Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, ditt og hennes kjærlighetsspråk er tydeligvis at du gir ultimatum, og knekker sammen og kryper tilbake hver gang hun sier hun trenger deg. Verre er ikke dette å forstå. Du skulle ikke svart på den meldingen i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk av henne er at hun rett og slett ikke forstår bedre.

Når hun skriver at hun savner meg, så mener hun tydeligvis at hun ikke utnytter meg når hun tar imot det jeg gir (ga) henne. Selv om hun ikke vil eller klarer å gi meg noe som helst.

Det finnes vel en slags forvirret logikk bak hennes innstilling. Derfor ser jeg nå på det som min oppgave å lære henne at hun ikke kan forvente å få noe gratis i dette livet.

Lykke til! :dåne:

Skrevet

Vel, ditt og hennes kjærlighetsspråk er tydeligvis at du gir ultimatum, og knekker sammen og kryper tilbake hver gang hun sier hun trenger deg. Verre er ikke dette å forstå. Du skulle ikke svart på den meldingen i det hele tatt.

Jeg har ikke knekt i sammen. Og har ikke tenkt til det heller.

Dermed opplever (lærer) hun at hun ikke kommer noen som helst vei med denne fremgangsmåten lenger.

Skrevet

Jeg er enig med KateW. Du skulle ikke ha svart.

Det blir litt som duste damer som prøver å bli kvitt innpåslitne gutter: "jeg venter lenge før jeg svarer, - Jeg svarer bare kort.."

IKKE SVAR DA VEL DITT NEK!! :fnise:

Skrevet

Ved å svare viser du henne at du ikke har glemt henne. Du bekrefter at hun fortsatt kan få det hun vil ha av deg, i dette tilfellet et svar. Uavhengig av hva svaret var, svarte du.

Skrevet

Jeg er enig med KateW. Du skulle ikke ha svart.

Det blir litt som duste damer som prøver å bli kvitt innpåslitne gutter: "jeg venter lenge før jeg svarer, - Jeg svarer bare kort.."

IKKE SVAR DA VEL DITT NEK!! :fnise:

Sant nok. Det mest effektive er å ignorere.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva syns dere om meldingen jeg fikk i dag da?

"Savner deg. Kan du hjelpe meg litt med noe..?"

Jeg svarte at når du ikke vil at vi skal ha noe fornuftig med hverandre å gjøre, så kan jeg ikke hjelpe deg heller.

Jeg er uenig med de andre her. Jeg synes du svarte fornuftig. Når hun SMS'er neste gang trenger du ikke svare i det hele tatt.

Jeg er glad for at du nå er kommet så langt at du ser hva hun er laget av. Denne SMS'en er kanskje overraskende for deg, men for oss andre er den helt som forventet. Hun er dessverre vant til å ha deg på gress, og må vende seg av med det og det er det du gjør nå.

Legg merke til at jeg skriver NÅR hun sms'er neste gang. Hvis du føler at du må være høflig å svare skal du være kort og avvisende - som i "jeg er ikke interessert i mer kontakt med deg".

Det er delvis du som har vendt henne til at du er til å ha på gress - men FY til henne for å behandle deg sånn. Hun er en skam for alle skikkelige jenter.

Skrevet

Ved å svare viser du henne at du ikke har glemt henne. Du bekrefter at hun fortsatt kan få det hun vil ha av deg, i dette tilfellet et svar. Uavhengig av hva svaret var, svarte du.

Forsåvidt.

Men jeg lærte henne altså at hun kunne få akkurat det hun ville ha av meg uten å måtte gjøre noe som helst for det selv. Der føler jeg meg skyldig.

Derfor ønsker jeg nå at hun skal få oppleve og lære at dette ikke er sånn verden fungerer. Og da ei heller med meg.

Skrevet

Jeg har ikke knekt i sammen. Og har ikke tenkt til det heller.

Dermed opplever (lærer) hun at hun ikke kommer noen som helst vei med denne fremgangsmåten lenger.

Du har jo brukt et år på å lære henne det motsatte så er ikke så rart hun bruker litt tid å å oppfatte at du plutselig hatt tatt til fornuft.

Skrevet

Det er delvis du som har vendt henne til at du er til å ha på gress

Ja, du har rett.

Skrevet

Du har jo brukt et år på å lære henne det motsatte så er ikke så rart hun bruker litt tid å å oppfatte at du plutselig hatt tatt til fornuft.

Ja, det er også sant.

Skrevet

Ja, det er også sant.

Hva skjerà??? Nå har du vært enig i 3 svar her...

Nå står ikke verda til påske..!! :sjokkert:

H

Gjest Tidssone
Skrevet

"...og etter 1410 innlegg, var det fortsatt ingen som skjønte at Steinar var en konstruksjon, lagd av kvinneguidens forsker-team. Målet med forsøket, var å finne ut hvor lenge man kan gjenta seg selv, lese andre sine gjentakelser av seg selv, uten å miste tålmodigheten. Konklusjonen er at kvinneguidens brukere er ufattelig tålmodige. Forsker-teamet er nær ved å kalle fenomenet overnaturlig..."

Skrevet

"...og etter 1410 innlegg, var det fortsatt ingen som skjønte at Steinar var en konstruksjon, lagd av kvinneguidens forsker-team. Målet med forsøket, var å finne ut hvor lenge man kan gjenta seg selv, lese andre sine gjentakelser av seg selv, uten å miste tålmodigheten. Konklusjonen er at kvinneguidens brukere er ufattelig tålmodige. Forsker-teamet er nær ved å kalle fenomenet overnaturlig..."

Troll eller ikke. Man må ha en eller annen psykose for å trolle på KG 24 timer i døgner omtrent. Tror nok dessverre steinar er ekte.

Skrevet

Får vi premie vi tålmodige og lettlurte sjeler?? :sjenert:

Nei.. Nå må Krill stå opp før KG`s forskerer lurer på om hun har noe annet liv enn å henge på KG... :gjeiper:

Skrevet

Jeg forstår godt hvorfor du kan tenke dette, men sannheten er faktisk at jeg er virkelig og ikke har noe som helst med KG å gjøre foruten at jeg skriver her om mine tanker og meninger, og om det som skjer (dvs ikke skjer) med denne dama jeg kjenner.

Skrevet

Troll eller ikke. Man må ha en eller annen psykose for å trolle på KG 24 timer i døgner omtrent. Tror nok dessverre steinar er ekte.

Hvilken som helst mann kan få psykoser av damer. Faktisk!

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg forstår godt hvorfor du kan tenke dette.

JEG tenke? Jeg er jo bare en liten del av dette forsker-teamet...

Skrevet

Hvilken som helst mann kan få psykoser av damer. Faktisk!

Jeg vil ha premie!! :trist::grine::grine:

Skrevet

Jeg vil ha premie!! :trist::grine::grine:

Sorry, men du blir ikke lurt - av meg i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...