Gjest KateW Skrevet 6. september 2010 #1361 Skrevet 6. september 2010 Men det var på tide at jeg dumpa henne. Så det var DET du gjorde? Godt du forklarer oss det.
Gjest KateW Skrevet 6. september 2010 #1362 Skrevet 6. september 2010 Den som taper klart mest på dette, er faktisk henne. Det skal du ikke tvile på. Høres ikke sånn ut, da hadde ikke denne tråden vært nærmere sytti sider.
Gjest Prøvis Skrevet 6. september 2010 #1363 Skrevet 6. september 2010 Da ønsker jeg deg lykke til videre. Gå ut i det virkelige livet, nyt høstsola og se fremover.
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1364 Skrevet 6. september 2010 Da ønsker jeg deg lykke til videre. Gå ut i det virkelige livet, nyt høstsola og se fremover. Takk. Har i hvert fall noen praktiske saker jeg må se til å få gjennomført snart.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1365 Skrevet 6. september 2010 Jeg tør vedde på at den "standhaftige" steinar ikke hadde vært like standhaftig dersom hun mot allformodning skulle ringt og f.eks bedt deg opp på besøk så dere kunne snakke sammen en gang til. Da hadde falt som en flue kjenne rjeg deg rett.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1366 Skrevet 6. september 2010 Ja, hun har akkurat gjort sitt livs største tabbe. Hallelujah! The man has risen from his isolated cell, finally, a new born!
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1367 Skrevet 6. september 2010 Jeg tør vedde på at den "standhaftige" steinar ikke hadde vært like standhaftig dersom hun mot allformodning skulle ringt og f.eks bedt deg opp på besøk så dere kunne snakke sammen en gang til. Da hadde falt som en flue kjenne rjeg deg rett. Hvorfor skulle jeg kaste bort enda mer av min tid, krefter og ressurser på noen som verken klarer å kommunisere eller å bestemme seg? Hadde hun derimot reist hit på eget initiativ innen kort tid, så skulle jeg hørt på hva hun hadde å si meg. That's it.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1368 Skrevet 6. september 2010 Hvorfor skulle jeg kaste bort enda mer av min tid, krefter og ressurser på noen som verken klarer å kommunisere eller å bestemme seg? Hadde hun derimot reist hit på eget initiativ innen kort tid, så skulle jeg hørt på hva hun hadde å si meg. That's it. Fordi du allerede har her hengt etter henne som strikk ball ett år?
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1369 Skrevet 6. september 2010 Fordi du allerede har her hengt etter henne som strikk ball ett år? Min tålmodighet er rett og slett slutt. Hun fikk sin siste sjanse forrige uke - uten å være i nærheten av å ta den. Da er det avsluttet som jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1370 Skrevet 6. september 2010 Min tålmodighet er rett og slett slutt. Hun fikk sin siste sjanse forrige uke - uten å være i nærheten av å ta den. Da er det avsluttet som jeg ser det. Det virker jo bare som hun har gått å ventet på at du skal avslutte det da. Bra du endelig har tatt til fornuft, men jeg ville ikke si du dumet henne. Du ga opp å prøver deg på henne. men du DUMPET henne ikke.
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1371 Skrevet 6. september 2010 Det virker jo bare som hun har gått å ventet på at du skal avslutte det da. Bra du endelig har tatt til fornuft, men jeg ville ikke si du dumet henne. Du ga opp å prøver deg på henne. men du DUMPET henne ikke. Jeg tror faktisk at den som vet aller minst om hva hun egentlig har gått og ventet på er henne selv. Jeg har i hvert fall ikke sviktet henne. Og derfor er det sikkert riktigere å si at jeg ga henne opp, enn dumpet henne, ja.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1372 Skrevet 6. september 2010 Jeg tror faktisk at den som vet aller minst om hva hun egentlig har gått og ventet på er henne selv. Jeg har i hvert fall ikke sviktet henne. Og derfor er det sikkert riktigere å si at jeg ga henne opp, enn dumpet henne, ja. Bra du innser det. Når man merker at en person ikke er så interessert som man først trodde eller håpet er det lurt å gi seg mens leken ennå er god.
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1373 Skrevet 6. september 2010 Bra du innser det. Når man merker at en person ikke er så interessert som man først trodde eller håpet er det lurt å gi seg mens leken ennå er god. Ja, det er sant. Og som jeg har sagt her hele tiden, forutsetningen var at hun endret sin innstilling og oppførsel. Noe som ikke har skjedd. Og da er hun verdiløs for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1374 Skrevet 6. september 2010 Ja, det er sant. Og som jeg har sagt her hele tiden, forutsetningen var at hun endret sin innstilling og oppførsel. Noe som ikke har skjedd. Og da er hun verdiløs for meg. 1300 innlegg bekrefter det!
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1375 Skrevet 6. september 2010 1300 innlegg bekrefter det! Det var selvfølgelig ikke det jeg ønsket, men det er altså hun som måtte ha bevist sin verdi overfor meg. Det er ikke noe jeg kan gjøre med det.
Snipa Skrevet 7. september 2010 #1376 Skrevet 7. september 2010 Vel, vel, vel. Om en liten stund er det i gang igjen, tror jeg.
Steinar40 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1377 Skrevet 7. september 2010 Vel, vel, vel. Om en liten stund er det i gang igjen, tror jeg. Ikke på mitt initiativ i hvert fall. Men det er klart, hvis hun nå innen kort tid virkelig innser hvilken enorm tabbe hun har gjort, så ville det blitt annerledes. Ingen kan forutse hva som kommer til å skje i livet.
Gjest KateW Skrevet 7. september 2010 #1378 Skrevet 7. september 2010 Så ringer hun deg mumler litt og ber om penger, så er du på nett igjen, da
Ellevill Skrevet 7. september 2010 #1379 Skrevet 7. september 2010 Men det er klart, hvis hun nå innen kort tid virkelig innser hvilken enorm tabbe hun har gjort, så ville det blitt annerledes. Nei, nå tuller du!! Våkn opp!
Steinar40 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1380 Skrevet 7. september 2010 Så ringer hun deg mumler litt og ber om penger, så er du på nett igjen, da Nei, det stadiet er allerede passert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå