Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ettersom det er flere menn enn kvinner på disse sidene så er det jo ekstra viktig at mennene lærer seg å kommunisere riktig når de først er der.

Jeg har aldri vært på datingsider selv men har venninner som har vært eller er der. Flere venninner av meg har funnet kjærligheten der. Og det har ikke vært menn som har startet bekjentskapet med å sende melding a la: "Halla sexy, lyst til å treffes?". Slike meldinger sendes tydeligvis ut til X antall ukjente kvinner i håp om napp. Hvem tror de at de får napp hos? Så lenge menn er i flertall så bør de jo tenke ut en mer seriøs strategi for å få positiv kontakt med kvinner på datingsider.

Jeg har vert medlem, å fått mange av disse meldingen. Helt idiotisk spør du meg. Jeg hadde aldri bilde på profilen min en gang, men ut i fra det de leste så var "alt godt".

Til og med han som jeg nå er sammen med, som jeg traff via Match, slettet jeg til og begynne med fra msn :ler: Dette var ikke fordi han var for pågående i snakket eller ufin. Nei, det var heller fordi han var litt for rolig. Jeg endte opp med å slette ham, men han hadde ikke slettet meg, så det er hans fortjeneste at vi nå er kjærester. Det var han som tok videre kontakt som førte til at han fikk en "ny" andre sjanse.

Så det kan gå begge veier dette med hvordan de går fram. Uheldigvis så er det flest menner som tror at det å snakke sex osv ved første meldig er den beste fremgangsmåten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får de pepper for å sende slibrigheter så får de tydeligvis bare vann på mølla og blir de ignorert så finner de bare en annen.

Det skulle vært mulighet til å få de utestengt hvis flere kvinner meldte i fra.

Det er kanskje mulig på noen nettsteder?

Det burde vært mulig etter min mening. Slike individer ødelegger bare. Det bør være i seriøse nettdating-siders interesse å sperre slike brukere.

Men jeg tviler på om det er mulig i dag, selv om jeg ikke vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...