Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1601 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) På et singelforum vil det være naturlig å snakke om sex, Steinar, det er ikke vulgært. Forøvrig har du ikke svart på spørsmålet, hadde du klart å kommunisere uten språk? Man gjør det som er nødvendig. Og når det gjelder å snakke om sex så er det langt ifra alltid naturlig. Og der virker det som at du ikke ser grensene. Endret 9. oktober 2010 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1602 Skrevet 9. oktober 2010 Det er ikke en feminin måte å uttrykke seg på, det er en vulgær og utnyttende måte og uttrykke seg på. Ja, det kan være en utnyttende måte å uttrykke seg på, men ikke nødvendigvis. Uansett så er det den feminine måten å uttrykke seg på. Noe menn foretrekker foran ei kvinne som uttrykker seg maskulint for å oppnå det samme.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1603 Skrevet 9. oktober 2010 Sex er det mest naturlige som finnes, Steinar, og det beste to mennesker i et forhold kan dele. Det er de som er mest redde for sex, som er mest sexfikserte, som når du er redd for at kvinner har venner, drar på ferie eller danser, fordi du tror det vil føre til sex. Dette er en unaturlig sexfiksering, som gjerne finnes hos menn som ikke er komfortable med sin egen seksualitet. Sex er vakkert og fint og det håper jeg du finner ut en dag, det er ikke vulgært å være glad i sex med den man elsker.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1604 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, det kan være en utnyttende måte å uttrykke seg på, men ikke nødvendigvis. Uansett så er det den feminine måten å uttrykke seg på. Noe menn foretrekker foran ei kvinne som uttrykker seg maskulint for å oppnå det samme. Kjenner du noen menn i det hele tatt, Steinar? Jeg kjenner mange menn, og ingen av dem ville foretrukket en kvinne som uttrykte seg slik du skisserere.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1605 Skrevet 9. oktober 2010 Og jo, det er NØDVENDIGVIS utnyttende å veksle penger for å vise en pupp.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1606 Skrevet 9. oktober 2010 Sex er vakkert og fint og det håper jeg du finner ut en dag, det er ikke vulgært å være glad i sex med den man elsker. Har jeg sagt noe annet? Poenget er da at det er PARET som holder dette for seg selv. Man prater da ikke om sex med hele resten av verden.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1607 Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner du noen menn i det hele tatt, Steinar? Jeg kjenner mange menn, og ingen av dem ville foretrukket en kvinne som uttrykte seg slik du skisserere. Og det vet du fordi du selv er en mann?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1608 Skrevet 9. oktober 2010 Og det vet du fordi du selv er en mann? Busted KateW er en mann
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1609 Skrevet 9. oktober 2010 Og jo, det er NØDVENDIGVIS utnyttende å veksle penger for å vise en pupp. Nei, det vil jeg ikke si. Dette kan være en morsom lek i et velfungerende parforhold. Skaper litt spenning og dynamikk.
Tabris Skrevet 9. oktober 2010 #1610 Skrevet 9. oktober 2010 Det innebærer at man ikke uttrykker seg vulgært. Det innebærer også at du ikke uttrykker deg på samme måte som en mann ville gjort. Feminint er altså IKKE det samme som maskulint. Hvordan er det menn vil utrykke seg? Nevn et eksempel på en måte menn ville utrykket seg på som du ikke mener kvinner skal gjøre.
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1611 Skrevet 9. oktober 2010 Har jeg sagt noe annet? Poenget er da at det er PARET som holder dette for seg selv. Man prater da ikke om sex med hele resten av verden. Og dette er et SINGELforum, hvor de fleste som skriver ikke er i et par, ergo er dette et godt sted å få tips og lufte tanker. Jeg snakker aldri om konkrete sexopplevelser, jeg snakker generelt, utleverer aldri menn jeg har hatt sex med, eller private ting. Å si at man liker sex er ikke privat eller vulgært...
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1612 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, det vil jeg ikke si. Dette kan være en morsom lek i et velfungerende parforhold. Skaper litt spenning og dynamikk. Slik som du og nordlendingen gjør? Det er den saken og den kommunikasjonen vi snakker om, er det ikke?
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2010 #1613 Skrevet 9. oktober 2010 Og det vet du fordi du selv er en mann? Nei, det vet jeg fordi jeg kjenner menn. Kjenner flere smarte og oppegående menn godt. Men det gjør altså ikke du?
aline Skrevet 9. oktober 2010 #1614 Skrevet 9. oktober 2010 dette blir jo bare bedre og bedre.. men... jeg må si jeg pllutselig skjønner Steinars valg av denne damen som opprinnelig var grunnen til tråden.. hun er jo uber-feminin, setter mannen på vent mens hun pent blunker og skaffer seg penger av ham, mot ett par kjærlige ord i året. Alle menn jeg liker, foretrekker kvinner som mener noe, og som ikke bare leker med dem eller er ute etter pengene deres, men de liker nok maskuline kvinner og er sikkert egentlig skaphomser....
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1615 Skrevet 9. oktober 2010 Hvordan er det menn vil utrykke seg? Nevn et eksempel på en måte menn ville utrykket seg på som du ikke mener kvinner skal gjøre. Som sagt, kvinner må absolutt ikke være vulgære. Det tar seg veldig dårlig ut. Det tar seg dårlig ut når en mann er vulgær også, men det virker ikke like ille og kan lettere overhøres. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre feminint enn ei kvinne som generelt sett oppfører seg like maskulint som en mann. Utstrakt bruk av banning kan være et eksempel på vulgær oppførsel som lettere aksepteres når en er mann.
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1616 Skrevet 9. oktober 2010 Å si at man liker sex er ikke privat eller vulgært... Jo. Dette er privat.
Gjest Bianca28 Skrevet 9. oktober 2010 #1617 Skrevet 9. oktober 2010 Som sagt, kvinner må absolutt ikke være vulgære. Det tar seg veldig dårlig ut. Det tar seg dårlig ut når en mann er vulgær også, men det virker ikke like ille og kan lettere overhøres. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre feminint enn ei kvinne som generelt sett oppfører seg like maskulint som en mann. Utstrakt bruk av banning kan være et eksempel på vulgær oppførsel som lettere aksepteres når en er mann. dust
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1618 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, det vet jeg fordi jeg kjenner menn. Kjenner flere smarte og oppegående menn godt. Men det gjør altså ikke du? Ikke så smarte som meg
Tabris Skrevet 9. oktober 2010 #1619 Skrevet 9. oktober 2010 Steinar er enten spikk spenna gærn eller tidenes mest underholdende KG-troll.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1620 Skrevet 9. oktober 2010 Steinar er enten spikk spenna gærn eller tidenes mest underholdende KG-troll. Hvis han er et troll må han bestå av flere personer som bytter på å skrive. En turnusordning. Normale personer har jo ikke tid til å sitte her kun for å trolle 24 timer i døgnet. Jeg er her mye selv, og skriver litt hver dag, men har inntrykk at at Steinar er her mer, for skriver man noen får man alltid svar av han innen en time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå