Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Noen som har erfaring med disse tablettene som skal øke fettforbrenningen?Kjøpte de på helsekost i Sverige.Og eventuelt hvor lang tid det tar før resultater?Spiser bra og trener jevnt og trutt ved siden av :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 30. september 2003 #2 Del Skrevet 30. september 2003 Diet Fuel er basert på guarana, ephedra og crom- som alle er effektive for fettnedgang. Crom picolinate demper søt-hungeren og stabiliserer blodsukkeret (helt ufarlig). Guarana og ephedra er sentralstimulerende stoffer som øker forbrenning og virker oppkvikkende. Alle efedrinderivater er forbudt i Norge. Vær oppmerksom på at produktet har alvorlige bivirkninger, og skal brukes ihh. til pakningsvedlegg. Om du får plager bør du avslutte kuren umiddelbart. Resultater vil du garantert oppnå, men de baserer seg på at du bruker den økte energien din på trening!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #3 Del Skrevet 30. september 2003 Denne jeg har kjøpt inneholder ikke efedrin, men bare guarana... og crom..Mulig det fins flere typer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 30. september 2003 #4 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg skjønner ikke at du tør jeg. Det er fristende ja, men likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #5 Del Skrevet 30. september 2003 Det kan vel ikke være skadelig?Disse inneholder ikke efedrin så vidt jeg kan se.Helt sikkert...Guarana er jo lov her og det.Er jo det i noen bruser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 30. september 2003 #6 Del Skrevet 30. september 2003 De funka ikke på meg i det hele tatt Men alle er jo forskjellige da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. september 2003 #7 Del Skrevet 30. september 2003 Efedrin er heller ikke lov i Sverige, men man kan allikevel få kjøpt det noen steder. Efedrin/Ephedra er veldig skadelig over lang tid. Guarana finnes i noen energi-drikker, vet ikke om det har noen bivirkninger. Men som La Flaca sier, man får mer energi som da må brukes på trening hvis en skal få noe effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå