli skikkelig forkjølet. Ellers så kjenner jeg det i hele bena når være slår om fra sol og varme til lavtrykk med mye regn.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 haha, forstår hvorfor du kaller det tannverk. Det gjør jeg også ved slike smerter. Jeg pleier å få slik i kroppen hvis jeg holder på å bli skikkelig forkjølet. Ellers så kjenner jeg det i hele bena når være slår om fra sol og varme til lavtrykk med mye regn. Ja nettopp! Jeg har arrvev innvendig, og allmen slitasje samt mange mange års tungt omsorgsansvar for andre. Og det har "satt seg". Og man blir frustrert fordi man ikke har noe å kalle det og fordi ikke noe virker mot det på sikt. Og jeg er bare 37, hva når jeg blir 67? Huff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå