Steinar40 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1141 Skrevet 27. august 2010 Jeg må tilstå at jeg jammen er glad for at du ikke er en av mine ansatte, Steinar. Så mye tid som du bruker her inne i arbeidstiden, burde du vært oppsagt. Jeg er faktisk jævla effektiv. Og dyktig. Hvis du visste hvor lite effektive dine såkalte ansatte egentlig er, så hadde du garantert blitt mørkredd
Gjest Tidssone Skrevet 27. august 2010 #1142 Skrevet 27. august 2010 Jeg er faktisk jævla effektiv. Og dyktig. Hvis du visste hvor lite effektive dine såkalte ansatte egentlig er, så hadde du garantert blitt mørkredd Jeg antar jeg har langt bedre oversikt over mine ansatte, enn det du har. Forøvrig tror jeg de hadde blitt ganske fornærmet over å bli kalt "såkalt ansatte". At du er effektiv innebærer ikke nødvendigvis at du er dyktig. Dyktige medarbeidere, finner, etter mitt syn, nye arbeidsoppgaver i stedet for å drøse rundt på nettet, dersom de skulle bli tomme for oppgaver.
Steinar40 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1143 Skrevet 27. august 2010 Jeg antar jeg har langt bedre oversikt over mine ansatte, enn det du har. Det tviler jeg på at du egentlig har. At du er effektiv innebærer ikke nødvendigvis at du er dyktig. Dyktige medarbeidere, finner, etter mitt syn, nye arbeidsoppgaver i stedet for å drøse rundt på nettet, dersom de skulle bli tomme for oppgaver. Man kan ikke jobbe hele tiden. Dessuten går mye av min jobb ut på å tenke.
Gjest Eurodice Skrevet 27. august 2010 #1144 Skrevet 27. august 2010 Det tviler jeg på at du egentlig har. Jeg tviler meget sterkt på at du vet noe som helst om Tidssones ansatte .
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1145 Skrevet 27. august 2010 Jeg tviler meget sterkt på at du vet noe som helst om Tidssones ansatte . Skal du ikke ta henn for kommafeilen?
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1146 Skrevet 28. august 2010 Jeg tviler meget sterkt på at du vet noe som helst om Tidssones ansatte . Jeg kjenner til ansattes innstilling og oppførsel på en generell basis.
Gjest Eurodice Skrevet 28. august 2010 #1147 Skrevet 28. august 2010 Jeg kjenner til ansattes innstilling og oppførsel på en generell basis. Javel,hva vil det si? Jeg synes det skinner igjennom at du ikke er udelt positiv.
Nuith Skrevet 28. august 2010 #1148 Skrevet 28. august 2010 Tipper han har like mye kjenskap til ansattes innstilling (på en generell basis) som han har til forhold (på en generell basis) og kvinners ønsker (på en generell basis).
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1149 Skrevet 28. august 2010 Hvorfor snakket dere ikke bare sammen når hun faktisk ringte deg?
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1150 Skrevet 28. august 2010 (endret) Javel,hva vil det si? Jeg synes det skinner igjennom at du ikke er udelt positiv. Det finnes mye rart, mye daukjøtt, mye egeninteresser, og mye "job security" oppførsel. Ingenting overrasker meg lenger. Endret 28. august 2010 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1151 Skrevet 28. august 2010 Hvorfor snakket dere ikke bare sammen når hun faktisk ringte deg? Vi pratet litt, men hun hadde ikke tid til å prate lenger. Som vanlig. Jeg har aldri sett noen prioritere barn sånn som hun gjør akkurat nå. Det er tydelig at hun sliter, og akkurat derfor burde hun prate med meg. Uten at det nytter å få henne til å forstå eller prioritere dette.
Gjest Prøvis Skrevet 28. august 2010 #1152 Skrevet 28. august 2010 Vi pratet litt, men hun hadde ikke tid til å prate lenger. Som vanlig. Jeg har aldri sett noen prioritere barn sånn som hun gjør akkurat nå. Det er tydelig at hun sliter, og akkurat derfor burde hun prate med meg. Uten at det nytter å få henne til å forstå eller prioritere dette. Har du barn Steinar, har du venner som har barn? Det er helt vanlig å prioritere barna sine, og især når mor og far har flyttet fra hverandre. Riktignok er den eldste nesten voksen, men også ungdommer trenger at foreldrene prioriterer dem når livet blir vanskelig. Som en kommentar til at barn klarer å flytte langt unna far og blir mer selvstendig og har godt av det, så vil jeg bare si at også barn med tett kontakt med sine foreldre blir selvstendige. Og det er like viktig for både far og barn å ha tett kontakt, det kan være vondt og vanskelig for en far å oppleve at barna flytter mange timer unna. Når avstanden blir så lang så blir det vanskelig å gjennomføre samvær annenhver helg. Men det er kanskje ikke så lett for deg å ha empati med en mann som først har mistet konen sin til deg, og så skal han også "miste" kontakten med barna i tillegg - hvis hun velger å flytte til deg. Forresten, har du plass til at de kan flytte inn til deg, dvs. at barna får hvert sitt rom - noe som er fornuftig med tanke på aldersforskjellen mellom barna.
Gjest Prøvis Skrevet 28. august 2010 #1153 Skrevet 28. august 2010 Tipper han har like mye kjenskap til ansattes innstilling (på en generell basis) som han har til forhold (på en generell basis) og kvinners ønsker (på en generell basis). Helt klart, han vet det meste på generell basis
aline Skrevet 28. august 2010 #1154 Skrevet 28. august 2010 Jeg må tilstå at jeg jammen er glad for at du ikke er en av mine ansatte, Steinar. Så mye tid som du bruker her inne i arbeidstiden, burde du vært oppsagt. vet du når Steinar sin arbeidstid er du da, jeg kjenner ham ikke så personlig jeg. Men det er jammen en tåpelig kommentar å komme med! Som så mange andre har sagt før meg; om du ikke har noe å bidra med, la vær å svar da vel!!
Gjest Tidssone Skrevet 28. august 2010 #1155 Skrevet 28. august 2010 vet du når Steinar sin arbeidstid er du da, jeg kjenner ham ikke så personlig jeg. Men det er jammen en tåpelig kommentar å komme med! Som så mange andre har sagt før meg; om du ikke har noe å bidra med, la vær å svar da vel!! Ja. Steinar har fortalt tidligere at han har vanlig arbeidstid. regner med det er i tidsrommet 8-16. Hvem bestemmer hva som er å bidra?
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1156 Skrevet 28. august 2010 Har du barn Steinar, har du venner som har barn? Det er helt vanlig å prioritere barna sine, og især når mor og far har flyttet fra hverandre. Riktignok er den eldste nesten voksen, men også ungdommer trenger at foreldrene prioriterer dem når livet blir vanskelig. Som en kommentar til at barn klarer å flytte langt unna far og blir mer selvstendig og har godt av det, så vil jeg bare si at også barn med tett kontakt med sine foreldre blir selvstendige. Og det er like viktig for både far og barn å ha tett kontakt, det kan være vondt og vanskelig for en far å oppleve at barna flytter mange timer unna. Når avstanden blir så lang så blir det vanskelig å gjennomføre samvær annenhver helg. Men det er kanskje ikke så lett for deg å ha empati med en mann som først har mistet konen sin til deg, og så skal han også "miste" kontakten med barna i tillegg - hvis hun velger å flytte til deg. Forresten, har du plass til at de kan flytte inn til deg, dvs. at barna får hvert sitt rom - noe som er fornuftig med tanke på aldersforskjellen mellom barna. Jeg regnet med at jeg ville få pepper når jeg nevnte dette med ei mor som prioriterer barna sine. Takk! hehe Men poenget mitt er altså at hun helt åpenbart bruker det (delvis) som en unnskyldning for å slippe å prate og slippe å måtte bestemme seg for noe. Og ellers har jeg en viss forståelse for dette med lang avstand mellom forelder og barn, og det var da også en av hovedgrunnene til at jeg laget den andre tråden; "Hvor mye er kjærligheten egentlig verdt?"
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1157 Skrevet 29. august 2010 HUN VIL IKKE HA DEG! Her har du svaret svart på hvitt. Hva mer ønsker du deg egentlig? Har dere kysset? Har dere hatt sex? Har dere møttes mer enn en gang? Det virker som du prøver å koke suppe på en spiker her!
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1158 Skrevet 29. august 2010 HUN VIL IKKE HA DEG! Her har du svaret svart på hvitt. Hva mer ønsker du deg egentlig? Har dere kysset? Har dere hatt sex? Har dere møttes mer enn en gang? Det virker som du prøver å koke suppe på en spiker her! Spiker eller ikke, så er det nok best at hun beviser det først.
Gjest Prøvis Skrevet 29. august 2010 #1159 Skrevet 29. august 2010 Spiker eller ikke, så er det nok best at hun beviser det først. Bevise at hun ikke vil ha deg, trodde det var det hun hadde gjort jeg og at det var konklusjonen du landet på da du ga henne det siste ultimatumet og hun reagerte med å be om penger?? Jeg har sympati med deg for det du har opplevd med denne damen, men samtidig får jeg lyst til å riste deg og gi deg et spark i røven når jeg ser at du, igjen, roter deg inn i bortforklaringer og utopiske drømmer om denne dama. Gi opp, det finnes damer som er "bra nok" helt fra starten av der ute, ikke bruk mer tid på ei som du ikke engang syns er "bra nok" ennå etter mer enn et år.
Gjest Tidssone Skrevet 29. august 2010 #1160 Skrevet 29. august 2010 "...og etter 1159 innlegg, var det fortsatt ingen som skjønte at Steinar var en konstruksjon, lagd av kvinneguidens forsker-team. Målet med forsøket, var å finne ut hvor lenge man kan gjenta seg selv, lese andre sine gjentakelser av seg selv, uten å miste tålmodigheten. Konklusjonen er at kvinneguidens brukere er ufattelig tålmodige. Forsker-teamet er nær ved å kalle fenomenet overnaturlig..."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå