Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1461 Skrevet 2. oktober 2010 Jepp. Hun har jo fått massevis av penger ut av dette! Det meste har hun allerede brukt opp.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1462 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, men det kommer ikke til å vare. Når kjærligheten ikke får næring så dør den ut. Da burde den dødd for lenge siden.
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1463 Skrevet 2. oktober 2010 Da burde den dødd for lenge siden. Det går ikke så fort.
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #1464 Skrevet 2. oktober 2010 Det meste har hun allerede brukt opp. Men hallo. Hun har jo allikevel fått dem!
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #1465 Skrevet 2. oktober 2010 ... du mener altså at dersom jeg hadde fått fem millioner av deg for to år siden (ikke at jeg tror at beløpene det her er snakk om er i den størrelsesorden altså), og sløst dem bort på tant og fjas, så teller det liksom ikke?
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1467 Skrevet 2. oktober 2010 Men hallo. Hun har jo allikevel fått dem! Ja. Water under the bridge. Avskrevet for lenge siden.
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1468 Skrevet 2. oktober 2010 ... du mener altså at dersom jeg hadde fått fem millioner av deg for to år siden (ikke at jeg tror at beløpene det her er snakk om er i den størrelsesorden altså), og sløst dem bort på tant og fjas, så teller det liksom ikke? Poenget mitt var bare at hun har oppnådd veldig lite med pengene. Akkurat som hun har oppnådd akkurat like lite som meg i denne situasjonen. Noe hun blir nødt til å innse.
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #1469 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Ja. Water under the bridge. Avskrevet for lenge siden. Nå snakker du deg bort her. Jeg sa at jo, hun har tjent på å holde på sånn med deg i og med at det har gitt henne en del penger (og bare så det er sagt, så synes jeg at det er særdeles lite ærbart, og noe som taler mot henne - det er ikke sånn at jeg synes at man bør holde på slik), men allikevel, fra hennes synspunkt, som sagt, så har hun jo fått noe ut av dette. Nemlig penger. Endret 2. oktober 2010 av Ludovie
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1470 Skrevet 2. oktober 2010 Nå snakker du deg bort her. Jeg sa at jo, hun har tjent på å holde på sånn med deg i og med at det har gitt henne en del penger (og bare så det er sagt, så synes jeg at det er særdeles lite ærbart, og noe som taler mot henne - det er ikke sånn at jeg synes at man bør holde på slik), men allikevel, fra hennes synspunkt, som sagt, så har hun jo fått noe ut av dette. Nemlig penger. Tja, hvis hun ser det sånn så.
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #1471 Skrevet 2. oktober 2010 Tja, hvis hun ser det sånn så. Men herregud Steinar. Det er da klart at hun ser det slik! Er du virkelig ikke klar over det???
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1472 Skrevet 2. oktober 2010 Men herregud Steinar. Det er da klart at hun ser det slik! Er du virkelig ikke klar over det??? Uansett får hun ikke mer av mine penger, så da spiller det ingen rolle lenger.
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #1473 Skrevet 2. oktober 2010 Uansett får hun ikke mer av mine penger, så da spiller det ingen rolle lenger. Bra. Fortsett sånn! (Og gi opp tanken om at du skal lære henne noe. Bare gå videre med livet ditt!)
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1474 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Bra. Fortsett sånn! (Og gi opp tanken om at du skal lære henne noe. Bare gå videre med livet ditt!) Hun får nå muligheten til å forstå og lære det selv. Jeg gjør ingenting annet enn å informere henne når hun har kontaktet meg, at jeg gjør ingenting lenger. Dermed er det åpenbart (også for henne) at hun må begynne å gjøre noe hvis det ikke skal ta slutt. Dette er da siste akt i "spillet". Endret 3. oktober 2010 av Steinar40
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #1475 Skrevet 3. oktober 2010 Hun får nå muligheten til å forstå og lære det selv. Jeg gjør ingenting annet enn å informere henne når hun har kontaktet meg, at jeg gjør ingenting lenger. Dermed er det åpenbart (også for henne) at hun må begynne å gjøre noe hvis det ikke skal ta slutt. Dette er da siste akt i "spillet". Mener du at du gir henne enda en sjanse??
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1476 Skrevet 3. oktober 2010 Mener du at du gir henne enda en sjanse?? Som sagt, jeg gjør ingenting.
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #1477 Skrevet 3. oktober 2010 Som sagt, jeg gjør ingenting. Hvis hun sender en melding til og sier at hun savner det. At hun vil få det til med deg. Hva da?
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1478 Skrevet 3. oktober 2010 Hvis hun sender en melding til og sier at hun savner det. At hun vil få det til med deg. Hva da? Det kom helt an på hva hun hadde vært villig til, og klart å få til i praksis. Men jeg har ingen tro på at dette blir noe "problem" i virkeligheten. Sannsynligheten er mindre enn 5% vil jeg anta, selv om hun er en av disse uberegnelige følelsesmenneskene (kvinner).
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #1479 Skrevet 3. oktober 2010 Det kom helt an på hva hun hadde vært villig til, og klart å få til i praksis. Men jeg har ingen tro på at dette blir noe "problem" i virkeligheten. Sannsynligheten er mindre enn 5% vil jeg anta, selv om hun er en av disse uberegnelige følelsesmenneskene (kvinner). Hvis det nå skulle bli sånn da.. Ville du hatt henne tilbake?
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1480 Skrevet 3. oktober 2010 Hvis det nå skulle bli sånn da.. Ville du hatt henne tilbake? Hvis jeg følte og trodde på at hun og jeg i sammen var den rette løsningen for både henne og meg selv, så ville jeg tatt henne tilbake, ja. Selvfølgelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå