Steinar40 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1381 Skrevet 7. september 2010 Nei, nå tuller du!! Våkn opp! Det er ingenting som tyder på at hun kommer til å innse sine feil, men klart det ville hatt en vesentlig betydning om hun gjorde det.
Steinar40 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1383 Skrevet 7. september 2010 Hvor mange ganger da? Nok.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1384 Skrevet 7. september 2010 Tråden er nå stengt da temaet er utdebattert.
aline Skrevet 7. september 2010 #1385 Skrevet 7. september 2010 Tråden er nå stengt da temaet er utdebattert. ... bestemmer du fordi?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1386 Skrevet 7. september 2010 ... bestemmer du fordi? Fordi temaet er ferdig debattert og TS er i alle fall bør være ferdig med temaet.
aline Skrevet 8. september 2010 #1387 Skrevet 8. september 2010 Fordi temaet er ferdig debattert og TS er i alle fall bør være ferdig med temaet. Det er jo ikke værre en å la være å lese, dersom du er lei av at det fortsetter...
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1388 Skrevet 8. september 2010 Det er jo ikke værre en å la være å lese, dersom du er lei av at det fortsetter... Det må nok et mirakel til for at dette skal fortsette, regner jeg med.
Gjest KateW Skrevet 8. september 2010 #1389 Skrevet 8. september 2010 Det skulle det da du satt ultimatum i fjor også, Steinar. DU er det mest inkonsekvente jeg kjenner, merker jeg...
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1390 Skrevet 8. september 2010 Det skulle det da du satt ultimatum i fjor også, Steinar. DU er det mest inkonsekvente jeg kjenner, merker jeg... Det er en veldig vesentlig forskjell imellom situasjonen som var i fjor og den situasjonen som er nå. Og det er at i fjor så var det i starten av hennes separasjons-periode, mens nå er denne perioden over (i mine øyne).
Gjest KateW Skrevet 8. september 2010 #1391 Skrevet 8. september 2010 Gjør deg ikke mindre inkonsekvent.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2010 #1392 Skrevet 8. september 2010 Eneste forskjellen er at det har gått et år. Ellers er det mye det samme. Dersom atte, hvis om atte, døren fortsatt på gløtt ... osv. Mest interessante er at for en måneds tid siden svarte hun noe som helt klart kan tolkes som at hun er mest interessert i lommeboken din. Nå en måned senere har du endelig forstått den beskjeden, etter at hun har vært villig til å bokstavere den muntlig over telefon i klartekst.
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1393 Skrevet 8. september 2010 Eneste forskjellen er at det har gått et år. Ellers er det mye det samme. Dersom atte, hvis om atte, døren fortsatt på gløtt ... osv. Mest interessante er at for en måneds tid siden svarte hun noe som helt klart kan tolkes som at hun er mest interessert i lommeboken din. Nå en måned senere har du endelig forstått den beskjeden, etter at hun har vært villig til å bokstavere den muntlig over telefon i klartekst. Jeg føler i hvert fall at situasjonen ikke er den samme lenger. Jeg kan nå ikke se noen annen løsning enn at jeg kutter all kontakt for godt. Dette var ikke aktuelt for ett år siden. Da trengte jeg først å se det jeg nå har sett.
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1394 Skrevet 1. oktober 2010 Hva syns dere om meldingen jeg fikk i dag da? "Savner deg. Kan du hjelpe meg litt med noe..?" Jeg svarte at når du ikke vil at vi skal ha noe fornuftig med hverandre å gjøre, så kan jeg ikke hjelpe deg heller.
Krill Skrevet 1. oktober 2010 #1395 Skrevet 1. oktober 2010 Hva syns dere om meldingen jeg fikk i dag da? "Savner deg. Kan du hjelpe meg litt med noe..?" Jeg svarte at når du ikke vil at vi skal ha noe fornuftig med hverandre å gjøre, så kan jeg ikke hjelpe deg heller. Nei og nei.. Se der ja.. Jeg tror ikke jeg skal skrive hva jeg synes om meldingen jeg. Det er mye mer morsomt å se hvor fort du smelter og hiver deg på denne "en sjanse til" bølgen! PS:Ble du glad over meldingen?
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1396 Skrevet 1. oktober 2010 Nei og nei.. Se der ja.. Jeg tror ikke jeg skal skrive hva jeg synes om meldingen jeg. Det er mye mer morsomt å se hvor fort du smelter og hiver deg på denne "en sjanse til" bølgen! PS:Ble du glad over meldingen? Den meldingen har ingen verdi. Den løser ingenting. Derfor vektlegger jeg den overhodet ikke. Men man må jo bare lure på hva som foregår oppi hodet hennes egentlig.
Krill Skrevet 1. oktober 2010 #1397 Skrevet 1. oktober 2010 Den meldingen har ingen verdi. Den løser ingenting. Derfor vektlegger jeg den overhodet ikke. Men man må jo bare lure på hva som foregår oppi hodet hennes egentlig. Ikke tenk så mye på det du. Slett meldingen og tusle videre på din landevei.
aline Skrevet 1. oktober 2010 #1398 Skrevet 1. oktober 2010 Men man må jo bare lure på hva som foregår oppi hodet hennes egentlig. jeg synes ikke det er så rart at hun sender den meldingen jeg!! Hun har jo frem til nå KUNNET gi deg drypp for å holde deg ventende. Etter hva jeg har forstått, så var det ikke akkurat første gang du hadde prøvd å finne ut av dette, eller kommet med ultimat? Du har på en måte lært henne at hun har deg tilbake bare ved å sende deg en liten mail av og til, og det er nettop det hun gjør nå; altså akkurat det samme som hun har gjort før, som før har funket. Dersom du ikke lar det funke nå; SUPERT for deg!! keep up the good work! seriøst. men hva som foregår i hodet hennes er ikke så vanskelig å skjønne, selv om jeg ikke forstår meg på kvinnflk som utnytter andre på den måten.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1399 Skrevet 1. oktober 2010 Hva syns dere om meldingen jeg fikk i dag da? "Savner deg. Kan du hjelpe meg litt med noe..?" Jeg svarte at når du ikke vil at vi skal ha noe fornuftig med hverandre å gjøre, så kan jeg ikke hjelpe deg heller. Den meldingen var veldig lite overraskende. Hun trenger tydeligvis penger igjen. Ingen vits å svare på noen flere meldinger du får fra henne. Ikke la henne utnytte deg.
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1400 Skrevet 2. oktober 2010 men hva som foregår i hodet hennes er ikke så vanskelig å skjønne, selv om jeg ikke forstår meg på kvinnflk som utnytter andre på den måten. Mitt inntrykk av henne er at hun rett og slett ikke forstår bedre. Når hun skriver at hun savner meg, så mener hun tydeligvis at hun ikke utnytter meg når hun tar imot det jeg gir (ga) henne. Selv om hun ikke vil eller klarer å gi meg noe som helst. Det finnes vel en slags forvirret logikk bak hennes innstilling. Derfor ser jeg nå på det som min oppgave å lære henne at hun ikke kan forvente å få noe gratis i dette livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå