Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Mann i midten av 20 årene her. Vært med dama i seks år. Hun er hjemme hos foreldrene sine noen uker framover, jeg kom hjem nå. Skulle vaske klær i går og ser at det ligger en sort tøy thighs i str. small fra bikbok. Kjenner den lille perverse jævelen i meg sier "ta den med opp og runk!!", men lar vær. I dag skulle jeg sette på en 40 vask og tror dere ikke thighsen ligger der enda? Setter på vasken og går opp igjen. Når jeg kommer ned for å hente vasken sprekker det for meg og jeg tar den med meg hjem. Til min store fornøyelse er den uvasket, lukter NYDELIG av dame/parfyme, u know what I'm talkin about Så tar jeg fram fleshlighten min (som jeg har skjult for dama i ett år, og skal kaste når hun kommer hjem av praktiske årsaker), setter den oppi thighes og vips så er det nesten som å fingre/lukte/slikke på ei snerten dame i str. small. Ble helt spinnvill av det og knulla igjen og igjen. Nå har jeg spruta tre ganger, det verker i pungen, og kjenner det stikker litt i samvittigheten. ØNSKER IKKE SVAR FRA DERE SOM ROPER UTROPSKAP. For det er det ikke. Konstruktive svar? Er jeg normal? Er jeg syk? Trenger jeg hjelp? Er det en potensiell fare at jeg KAN være utro? Er dette disrepect ovenfor dama, eller bør jeg ta vare på meg selv og runke når jeg føler for det? Takk for svar, TS.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Skrivefeil: Mente jeg har knulla på fleshlighten og slikka og slafsa på thighsen flere ganger * , TS
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 nei, du er ikke pervers av den grunn....
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Jeg vil anta at du er ganske normal. Men dette er slikt som jeg faktisk ikke ønsker å vite om folk.. too much information liksom.. skjønner? 9
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Mann i midten av 20 årene her. Vært med dama i seks år. Hun er hjemme hos foreldrene sine noen uker framover, jeg kom hjem nå. Skulle vaske klær i går og ser at det ligger en sort tøy thighs i str. small fra bikbok. Kjenner den lille perverse jævelen i meg sier "ta den med opp og runk!!", men lar vær. I dag skulle jeg sette på en 40 vask og tror dere ikke thighsen ligger der enda? Setter på vasken og går opp igjen. Når jeg kommer ned for å hente vasken sprekker det for meg og jeg tar den med meg hjem. Til min store fornøyelse er den uvasket, lukter NYDELIG av dame/parfyme, u know what I'm talkin about Så tar jeg fram fleshlighten min (som jeg har skjult for dama i ett år, og skal kaste når hun kommer hjem av praktiske årsaker), setter den oppi thighes og vips så er det nesten som å fingre/lukte/slikke på ei snerten dame i str. small. Ble helt spinnvill av det og knulla igjen og igjen. Nå har jeg spruta tre ganger, det verker i pungen, og kjenner det stikker litt i samvittigheten. ØNSKER IKKE SVAR FRA DERE SOM ROPER UTROPSKAP. For det er det ikke. Konstruktive svar? Er jeg normal? Er jeg syk? Trenger jeg hjelp? Er det en potensiell ovenfor dama, eller bør jeg ta vare på meg selv og runke når jeg føler for det? Takk for svar, TS. Neida - bare kos deg . Høres helt normalt ut .Sexuell tenning kan plutselig oppstå for visse ting vi assosierer menn og kvinner har eller bruker ... Opplevde selv å tenne voldsomt på en herretruse en gang . Og jeg er kvinne !!! Jeg føler meg absolut ikke syk av den grunn ....Den minte meg vell om " noe maskulint og deilig " som jeg savnet ... Var vell ikke trusen i seg selv som var så sexy , men hva jeg assosierte den med .: ) Mannekjønn ...: ) Er jeg da en syk kvinne TS ??? Syns du det ??? Men " rart " er det .For det har jeg aldri opplevd før eller siden .Og jeg tror ikke andre kvinner kanskje har opplevd dette eller noe lignende ? Kanskje , kanskje ikke ?
Gjest Chanè Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 .. det var kjæresten din sitt tøy, ja .. ? FOr da er det da ikke det minste rart. Snarere helt motsatt, syns jeg .. kjæresten min digger også å leke med undertøyet mitt .. og jeg digger det
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 .. det var kjæresten din sitt tøy, ja .. ? FOr da er det da ikke det minste rart. Snarere helt motsatt, syns jeg .. kjæresten min digger også å leke med undertøyet mitt .. og jeg digger det Eh.. Nei det var altså en annen sitt... En jeg ikke vet hvem er... Åjaaa.. Dere tror kanskje det var damas?? Neinei, dette er en fremmed sitt! Er fellesvaskeri jeg bruker :P Dama er str. M/L... Denne her var S Runka IGJEN... 4 ganger nå... :/ Vondt! , TS
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #10 Skrevet 30. juli 2010 Altså, jeg vil påstå at "pervertert" er en dårlig fornorskning av et utenlandsk fremmedord. Det går jo ikke an å skrive sånn.
lille-lure Skrevet 30. juli 2010 #11 Skrevet 30. juli 2010 Slå deg løs!! Ikke noe galt i dette!!! :=)
Gjest J19 Skrevet 30. juli 2010 #13 Skrevet 30. juli 2010 Du er KUUUUL!:D Utroskap er ikke dette, bare rå fantasi og kåthet som har måttet komme fra i dag!
Realisten Skrevet 30. juli 2010 #14 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hvorfor skjule fleshlighten for dama? tja si det Endret 30. juli 2010 av Realisten
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #15 Skrevet 30. juli 2010 Eineste eg reagerer litt på er at du stjeler andre damer sine klær, og det er egentlig litt ekkelt ja. 7
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #16 Skrevet 30. juli 2010 Så det var der tightsen min ble av... Jaja, bare behold den du. 3
sophiaM Skrevet 31. juli 2010 #17 Skrevet 31. juli 2010 Så det var der tightsen min ble av... Jaja, bare behold den du. Skulle akkurat si det samme selv
Beauté Skrevet 31. juli 2010 #19 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Syns du er jævla frekk faktisk. Og da mener jeg på en negativ måte. Stjele andres klær og sprute sæden din på det? Alvorlig talt? Og ja jeg syns det virker veldig perverst så lenge det faktisk er en helt annen dames private kledning. Og du sitter å slafser på det? Grøss... Endret 31. juli 2010 av Beauté 7
page Skrevet 31. juli 2010 #20 Skrevet 31. juli 2010 Dette hørtes bare sykt ut... Hadde det vært dama sin ville det vært en annen sak. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå