Krill Skrevet 16. oktober 2010 #1841 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror vi bare på innse at Steinar vil ha denne damen selv om vi hyler og rister på hodet og hun behandler han som dørmatte. Det er jo ofte sånn at vi gjerne vil ha de vi ikke får. Og også damer som blir slått vil fortsette å beholde mannen sin. Noen ganger står vi for nærme og ser ikke skogen for bare trær. Steinar vil nok fortsette 100 sider til. For hjertet hans er hos henne uansett hvordan hun er mot han..
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1842 Skrevet 16. oktober 2010 Er det ikke det du har holdt på med det siste året? Og hva er det som får deg til å tro at dette skal endre seg nå? Noen ganger blir man ikke enige om å avslutte og da må den ene ta valget. I mange skilsmisser er det gjerne den ene som vil ut av ekteskapet av varierende grunner, tror du mannen hennes ville avslutte ekteskapet? Sannsynligvis ikke, siden hun ikke har nevnt noe om deg til han for å ha bakdøra dekket i tilfelle.. Men der tok hun grep og gikk ut av ekteskapet, hun tok valget. Så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke følger opp ditt siste ultimatum og gjør ditt eget valg om å droppe noe som ikke er liv laga. :klø: Som sagt, det tar tid. Og jeg gir henne da i hvert fall alle muligheter til å bestemme seg. Men på et eller annet tidspunkt så kommer jeg til å måtte bestemme meg for at dette ikke er liv laga, hvis hun fortsetter med å ikke ville kommunisere og samarbeide. For da har jeg ingen andre valg.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1843 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror vi bare på innse at Steinar vil ha denne damen selv om vi hyler og rister på hodet og hun behandler han som dørmatte. Det er jo ofte sånn at vi gjerne vil ha de vi ikke får. Og også damer som blir slått vil fortsette å beholde mannen sin. Noen ganger står vi for nærme og ser ikke skogen for bare trær. Steinar vil nok fortsette 100 sider til. For hjertet hans er hos henne uansett hvordan hun er mot han.. Nei, det er nok ikke så ille som du skal ha det til her - heldigvis! Jeg vil ikke ha noen som ikke vil ha meg. Og det er dette jeg holder på å finne ut av.
Gjest Eurodice Skrevet 16. oktober 2010 #1844 Skrevet 16. oktober 2010 Nei, det er nok ikke så ille som du skal ha det til her - heldigvis! Jeg vil ikke ha noen som ikke vil ha meg. Og det er dette jeg holder på å finne ut av. Hvis du ikke har funnet ut det i løpet av all denne tiden og tatt til deg det de fleste av oss som har fulgt deg lenge har formidlet til deg på mange måter, må du være uhyre tungnem. Unnskyld at jeg sier det.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1845 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis du ikke har funnet ut det i løpet av all denne tiden og tatt til deg det de fleste av oss som har fulgt deg lenge har formidlet til deg på mange måter, må du være uhyre tungnem. Unnskyld at jeg sier det. Det som gjenstår er bare at hun overbeviser meg om hva den rette løsningen er.
Krill Skrevet 16. oktober 2010 #1846 Skrevet 16. oktober 2010 Nei, det er nok ikke så ille som du skal ha det til her - heldigvis! Jeg vil ikke ha noen som ikke vil ha meg. Og det er dette jeg holder på å finne ut av. Nei , nei. Det er her du lurer deg selv. Hadde du ikke ville hatt en som ikke ville hatt deg, så hadde du jo sluppet taket for lengst. Hun vil jo ikke ha deg! Du vil bare ikke innrømme det.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1847 Skrevet 16. oktober 2010 Nei , nei. Det er her du lurer deg selv. Hadde du ikke ville hatt en som ikke ville hatt deg, så hadde du jo sluppet taket for lengst. Hun vil jo ikke ha deg! Du vil bare ikke innrømme det. Jeg vil helst at hun og jeg skal bli enige igjennom kommunikasjon.
Krill Skrevet 16. oktober 2010 #1848 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg vil helst at hun og jeg skal bli enige igjennom kommunikasjon. Du vil helst at hun skal ville det du vil - Og det vil hun ikke, for da hadde hun vært hos deg nå.
Gjest Eurodice Skrevet 16. oktober 2010 #1849 Skrevet 16. oktober 2010 Steinar, jeg sendte denne setningen til deg for lenge siden: "Mens vi venter på Godot..." Du vet hva som menes? Den samme ørkesløse ventingen er det med deg, venter på noe som aldri blir noe av, og sånn går nu dagan.
Gjest Katee Skrevet 16. oktober 2010 #1850 Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Tja, det må visst ha noe med følelser å gjøre tydeligvis. Noen ganger skader følelsene våre mer enn de gir oss noe positivt. Kanskje er du en av de som aldri kan bli lykkelig - ingenting kan noen gang bli perfekt. Om hun plutselig skulle snu og kommunisere, hei! kanskje flytte sammen med deg og gi deg alt du ønsket - hva hadde skjedd da? Ville du måtte finne noe nytt å klage på? Hun holder deg på gress. Fakta! Bruker deg som sin personlige bank. Fakta! Hun kommuniserer, i følge deg, dårlig. De sier kjærlighet gjør blind. Jeg tror du har mistet mer enn synet, Steinar. Peace out Endret 16. oktober 2010 av Alyah
Steinar40 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1851 Skrevet 17. oktober 2010 Du vil helst at hun skal ville det du vil - Og det vil hun ikke, for da hadde hun vært hos deg nå. Selvfølgelig ville jeg at vi skulle få det til i sammen. Ellers hadde jeg aldri gjort dette. Men hvis det nå viser seg å være umulig av ulike årsaker, så ønsker jeg at vi skal kommunisere i sammen og bli enige om dette. Noe hun altså ikke har villet gjøre hittil. Årsaken kan selvfølgelig være at hun har trodd at hun bare skal få mer penger på den måten, men i så fall finner hun nå ut at det ikke kommer til å fungere lenger. Så da blir det kanskje en fortgang på dette området.
Steinar40 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1852 Skrevet 17. oktober 2010 Noen ganger skader følelsene våre mer enn de gir oss noe positivt. Kanskje er du en av de som aldri kan bli lykkelig - ingenting kan noen gang bli perfekt. Om hun plutselig skulle snu og kommunisere, hei! kanskje flytte sammen med deg og gi deg alt du ønsket - hva hadde skjedd da? Ville du måtte finne noe nytt å klage på? Hun holder deg på gress. Fakta! Bruker deg som sin personlige bank. Fakta! Hun kommuniserer, i følge deg, dårlig. De sier kjærlighet gjør blind. Jeg tror du har mistet mer enn synet, Steinar. Peace out Ja, følelser kan under uheldige omstendigheter faktisk gjøre en handlingslammet. Noe som ikke er sunt selvfølgelig. Men blind er jeg heldigvis ikke. Jeg har sett alle vanskeligheter hele tiden. Allikevel ønsket jeg altså å få se selv om det var mulig eller ikke. Da slipper jeg å angre på det jeg ikke gjorde senere. Jeg skal nå gjøre et siste forsøk på å få til en kommunikasjon med henne.
Krill Skrevet 17. oktober 2010 #1853 Skrevet 17. oktober 2010 Selvfølgelig ville jeg at vi skulle få det til i sammen. Ellers hadde jeg aldri gjort dette. Men hvis det nå viser seg å være umulig av ulike årsaker, så ønsker jeg at vi skal kommunisere i sammen og bli enige om dette. Noe hun altså ikke har villet gjøre hittil. Årsaken kan selvfølgelig være at hun har trodd at hun bare skal få mer penger på den måten, men i så fall finner hun nå ut at det ikke kommer til å fungere lenger. Så da blir det kanskje en fortgang på dette området. Men du vil gjerne fortsatt ha henne selv om hun behandler deg på denne måten?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #1854 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, følelser kan under uheldige omstendigheter faktisk gjøre en handlingslammet. Noe som ikke er sunt selvfølgelig. Men blind er jeg heldigvis ikke. Jeg har sett alle vanskeligheter hele tiden. Allikevel ønsket jeg altså å få se selv om det var mulig eller ikke. Da slipper jeg å angre på det jeg ikke gjorde senere. Jeg skal nå gjøre et siste forsøk på å få til en kommunikasjon med henne. Så at du har kastet bort et år og vel så det, det angrer du ikke på? At du har kjørt dødt løp fra Nordpolen til Sydpolen? Du har sulteforet ditt eget kjærlighetsliv til de grader nå. Faktisk har det går så langt at ditt syn på kvinner har blit helt forvrengt. Du klager på at alle kvinner er sån og sånn, men de fleste kvinner er helt stikk motsatt. Likevel klamrer du deg til en av de få kvinnene her i verden som har bare negative egenskaper.
Gjest Eurodice Skrevet 17. oktober 2010 #1855 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skal nå gjøre et siste forsøk på å få til en kommunikasjon med henne. Jeg får en slags déjà-vu-følelse...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #1856 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg får en slags déjà-vu-følelse... Hadde jeg ikke kjent Steinar alt for godt, så hadde jeg oppfordret han til å stille et ultimatum, og følge det opp!
Krill Skrevet 17. oktober 2010 #1857 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg får en slags déjà-vu-følelse... Jeg og! Jeg lurer på om tråden går i loop når den passerer et visst antall visninger??
Gjest Prøvis Skrevet 17. oktober 2010 #1858 Skrevet 17. oktober 2010 Hadde jeg ikke kjent Steinar alt for godt, så hadde jeg oppfordret han til å stille et ultimatum, og følge det opp!
Gjest Prøvis Skrevet 17. oktober 2010 #1859 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg og! Jeg lurer på om tråden går i loop når den passerer et visst antall visninger?? har mistanke om det
Steinar40 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1860 Skrevet 17. oktober 2010 Men du vil gjerne fortsatt ha henne selv om hun behandler deg på denne måten? Hele poenget er at hun MÅ endre sin innstilling og oppførsel. Jeg setter nå hardt-mot-hardt for å se om det da skjer i praksis. Hvis det så viser seg å ikke skje, så blir hun historie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå