alltidusikker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Nettdating er ett hekkans kjøttmarked der trynefaktoren er stor. Har vært på Sukker, sånn av og på, og sitter med samme ekle følelsen hver gang; at jeg er en av flere kandidater til de jeg kommer i snakk med/dater. Skal snart på date nå, med en fyr som virker snill og grei. Han har en lang historie med nettdating. Så tenker jeg hvor mange andre damer har han på gang? Hvor mange damer som han har truffet på nettet er han venn med på FB? Hvorfor er det greit med dobbeldating? Horfor jeg er på Sukker? Fordi jeg er desperat etter å finne meg en kjæreste... :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Jeg syns ikke det er greit med dobbeldating. Jeg hadde heller aldri giddet å kaste bort min tid på å date ei dame som traff andre menn samtidig. Dette er faktisk et minimumskrav. Er dama interessert i andre, så er ho ikke aktuell.
Alladin Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har vert på Match noen mnd. Har truffet feler menn, men aldri dobbeldatet. Greit å holde kortene hver for seg. Har hørt flere si at Sukker er litt mer useriøst enn både Match og Møteplassen, men dette kan jeg ikke uttale meg noe serlig om da jeg kun var medlem på Match. Har forresten funnet meg en fantastisk kjæreste fra Match nå. Det som er det merkeligste er at han er den første jeg datet av de der "inne" og jeg er hans første. Vi "rykket tilbake til start" begge to etter å ha truffet andre en liten stund. Uansett. Lykke til
alltidusikker Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2010 Jeg syns ikke det er greit med dobbeldating. Jeg hadde heller aldri giddet å kaste bort min tid på å date ei dame som traff andre menn samtidig. Dette er faktisk et minimumskrav. Er dama interessert i andre, så er ho ikke aktuell. Men er det okei å være "venn" på FB med noen du har truffet på nettdating? Uvilkårlig om du har datet de eller ei... Og hvordan kan du vite om dama er interessert i andre eller ikke? Er jo ikke som om det blir nevnt vil jeg tro.
alltidusikker Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har vert på Match noen mnd. Har truffet feler menn, men aldri dobbeldatet. Greit å holde kortene hver for seg. Har hørt flere si at Sukker er litt mer useriøst enn både Match og Møteplassen, men dette kan jeg ikke uttale meg noe serlig om da jeg kun var medlem på Match. Har forresten funnet meg en fantastisk kjæreste fra Match nå. Det som er det merkeligste er at han er den første jeg datet av de der "inne" og jeg er hans første. Vi "rykket tilbake til start" begge to etter å ha truffet andre en liten stund. Uansett. Lykke til Og jeg dobbeldater heller ikke, men har inntrykk av at det foregår i stor stil. Kynisk hele greien. Og du, vet du at det er de samme trynene du ser uansett om du er på Match, Sukker, Q500 osv osv..
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Men er det okei å være "venn" på FB med noen du har truffet på nettdating? Uvilkårlig om du har datet de eller ei... Nei, ikke som jeg ser det. Og hvordan kan du vite om dama er interessert i andre eller ikke? Er jo ikke som om det blir nevnt vil jeg tro. Skulle jeg funnet på å date noen ifra Internett, så hadde jeg kommet til å spurt henne direkte først. Og som sagt, hvis hun da var interessert i andre, så hadde det ikke blitt noen date.
alltidusikker Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Nei, ikke som jeg ser det. Skulle jeg funnet på å date noen ifra Internett, så hadde jeg kommet til å spurt henne direkte først. Og som sagt, hvis hun da var interessert i andre, så hadde det ikke blitt noen date. Vel, da har jeg ett problem..har nemlig fortsatt tilgode å treffe en mann som ikke er venn med damer fra nettdatingsider. Og virker ikke det litt voldsomt/kontrollerende sånn på første date? Å fyre av ett spørsmål av det kaliber? Endret 31. juli 2010 av alltidusikker
Alladin Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Og du, vet du at det er de samme trynene du ser uansett om du er på Match, Sukker, Q500 osv osv.. Det kan godt være, men jeg tror at sukker har mer medlemer fra østlandet, så dermed blir det ikke naturlig at slike som meg (vestlandet) er medlem der. Jeg sa heller ikke at det er dårligere mennesker som er på sukker, var bare noe jeg har hørt. Uansett så finns disse som er mer useriøse på alle disse nett dateing sidene.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 Vel, da har jeg ett problem..har nemlig fortsatt tilgode å treffe en mann som ikke er venn med damer fra nettdatingsider. Ja, høres ikke mye positivt ut. Var jeg deg da, så ville jeg ventet til jeg fant en først. Og virker ikke det litt voldsomt/kontrollerende sånn på første date? Å fyre av ett spørsmål av det kaliber? Jeg mente FØR første date. Det blir ingen date hvis personen er interessert i andre samtidig. Et minimumskrav som sagt.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2010 #10 Skrevet 2. august 2010 Nettdattign er et kjøttmarked der en vurderes etter hvor heit en er og hvor kule bilder en har i albumet sitt. Det er lettere å vinne toppgevinsten i lotto enn å finne ekte kjærlighet via nettdating.
Becka Skrevet 2. august 2010 #11 Skrevet 2. august 2010 Nettdating er ett hekkans kjøttmarked der trynefaktoren er stor. Har vært på Sukker, sånn av og på, og sitter med samme ekle følelsen hver gang; at jeg er en av flere kandidater til de jeg kommer i snakk med/dater. Skal snart på date nå, med en fyr som virker snill og grei. Han har en lang historie med nettdating. Så tenker jeg hvor mange andre damer har han på gang? Hvor mange damer som han har truffet på nettet er han venn med på FB? Hvorfor er det greit med dobbeldating? Hvis du skal på date med den innstillinga... Så går det sikkert strålende! Hvorfor ta det så seriøst? Man må jo date litt før man finner ut om det er noe mer, og da syntes det kan være ok å ha andre baller i lufta. Men så fort man merker det er no mer, så kutter man ut alt annet, syntes jeg.
alltidusikker Skrevet 3. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2010 Hvis du skal på date med den innstillinga... Så går det sikkert strålende! Hvorfor ta det så seriøst? Man må jo date litt før man finner ut om det er noe mer, og da syntes det kan være ok å ha andre baller i lufta. Men så fort man merker det er no mer, så kutter man ut alt annet, syntes jeg. Jeg gikk på date med store forventninger og positiv innstilling. Kanskje du har rett i at det er ok å ha flere baller i lufta før det blir noe seriøst. Men hva med alle de ballene som det ikke ble noe seriøst med? Skal de bare være der de da, på FB? Som "venninner"? Han var dessuten ikke noe mann for meg, tross en koselig og lattermild date.
Gjest padawan Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 jeg harvært ganske mye frm og tilbake på Sukker og har får dårligere og dårligere inntrykk av stedet. det virker også som det er veldig mange som dobbeldater på det stedet også. jeg ser heller ikke problemet med å være venner med folk en dater på FB.
Steinar40 Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 (endret) jeg ser heller ikke problemet med å være venner med folk en dater på FB. Nei, da er det sikkert ikke så veldig mange problemer du klarer å se heller, tenker jeg. Endret 4. august 2010 av Steinar40
Gjest padawan Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 hvilke problemer mener du er forbundet med det da (siden du tydeligvis har en mening om det)?
Steinar40 Skrevet 4. august 2010 #16 Skrevet 4. august 2010 hvilke problemer mener du er forbundet med det da (siden du tydeligvis har en mening om det)? Hvorfor skal man ha "venninner" på FB når man ikke er interessert i dem? Det er for det første helt verdiløst, og for det andre kan det bare skape problemer.
Gjest padawan Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 for min del så sletter jeg de når jeg ser at det ikke er noe fremtidig dating så jeg har derfor ikke noen "veninner" der som jeg ikke er interisert i.
Lizzee Skrevet 4. august 2010 #18 Skrevet 4. august 2010 Nettdattign er et kjøttmarked der en vurderes etter hvor heit en er og hvor kule bilder en har i albumet sitt. Det er lettere å vinne toppgevinsten i lotto enn å finne ekte kjærlighet via nettdating. For få uker siden leste jeg en artikkel i en avis hvor det sto at det var nettdating som faktisk førte til kjærlighetsforhold. Det var langt lettere å finne en partner på nettet enn på jobb, utesteder eller blant venners venner viste en undersøkelse. De jeg kjenner som har funnet en partner på nettet er helt alminnelige folk, som ikke har hatt heite/kule bilder men som har vært veldig ærlige om hvem de selv er og veldig klare på hva det er de ønsker å oppnå.
alltidusikker Skrevet 4. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 4. august 2010 For få uker siden leste jeg en artikkel i en avis hvor det sto at det var nettdating som faktisk førte til kjærlighetsforhold. Det var langt lettere å finne en partner på nettet enn på jobb, utesteder eller blant venners venner viste en undersøkelse. De jeg kjenner som har funnet en partner på nettet er helt alminnelige folk, som ikke har hatt heite/kule bilder men som har vært veldig ærlige om hvem de selv er og veldig klare på hva det er de ønsker å oppnå. Nå ble eg LITT optimistisk...LITT..
Steinar40 Skrevet 4. august 2010 #20 Skrevet 4. august 2010 For få uker siden leste jeg en artikkel i en avis hvor det sto at det var nettdating som faktisk førte til kjærlighetsforhold. Det var langt lettere å finne en partner på nettet enn på jobb, utesteder eller blant venners venner viste en undersøkelse. De jeg kjenner som har funnet en partner på nettet er helt alminnelige folk, som ikke har hatt heite/kule bilder men som har vært veldig ærlige om hvem de selv er og veldig klare på hva det er de ønsker å oppnå. Jeg synes dette høres troverdig ut. Men jeg vil også tro at dette kan være noe aldersbetinget. Uten å ha lest artikkelen, så antar jeg at de hovedsaklig tenker på folk over 30 år ettersom det står; "jobb, utesteder eller blant venners venner". Yngre mennesker som studerer og har et relativt aktivt uteliv etc., der de kan treffe andre som ikke er etablerte, de tror jeg nok har minst like gode eller bedre sjanser til å treffe noen i sitt miljø. Men samtidig er jo ikke alle yngre mennesker like klare for et seriøst parforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå