Gå til innhold

Anbefal en film?

Fremhevede innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coraline: Jeg mistenker at vi kanskje har litt lik smak ;) Bra tips :jepp:

Siden denne tråden var så suksess sist jeg trengte filmtips drar jeg den opp igjen. Er frisk nå altså, bare kjeder meg sånn generelt ;)

Fyr løs :)

Skrevet

Litt forskjellig som jeg synes var veldig bra:

Lost highway, Shutter Island, One flew over the cuckoos nest, the Departed, Cash, En ganske snill mann, Requiem for a dream, the Jacket, 300, Shawshank Redemption, Dial M for Murder

Kos deg:)

Skrevet

Litt forskjellig som jeg synes var veldig bra:

Lost highway, Shutter Island, One flew over the cuckoos nest, the Departed, Cash, En ganske snill mann, Requiem for a dream, the Jacket, 300, Shawshank Redemption, Dial M for Murder

Kos deg:)

Skrevet

Les amants du Pont-Neuf

Forventet forresten ikke annet enn kvalitets anbefalinger fra Coraline. Avatar og nick krever det :cool:

Visste du var en stor softie innerst inne =)

Takk, Monkii, har sett de fleste though, men ikke fått rota meg til å se "en ganske snill mann" :) Får lånt den av ei venninne i morra!

Flere tips? "Lider" meg gjennom LOTR-trilogien nå, jeg blir helt ærlig ganske kje av regien, men scenografisk er det jo ...pent.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Ha. Så flott at dere liker forslagene da. Så "Amélie" med en venninne for en tid tilbake, og hennes kommentar etterpå var "den var bare rar..." Jaja. Synes den er nydelig.

Så forresten en annen god film her om dagen. Ghost writer. Spennende. Også er K-Pax fin, men jeg liker den kanskje ekstra godt fordi jeg er litt småforelsket i Kevin Spacey. :gjeiper:

Også elsker jeg LOTR-trilogien, så der er vi uenige.

*edit* Herregud så mange skrivefeil det skulle være da.

Endret av Coraline
Skrevet

Ha. Så flott at dere liker forslagene da. Så "Amélie" med en venninne for en tid tilbake, og hennes kommentar etterpå var "den var bare rar..." Jaja. Synes den er nydelig.

Så forresten en annen god film her om dagen. Ghost writer. Spennende. Også er K-Pax fin, men jeg liker den kanskje ekstra godt fordi jeg er litt småforelsket i Kevin Spacey. :gjeiper:

Også elsker jeg LOTR-trilogien, så der er vi uenige.

*edit* Herregud så mange skrivefeil det skulle være da.

Haha, Amélie er en av mine favorittfilmer, Spacey er min favoritt filmskuespiller nr 2 (etter guddommelige mr John Hurt) og jeg liker også K-Pax veldig godt ;)

Har kjøpt Ghost Writer og gleder meg masse til å se den, bare jeg får en ledig stund snart...

Så la oss bare være enige om å være uenige ang LOTR (og la meg presisere: det er REGIEN jeg sliter med, som Stanislavskij-slave), og ellers enig om det meste :gjeiper:

De siste ukene har jeg dessverre ikke hatt tid til å se film, dagene går med til teater, skriving og faglesing, men nå er det snart lat søndag, og da sier jeg jaggu ikke nei takk til flere gode tips, rekker å se mer enn Ghost Writer da :)

Epifant: Takketakk, har sett alle bortsett fra Delicatessen og Napoleon Dynamite, de skal sjekkes ut :)

Skrevet

What's Up, Doc? En fantastisk herlig komedie!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Haha, Amélie er en av mine favorittfilmer, Spacey er min favoritt filmskuespiller nr 2 (etter guddommelige mr John Hurt) og jeg liker også K-Pax veldig godt ;)

Har kjøpt Ghost Writer og gleder meg masse til å se den, bare jeg får en ledig stund snart...

Så la oss bare være enige om å være uenige ang LOTR (og la meg presisere: det er REGIEN jeg sliter med, som Stanislavskij-slave), og ellers enig om det meste :gjeiper:

Da er vi enige om det, Mermaid Blues (Tom McRae-fan også, ja!) Har ikke flere forslag nå, for hjernen min er svidd etter mye overtid, men jeg kommer sterkere tilbake.

Forresten. BIG FISH.

Skrevet

The Nootebok. :hjerte:

Dette er en hærlig romantisk film!

Absolutt den fineste filmen jeg har sett. :happy:

Skrevet

den nye svenske snabba cash var mye bedre enn jeg skulle håpe.

Skrevet

(Tom McRae-fan også, ja!)

Stemmer på en såkalt prikk ;)

Forresten. BIG FISH.

Sett den. Likelike :)

Blondie: jeg har lett fobi mot romantiske filmer :gjeiper: (hvis du ser bort fra særiser som "Love and Death on Long Island" osv) men "alle" sier jo at "The Notebook" skal være så bra...okei, får vel se den da :fnise: 8.0/10 på imdb er vel kanskje et godt tegn?

Men nå: :natti:

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 30. juli 2010 at 15.57, Mermaid Blues skrev:

Hei

Jeg har selvsagt pådratt meg skikkelig influensa i finværet og kjeder meg grønn hjemme på sofaen! Så jeg har lyst til å se noen skikkelig bra filmer for å fordrive tida ;)

Har sterke aversjoner mot splatterfilm, krigsfilm og innholdsløse romantiske komedier, men utover det liker jeg de fleste sjangre. Favorittfilmene mine er "Gjøkeredet", "The Elephant man", "1984", "The Usual Suspects", "Memento", "Donnie Darko", "Shawshank Redemption" og "The Matrix". Har veldig lyst til å gå på kino og se "Inception", men må vente til jeg ikke lenger utgjør en fare for omgivelsene ;)

Tips til godt tonefølge når man ligger snørrete i fosterstilling på sofaen? :)

Filmen "Disruption" er skremmende, motiverende og interessant. Handler om klima. Anbefales 

Anonymkode: 2ce76...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...