Gå til innhold

Trondheim vs Bergen


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi har en god del slum-aktig bebyggelse her i Bergen, så hvis du bare er litt selektiv med hva du setter fyr på, og sørger for at ingen brenner inne, så er det bare å sette igang. Knock yourself out! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Vi har en god del slum-aktig bebyggelse her i Bergen' date=' så hvis du bare er litt selektiv med hva du setter fyr på, og sørger for at ingen brenner inne, så er det bare å sette igang. Knock yourself out! :ler:[/quote']

Så skal jeg ta det som en oppfordring til selvtekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Mer som et hint om at det trengs litt opprydding av en del områder her kanskje ?

Si fra når du kommer da !

Tror ikke jeg skal medele min ankomst nei. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Setter pris på at du fyrer ned dette skabbevrakkelet mellom Landås og Minde, denne såkalte Stadion er bare opphav til bråk og spetakkel, og skandaler i lange baner.

Rådhuset kunne også med fordel vært fjernet. (ok, vær snill og vent til alle har gått) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satan... jeg elsker Trondheim, men har akkurat flytta til Bergen... Tør ikke å uttale meg om hvilet sted som er best. Slakta holder til i Trondheim, og sambo'n i Bergen. Blir drept uansett hva jeg sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Bergen er da ikke en by, det er en samling av bygder med et felles torg hvor man handler grønnsaker, flesk og fisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...