Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er veldig fascinert og fysisk og psykisk helse. Har ei venninne som er bipolar, og prøver å sette meg litt inn i diagnosen. Lurer på om noen har lyst til å dele hvordan de er når de er maniske/hypomane? Ting de har gjort, hvordan de typisk oppfører seg osv?
Gjest Rosa Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Høyt energi nivå,snakker fort, tankekjør, skifter samtaletema fort, hopper fra tema til tema, problemer med å sitte i ro, latter, ukritisk oppførsel, irritabel osv.. ingen?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er veldig fascinert og fysisk og psykisk helse. Har ei venninne som er bipolar, og prøver å sette meg litt inn i diagnosen. Lurer på om noen har lyst til å dele hvordan de er når de er maniske/hypomane? Ting de har gjort, hvordan de typisk oppfører seg osv? Jeg ble sånn at jeg ble kastet ut av et forum når jeg var manisk. Jeg har mye angst, og når hypo/manien nærmer seg forsvinner angsten, og jeg begynner å skrive ned forskjellige ting. Alle de 8 gangene jeg har vært manisk eller hypomanisk begynner det slik, men jeg får aldri fullført noe for jeg skal lære kvantefysikk, komponere musikk, finne ut av relativitetsteorien, hvordan havet oppstod, ordne opp for folk som har problemer,og sånn på en gang. Snakker i timesvis i telefonen mitt på natta, har ikke tid til å sove eller spise, musikken blir utrolig nydelig, alt det vakre blir vakrere, og jeg kan tilgi alt og alle, blir veldig opptatt av godhet, kjærlighet, men tolmodighet er det sparsomt med så føler jeg at jeg blir motarbeidet, slik som jeg gjorde av han administratoren som forviste meg, ble jeg først ironisk, så irritert, så sarkestisk, tenker at han må nå etterhvert se å få svart på de ting jeg driver å maser om..Det andre gjør går så utrolig sakte, man føler seg hyperintelligent, man blir mer intelligent og, sansene er så skjærpet at jeg fikk 148 på en universitets-iq-test fordi jeg klarte å konsentrere meg gjennom hele testen, ellers er det dårlig med konsentrasjonen. Jeg er i den heldige situasjonen at jeg blir ikke deprimert, er egentlig unipolar hypo/manisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå