imeria Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Hei. Noen ganger de siste dagene har det kjentes ut som jeg har fått et slags "stikk" i venstre bryst. Det varer kanskje 1 sekund og så er det over. Er ikke så veldig vondt, men litt ubehagelig. Det har vel kanskje skjedd 3-5 ganger i løpet av en uke. Jeg aner ikke hva det er for noe, og lurer på om det kan være noe farlig?? Eller er det normalt at sånt skjer? Kan det ha noe å gjøre med p-piller? Jeg har nettopp begynt på mercilon 28, er snart ferdig med det andre brettet. Vet ikke om det har noe med de å gjøre?? Håper noen kan svare, synes det er litt ekkelt å ikke vite hva det er. - jente, 20
Gjest Awsome Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Har ingen svar til deg, men eg sliter med noe av det samme. Har hatt stikking/kniping i venstre bryst i over 1 år (nærmer seg vel 2). Venter bare på å få innkalling til sjukehus så eg får sjekka det ut skikkelig. Legen trudde det ikkje var noe farlig eller alvorlig, men siden det var ubehagelig for meg (spes. mtp at det har vært litt hjerteproblemer i min familie) så fikk eg henvisning videre. Er ikkje nødvendigvis noe farlig, men samtidig så kan det være godt å få det sjekket ut, spesielt om man opplever det over lengre tid..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Tror heller ikke det er noe farlig, og jeg tror også at det er ganske vanlig. Men spør legen din neste gang du er der, om du uroer deg.
I.am.me Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Jeg tror og håper ikke at det er noe farlig med det, har det selv fra tid til annen og lider ikke av noen sykdom og er aldri sjuk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hatt mye stikking der jeg også, men det er fordi jeg reagerte på mat. Kanskje dere skulle undersøke om dere reagerer på noe mat? Jeg har ikke hatt stikking etter at jeg la om kosten, iallfall.
Meridian Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg har også hatt stikking i brystet. Det kan være stress eller at du anspenner deg eller rett og slett følelsesmessig, men enig med dette med kosthold også. Endret 30. juli 2010 av meridian
Gjest Awsome Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hatt mye stikking der jeg også, men det er fordi jeg reagerte på mat. Kanskje dere skulle undersøke om dere reagerer på noe mat? Jeg har ikke hatt stikking etter at jeg la om kosten, iallfall. Eg har sjekket meg for diverse mat-allergier, stoffskifte, jernlager, glutenintoleranse (og sikkert meir mtp alle blodprøvene eg har tatt) og eg har tatt EKG to ganger. Så langt har alt vært normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå