Gjest Eurodice Skrevet 18. oktober 2010 #1961 Skrevet 18. oktober 2010 Hmmmmmmmm .... en fordel som sannsynligvis vil komme ut av det hvis jeg trekker meg tilbake nå, er at hun blir nødt til å holde i sammen med barnefaren. Tror du han vil ha henne tilbake da? Utroskap er ikke lett å tilgi for de fleste som har opplevd det.
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1962 Skrevet 18. oktober 2010 Tror du han vil ha henne tilbake da? Utroskap er ikke lett å tilgi for de fleste som har opplevd det. Han vet ingenting om det. Og han vil ha henne tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1963 Skrevet 18. oktober 2010 H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d H e r r e g u d Som om jeg skulle sagt det selv
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1964 Skrevet 18. oktober 2010 Han vet ingenting om det. Og han vil ha henne tilbake. Han vet ikke at dere har hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1965 Skrevet 18. oktober 2010 Det som skjer, det skjer - men det lønner seg ikke å være dum. Den eneste grunnen til å se deg tilbake i livet, er for å ta lærdom av hva du gjorde rett og hva du gjorde feil.
Gjest KateW Skrevet 19. oktober 2010 #1966 Skrevet 19. oktober 2010 Det er iallefall krystallklart og helt tydelig at du ikke har peiling på barn og barns behov Steinar. Du mener at dersom alt er lagt tilrette for det, og alle samarbeider, så går det helt greit å flytte barna fra Sør-Norge til Nord-Norge, bort fra sitt kjente og vante miljø og omgivelser, slekt og venner og PAPPA'N SIN, uten at det får noen som helst konsekvenser. SERIOUSLY! Du har ikke den minste anelse om hva du snakker om... Herregud da CeeCee, nå er du bare vanskelig, man har da Skype og mobiltelefoner!
Gjest Prøvis Skrevet 19. oktober 2010 #1967 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Han vet ikke at dere har hatt sex? Hun har vært smart denne damen, mannen vet ikke at hun flyttet ut pga. en annen mann og hun har på den måten holdt alle dørene åpne. Får penger av eksen og penger av Steinar, og en sånn dame skjønner jeg jo at menn står på for å få. Endret 19. oktober 2010 av Prøvis
Bernina Skrevet 19. oktober 2010 #1968 Skrevet 19. oktober 2010 Hun har vært smart denne damen, mannen vet ikke at hun flyttet ut pga. en annen mann og hun har på den måten holdt alle dørene åpne. Får penger av eksen og penger av Steinar, og en sånn dame skjønner jeg jo at menn står på for å få. Tror faktisk det hadde vært smartere å få seg en dame med venner av det motsatte kjønn jeg (ref. den andre tråden) enn å delfinansiere livet til en dame man aldri får.....
Steinar40 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1969 Skrevet 19. oktober 2010 Hun har vært smart denne damen, mannen vet ikke at hun flyttet ut pga. en annen mann og hun har på den måten holdt alle dørene åpne. Får penger av eksen og penger av Steinar, og en sånn dame skjønner jeg jo at menn står på for å få. Man kan kanskje diskutere om det er å være smart eller om det er å være utspekulert og beregnende? Og om det egentlig blir noen forskjell i praksis?
Steinar40 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1970 Skrevet 19. oktober 2010 Tror faktisk det hadde vært smartere å få seg en dame med venner av det motsatte kjønn jeg (ref. den andre tråden) enn å delfinansiere livet til en dame man aldri får..... Du tror ikke det smarteste ville være å få seg en ikke-snyltende dame uten venner av det motsatte kjønn da?
Gjest KateW Skrevet 19. oktober 2010 #1971 Skrevet 19. oktober 2010 Du tror ikke det smarteste ville være å få seg en ikke-snyltende dame uten venner av det motsatte kjønn da? Tror ikke de finnes. Vi ikke snyltende damer har ofte venner.
Gjest navnelapp Skrevet 19. oktober 2010 #1972 Skrevet 19. oktober 2010 Du tror ikke det smarteste ville være å få seg en ikke-snyltende dame uten venner av det motsatte kjønn da? Beggars can't be choosers....
Bernina Skrevet 19. oktober 2010 #1973 Skrevet 19. oktober 2010 Du tror ikke det smarteste ville være å få seg en ikke-snyltende dame uten venner av det motsatte kjønn da? Det finnes sikkert mye oppblåsbart å få kjøpt på nettet! Garantert venneløs og lever på luft (trenger ikke kjærlighet engang) (damer som snylter har ikke venner, de har sugardaddys...)
Gjest Tidssone Skrevet 19. oktober 2010 #1974 Skrevet 19. oktober 2010 *hjelper til slik at tråden kan få bli 100 sider*
Gjest Prøvis Skrevet 19. oktober 2010 #1976 Skrevet 19. oktober 2010 Du tror ikke det smarteste ville være å få seg en ikke-snyltende dame uten venner av det motsatte kjønn da? Det smarteste er å finne en dame som ikke snylter og som er fri og singel i utgangspunktet.
QueenPenelope Skrevet 19. oktober 2010 #1977 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, og hva syns du om det da - skal jeg være med på å finansiere dette? Nei og atter nei. Det skal du ikke. Det vet du nok selv også Uansett om hun fortsetter å bo alene med barna, eller flytter tilbake til barnefaren, må hun før eller senere klare seg selv. Og det er utnyttelse av deg og dine følelser det hun holder på med nå, og har holdt på med. Hun er en elendig representant for det kvinnelige kjønn.
Steinar40 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1978 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nei og atter nei. Det skal du ikke. Det vet du nok selv også Uansett om hun fortsetter å bo alene med barna, eller flytter tilbake til barnefaren, må hun før eller senere klare seg selv. Og det er utnyttelse av deg og dine følelser det hun holder på med nå, og har holdt på med. Hun er en elendig representant for det kvinnelige kjønn. Ja, jeg må bare innrømme at innstillingen og oppførselen hennes har vært forferdelig skuffende. Og da spesielt måten hun IKKE kommuniserer på. Tror ikke dette er en normal oppførsel rett og slett. Det er mitt inntrykk. Men jeg måtte altså få se det med mine egne øyne først. Ellers hadde jeg bare tenkt tilbake på hva som kunne ha vært. Noe jeg ikke vil trenge å gjøre etter dette. Endret 19. oktober 2010 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1979 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, jeg må bare innrømme at innstillingen og oppførselen hennes har vært forferdelig skuffende. Og da spesielt måten hun IKKE kommuniserer på. Tror ikke dette er en normal oppførsel rett og slett. Det er mitt inntrykk. Men jeg måtte altså få se det med mine egne øyne først. Ellers hadde jeg bare tenkt tilbake på hva som kunne ha vært. Noe jeg ikke vil trenge å gjøre etter dette. Oppførselen er helt normal og veldig typisk for en dame som ikke er interessert. Bortsett fra han hun lopper deg for penger da, det beviser at hun ikke bare er uinteressert men at hun er sleip også.
Steinar40 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1980 Skrevet 19. oktober 2010 Oppførselen er helt normal og veldig typisk for en dame som ikke er interessert. Bortsett fra han hun lopper deg for penger da, det beviser at hun ikke bare er uinteressert men at hun er sleip også. Hadde du sett det jeg har sett, og visst det jeg vet, så hadde du ikke påstått at hennes oppførsel er helt normal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå