Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1221 Skrevet 1. september 2010 Nei nå tuller du tror jeg ... Nei, jeg er sånn. Gi opp når man har bestemt seg for noe er et nederlag.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2010 #1222 Skrevet 1. september 2010 (endret) Nei, jeg er sånn. Gi opp når man har bestemt seg for noe er et nederlag. Det som er trist Steinar er at du ikke forstår at dette er et tapt løp allerede. Om 3 måneder eller 2 år eller hva det nå enn er som skal til av sløseri med tid og krefter i påvente av at hun tar avgjørelsen for deg så kommer du til å falle sammen som en melsekk og angre dypt på at livet ditt var på hold mens du stadig laget nye frister, ultimatumer, vis-barer. Det er også trist at du ikke forstår ironi ... Endret 1. september 2010 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1223 Skrevet 1. september 2010 Nei, jeg er sånn. Gi opp når man har bestemt seg for noe er et nederlag. Det å nekte å gi opp når en har bestemt seg for at en skal få et forhold til et menneske som ikke vil ha en er jo pur idioti. Å, jeg er så forelska i mr x, han vil ikke ha meg, men jeg nekter å gi opp!
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1224 Skrevet 1. september 2010 Det som er trist Steinar er at du ikke forstår at dette er et tapt løp allere. Om 3 måneder eller 2 år eller hva det nå enn er som skal til av sløseri med tid og krefter i påvente av at hun tar avgjørelsen for deg så kommer du til å falle sammen som en melsekk og angre dypt på at livet ditt var på hold mens du stadig laget nye frister, ultimatumer, vis-barer. Det er også trist at du ikke forstår ironi ... Jeg er en typisk "logiker". Men jeg vurderer faktisk denne situasjonen fortløpende, tro endelig ikke noe annet. Dette er den absolutt siste sjansen hun får av meg.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2010 #1225 Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg er en typisk "logiker". Men jeg vurderer faktisk denne situasjonen fortløpende, tro endelig ikke noe annet. Dette er den absolutt siste sjansen hun får av meg. Yeah right! Endret 1. september 2010 av Blondie65
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1226 Skrevet 1. september 2010 Det å nekte å gi opp når en har bestemt seg for at en skal få et forhold til et menneske som ikke vil ha en er jo pur idioti. Å, jeg er så forelska i mr x, han vil ikke ha meg, men jeg nekter å gi opp! Vel, sånn kan du si det hehe Men denne situasjonen er nok ikke akkurat sånn.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1227 Skrevet 1. september 2010 Jeg er en typisk "logiker". Men jeg vurderer faktisk denne situasjonen fortløpende, tro endelig ikke noe annet. Dette er den absolutt siste sjansen hun får av meg. Er det ikke den samme sjansen som hun har fått siden i fjor, da? Hvor lenge varer denne sjansen? Til hun sier ja?
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1228 Skrevet 1. september 2010 Yeah right! Faktisk. Jeg sitter nå på toget som akkurat har begynt å forlate stasjonen. Hun står på perrongen. Spørsmålet er da bare om hun reagerer før toget har gått.
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1229 Skrevet 1. september 2010 Er det ikke den samme sjansen som hun har fått siden i fjor, da? Hvor lenge varer denne sjansen? Til hun sier ja? Tja, da hadde i hvert fall målet vært nådd.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1230 Skrevet 1. september 2010 Faktisk. Jeg sitter nå på toget som akkurat har begynt å forlate stasjonen. Hun står på perrongen. Spørsmålet er da bare om hun reagerer før toget har gått. Hvis det har begynt å forlate perrongen har det vel gått?
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1231 Skrevet 1. september 2010 Hvis det har begynt å forlate perrongen har det vel gått? Ikke hvis hun får ut fingern og bestemmer seg.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2010 #1232 Skrevet 1. september 2010 Faktisk. Jeg sitter nå på toget som akkurat har begynt å forlate stasjonen. Hun står på perrongen. Spørsmålet er da bare om hun reagerer før toget har gått. Ikke bruk analogier du ikke kan forstå eller forklare - det blir bare pinlig. Hvis NSB hadde drevet togbusiness etter dine prinsipper hadde togene aldri forlatt stasjonene - eller vi hadde hatt verdens lengste stasjoner. Dette toget ditt har jo vært i ferd med å forlate stasjonen i 14 dager. "Steinarekspressen" imponerer ikke akkurat ... Du har det jo med å stanse toget hver gang hun svarer på SMS ...
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1233 Skrevet 1. september 2010 Ikke bruk analogier du ikke kan forstå eller forklare - det blir bare pinlig. Hvis NSB hadde drevet togbusiness etter dine prinsipper hadde togene aldri forlatt stasjonene - eller vi hadde hatt verdens lengste stasjoner. Dette toget ditt har jo vært i ferd med å forlate stasjonen i 14 dager. "Steinarekspressen" imponerer ikke akkurat ... Du har det jo med å stanse toget hver gang hun svarer på SMS ... Jeg svikter ikke i hvert fall.
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2010 #1234 Skrevet 1. september 2010 Jeg er en typisk "logiker". Men jeg vurderer faktisk denne situasjonen fortløpende, tro endelig ikke noe annet. Dette er den absolutt siste sjansen hun får av meg. Hvor mange ganger har du sagt dette? Det er vel soleklart at hun ikke tar deg alvorlig. Jeg vil snu på det og si at du venter på at hun skal gi deg en sjanse. Jeg synes det er på tide at du gir opp hele prosjektet, mens du ennå har noe verdighet i behold. Du tror du har kontrollen, men du er en viljeløs marionett i hennes spill.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1235 Skrevet 1. september 2010 Jeg svikter ikke i hvert fall. Jo, deg selv, så. Og hvordan kan du svikte henne når dere ikke har lagt noen planer sammen?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1236 Skrevet 1. september 2010 Faktisk. Jeg sitter nå på toget som akkurat har begynt å forlate stasjonen. Hun står på perrongen. Spørsmålet er da bare om hun reagerer før toget har gått. Hun står ikke på perrongen. Hun har ikke en gang fulgt deg dit. Og det toget har du sitti på i over en måned nå, på tide at det begynner å rulle av gårde.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. september 2010 #1237 Skrevet 1. september 2010 Dere kvinner er jo så glad i å tolke alle mulige situasjoner, etter hva jeg har forstått Dette gjelder å tolke ei av deres egne, altså ei kvinne. Jeg har kjent denne dama i en del år, så det må man ha med i bakhodet selvfølgelig. Hun er forøvrig 35++ også. Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg." Svaret jeg får ifra henne i kveld lyder da noe sånt; "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på?" :klø: Ja, jeg regner med at dere er ekspertene her ... Du må tulle...jeg tror nok at selv en 12-åring ville ha forstått at et svar som det på et spørsmål som det du stilte er 100% useriøst. Det er trist at du ikke forstår det selv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1238 Skrevet 1. september 2010 Ikke bruk analogier du ikke kan forstå eller forklare - det blir bare pinlig. Hvis NSB hadde drevet togbusiness etter dine prinsipper hadde togene aldri forlatt stasjonene - eller vi hadde hatt verdens lengste stasjoner. Dette toget ditt har jo vært i ferd med å forlate stasjonen i 14 dager. "Steinarekspressen" imponerer ikke akkurat ... Du har det jo med å stanse toget hver gang hun svarer på SMS ... Akkuratt det er det minste problemet, hun svarer jo bare på sms´er en gang i måneden. Problemet er vel som de sier at toget aldri forlater stasjonen.
Steinar40 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1239 Skrevet 1. september 2010 Hvor mange ganger har du sagt dette? Det er vel soleklart at hun ikke tar deg alvorlig. Jeg vil snu på det og si at du venter på at hun skal gi deg en sjanse. Jeg synes det er på tide at du gir opp hele prosjektet, mens du ennå har noe verdighet i behold. Du tror du har kontrollen, men du er en viljeløs marionett i hennes spill. Jeg venter på å se om hun tør å gi oss en sjanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå