Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1621 Skrevet 9. oktober 2010 dette blir jo bare bedre og bedre.. men... jeg må si jeg pllutselig skjønner Steinars valg av denne damen som opprinnelig var grunnen til tråden.. hun er jo uber-feminin, setter mannen på vent mens hun pent blunker og skaffer seg penger av ham, mot ett par kjærlige ord i året. Alle menn jeg liker, foretrekker kvinner som mener noe, og som ikke bare leker med dem eller er ute etter pengene deres, men de liker nok maskuline kvinner og er sikkert egentlig skaphomser.... Det jeg sier er at en slik kvinnelig oppførsel kan være spennende I et VELFUNGERENDE parforhold. Det må altså være en lek og IKKE bare utnyttelse. Jeg tror mange menn vil trigge på en slik oppførsel bare man ikke føler seg eller faktisk blir utnyttet. Det å være litt lekne skader ikke. Og da er det for meg en forutsetning at dama er feminin i sin oppførsel.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1622 Skrevet 9. oktober 2010 Steinar er enten spikk spenna gærn eller tidenes mest underholdende KG-troll. Jeg er inne i en gærn periode av livet. Og du mener at jeg er gærn fordi at ...?
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1623 Skrevet 9. oktober 2010 Jo. Dette er privat. Nei, det er generelt. DU har fortsatt ikke kommentert hvorfor du er så sexfiksert, Steinar.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1624 Skrevet 9. oktober 2010 Ikke så smarte som meg Langt smartere enn deg. Jeg omgås bare smarte mennesker, som ikke kaller andre for vulgære.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1625 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, det er generelt. DU har fortsatt ikke kommentert hvorfor du er så sexfiksert, Steinar. Hva jeg er, eller ikke er, kommenterer jeg ikke når jeg anser det for å være privat. Der har du MYE å lære.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1626 Skrevet 9. oktober 2010 Langt smartere enn deg. Jeg omgås bare smarte mennesker, som ikke kaller andre for vulgære. Det kan jeg aldri tenke meg.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1627 Skrevet 9. oktober 2010 Du har akkurat kalt meg vulgær og tarvelig, er det spesielt smart? Og igjen, det er bare sexfikserte mennesker med et svært unaturlig forhold til sin egen seksualitet som er redde for sex, og mener at det å like sex er vulgært.
Gjest Eurodice Skrevet 9. oktober 2010 #1628 Skrevet 9. oktober 2010 Det jeg sier er at en slik kvinnelig oppførsel kan være spennende I et VELFUNGERENDE parforhold. Det må altså være en lek og IKKE bare utnyttelse. Jeg tror mange menn vil trigge på en slik oppførsel bare man ikke føler seg eller faktisk blir utnyttet. Det å være litt lekne skader ikke. Og da er det for meg en forutsetning at dama er feminin i sin oppførsel. Etter alt jeg har lest av deg, Steinar, er det å være leken noe jeg absolutt ikke ville forbinde deg med .
makkapakka Skrevet 9. oktober 2010 #1629 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg." (gidder hun ikke å ta alvorlig) Svaret jeg får ifra henne i kveld lyder da noe sånt; "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på? orker ikke snakke med deg, da blir hun bare presset til å svare og det vil hun ikke for hun vil si nei, men trenger penger og fikk endelig sjansen til å tigge penger uten å måtte ringe å spør... så da håper jeg du er mann og går videre med livet ditt!
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1630 Skrevet 9. oktober 2010 Etter alt jeg har lest av deg, Steinar, er det å være leken noe jeg absolutt ikke ville forbinde deg med . Men det er jo klart at dersom man forklarer at noen har utnyttet en økonomisk i flere år med at det EGENTLIG var en seksuell lek, så kan en jo rettferdiggjøre mye for seg selv.
aline Skrevet 9. oktober 2010 #1631 Skrevet 9. oktober 2010 Steinar er enten spikk spenna gærn eller tidenes mest underholdende KG-troll. Det jeg sier er at en slik kvinnelig oppførsel kan være spennende I et VELFUNGERENDE parforhold. Det må altså være en lek og IKKE bare utnyttelse. Jeg tror mange menn vil trigge på en slik oppførsel bare man ikke føler seg eller faktisk blir utnyttet. Det å være litt lekne skader ikke. Og da er det for meg en forutsetning at dama er feminin i sin oppførsel. Så hva er feminin oppførsel om man ser bort ifra "i et velfungerende forhold" da? Det skader overhode ikke å være leken, men man trenger ikke spille på penger og kropp for å være verken feminin eller leken. Etter alt jeg har lest av deg, Steinar, er det å være leken noe jeg absolutt ikke ville forbinde deg med . tenkte vel tanken jeg og..
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1632 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg." (gidder hun ikke å ta alvorlig) Svaret jeg får ifra henne i kveld lyder da noe sånt; "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på? orker ikke snakke med deg, da blir hun bare presset til å svare og det vil hun ikke for hun vil si nei, men trenger penger og fikk endelig sjansen til å tigge penger uten å måtte ringe å spør... så da håper jeg du er mann og går videre med livet ditt! Joda, hun har nå bevist på alle tenkelige og utenkelige måter at hun er verdiløs for meg og mitt liv. Og dermed er det bare en ting for meg å gjøre. Selv om egne knuste drømmer ikke er så veldig behagelige å måtte forholde seg til dessverre.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1633 Skrevet 9. oktober 2010 Så hva er feminin oppførsel om man ser bort ifra "i et velfungerende forhold" da? Det skader overhode ikke å være leken, men man trenger ikke spille på penger og kropp for å være verken feminin eller leken. Nei, man trenger ikke å gjøre det, men da skader det i hvert fall ingen lenger.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1634 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, man trenger ikke å gjøre det, men da skader det i hvert fall ingen lenger. Hæ? :klø: Du er jo mer ullen enn en politiker, hva er det som ikke skader som man ikke trenger å gjøre? 1)Å utnytte kjæresten for penger 2)Å være leken 3)Å være vulgær 4)Å være feminin 5)Å spille på kropp 6)Å ha en feminin oppførsel Eller alle de nevnte over? ELLER var det noe annet du tenkte på?
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1635 Skrevet 9. oktober 2010 Hæ? :klø: Du er jo mer ullen enn en politiker, hva er det som ikke skader som man ikke trenger å gjøre? 1)Å utnytte kjæresten for penger 2)Å være leken 3)Å være vulgær 4)Å være feminin 5)Å spille på kropp 6)Å ha en feminin oppførsel Eller alle de nevnte over? ELLER var det noe annet du tenkte på? Hvis man er i et velfungerende parforhold så utnytter man ikke kjæresten for penger. Da er det gjerne (mer eller mindre) felles penger uansett. I et velfungerende parforhold kan man faktisk gjøre alle de ovenstående punktene uten at det skader noen. Jeg snakker da selvfølgelig bare om parets interne dynamikk. IKKE at en av dem drar inn uvedkommende i noe av dette.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1636 Skrevet 9. oktober 2010 I et velfungerende parforhold utnytter man ikke hverandre. Ikke for penger, eller noe annet. Kan du innrømme at svaret ditt jeg siterte over var usannsynlig lite tydelig?
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1637 Skrevet 9. oktober 2010 I et velfungerende parforhold utnytter man ikke hverandre. Ikke for penger, eller noe annet. Eller så "utnytter" man i hvert fall hverandre til felles beste Kan du innrømme at svaret ditt jeg siterte over var usannsynlig lite tydelig? Kommunikasjon er vanskelige greier. Spesielt skriftlig. Det er ikke lett å skrive så andre forstår akkurat hvordan man tenker selv.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1638 Skrevet 9. oktober 2010 Der er jeg enig med deg i det med kommunikasjon, men er fortsatt ikke enig i at man utnytter hverandre, samme om det er anførselstegn eller ikke...
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1639 Skrevet 9. oktober 2010 Der er jeg enig med deg i det med kommunikasjon, men er fortsatt ikke enig i at man utnytter hverandre, samme om det er anførselstegn eller ikke... Utnytte er et belastet uttrykk, så derfor passer nok symbiose bedre, tenker jeg.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1640 Skrevet 9. oktober 2010 Men det er to ord som er helt uten likhet! Nå bare ror du, din tøysegutt! Får gjenta meg selv, Men det er jo klart at dersom man forklarer at noen har utnyttet en økonomisk i flere år med at det EGENTLIG var en seksuell lek, så kan en jo rettferdiggjøre mye for seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå