Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Signerer. Finn deg ei kvinne som vil ha deg, ikke pengene dine. Og finn deg ei som er bedre enn bra nok.

Kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å få mer enn nok av problemer med å finne noen som føles som "bra nok".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv tenkning, flott Steinar! :wink:

Føler meg ikke så veldig positiv akkurat nå, nei.

Men det er altså veldig komplisert også. Spesielt det praktiske og ikke minst personkjemien etc.

Jeg vil ikke si at jeg er veldig "kresen", men problemet er at det er så mye som skal føles rett først. Fra begges sider.

Gjest Prøvis
Skrevet

Men det er altså veldig komplisert også. Spesielt det praktiske og ikke minst personkjemien etc.

Jeg vil ikke si at jeg er veldig "kresen", men problemet er at det er så mye som skal føles rett først. Fra begges sider.

Aldri hyggelig når man må gi opp noe man har satset på selv om det er aldri så fornuftig. Nå slapper du av, ikke stress. Plutslig finner du ei som virker interessant for deg og så blir du kjent med henne, og hvem vet plutselig sitter du der og har det bra.

Skrevet

Selvsagt føles det sånn nå. Nå har du vært i en sentrifuge av skit, med utroskap, usikkerhet og utnytting.

Senk skuldrene, ta deg en langhelg et sted du interesserer deg for, om det er legoland eller vin og lev litt. Alene, og se at det er jammen ikke så verst.

Skrevet (endret)

Men er det ikke slik for alle, da?

Og for oss som vil ha noe mer enn det som er "bra nok", er det vel egentlig enda verre.

Endret av Ellevill
Skrevet

Jaja, dama vokna faktisk såpass av SMS-en min at hun ringte meg gitt.

Så da har vi blitt enige om å prate skikkelig i sammen en av de nærmeste dagene i hvert fall. Dette er hva jeg har ment vil være det beste for oss å gjøre. Kommunisere i sammen. Om det gir noe gjenstår å se, men da har jeg i hvert fall prøvd det også en siste gang.

Regner med at jeg nå får masse pepper her, men jeg er nødt til å gjøre det jeg føler er det rette.

Dvs. finne ut i sammen med henne hva som vil være det beste å gjøre både for henne og for meg.

Det finnes dessverre ingen fasit i kjærlighetens verden.

Og jeg bryr meg såpass mye om henne at jeg vil prøve å sørge for at livet hennes ikke går til helvete, og at jeg forårsaket det.

Skrevet

Jøsses, så hun reagerte? Ikke verst!

Da får du i allefall gjort det du ønsket deg hele veien, snakket skikkelig ut. Bra for deg, for du virker som du trenger "closure" (i mangel av et bedre ord for det).

Men jeg håper du går videre om ønskene deres for fremtiden ikke sammenfaller og ikke åpner lommeboka på nytt altså :nei:

Og du skylder meg en hundrings :nigo:

Skrevet

Bra hun våknet, men littegrann for sent for min smak.

Går livet til helvete pga deg eller fordi hun hadde håpet på økonomisk støtte fra deg?

Men hun damen virker ikke helt god. Du kan uansett ikke betale mer for henne, så lenge hun bor der hun bor og ikke gir deg det du trenger.

.

Hadde han min forventet at jeg betalte livsoppholdet for ham så hadde jeg klikket.

Jeg er forresten den jenta fra "sex med en med altfor god kjemi" tråden.. :) Så jeg vet hva det vil si å være forelsket.

Selv om denne måneden uten å ha truffet ham + hørt litt om hans dårlige sider har fått roet meg ned, så vil jeg fremdeles ha ham, og den som venter på noe godt. :)

Skrevet

Jøsses, så hun reagerte? Ikke verst!

Da får du i allefall gjort det du ønsket deg hele veien, snakket skikkelig ut. Bra for deg, for du virker som du trenger "closure" (i mangel av et bedre ord for det).

Men jeg håper du går videre om ønskene deres for fremtiden ikke sammenfaller og ikke åpner lommeboka på nytt altså :nei:

Og du skylder meg en hundrings :nigo:

Ja, jeg håper virkelig at vi denne gangen får til å prate skikkelig i sammen.

Men det er tydelig utifra det lille jeg pratet med henne i sta, at hun sliter og at hun fortsatt sitter i en veldig vanskelig situasjon. Noe som ikke gjør kommunikasjon lettere akkurat.

Det dessverre ikke helt lett se noen åpenbar grei løsning her.

Og jeg skulle selvfølgelig betalt deg en hundrings hvis det bare ikke var for at jeg har fått streng beskjed om å ikke åpne lommeboka - av deg! :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, jeg håper virkelig at vi denne gangen får til å prate skikkelig i sammen.

Men det er tydelig utifra det lille jeg pratet med henne i sta, at hun sliter og at hun fortsatt sitter i en veldig vanskelig situasjon. Noe som ikke gjør kommunikasjon lettere akkurat.

Det dessverre ikke helt lett se noen åpenbar grei løsning her.

Og jeg skulle selvfølgelig betalt deg en hundrings hvis det bare ikke var for at jeg har fått streng beskjed om å ikke åpne lommeboka - av deg! :ler:

Jeg veddet en årsinntekt med Prøvis, tror jeg var, for noen uker siden, om at dine ultimata var verdiløse. Hun var klok nok til ikke å vedde imot. Dumt for meg, for da hadde jeg hatt et klekkelig beløp på konto :ler: .

Skrevet

:ler:

Jeg syns i allefall du skal være fokusert på at hun ikke har "lov" til å kutte ut og stenge døra denne gangen, samme hvor vanskelig hun måtte synes dette er.

Greit at situasjonen hennes er vanskelig - det rettferdiggjør ikke å la deg henge og dingle. Det at hun har det tungt betyr ikke at det er ok å bruke opp livet ditt.

Kjør på og få alle svar du trenger - finnes det ikke noen praktisk løsning som fungerer slik at dere kan være sammen, neivel, men da har du i allefall fått klarlagt det og begge må bare gå videre med sitt.

Skrevet

Bra hun våknet, men littegrann for sent for min smak.

Går livet til helvete pga deg eller fordi hun hadde håpet på økonomisk støtte fra deg?

Men hun damen virker ikke helt god. Du kan uansett ikke betale mer for henne, så lenge hun bor der hun bor og ikke gir deg det du trenger.

Livet hennes vil i hvert fall bli mye lettere sånn sett med min økonomiske støtte, hvis hun skiller seg.

Men hvis hun bare skal fortsette å leve i en leilighet der oppe, så får ikke jeg mye ut av det.

Hadde han min forventet at jeg betalte livsoppholdet for ham så hadde jeg klikket.

Det er fortsatt litt ulike kjønnsroller på dette området vettu.

Jeg er forresten den jenta fra "sex med en med altfor god kjemi" tråden.. :) Så jeg vet hva det vil si å være forelsket.

Selv om denne måneden uten å ha truffet ham + hørt litt om hans dårlige sider har fått roet meg ned, så vil jeg fremdeles ha ham, og den som venter på noe godt. :)

Ja, den venter visstnok ikke forgjeves ... sies det.

Men stemmer det alltid?

Skrevet

:ler:

Jeg syns i allefall du skal være fokusert på at hun ikke har "lov" til å kutte ut og stenge døra denne gangen, samme hvor vanskelig hun måtte synes dette er.

Greit at situasjonen hennes er vanskelig - det rettferdiggjør ikke å la deg henge og dingle. Det at hun har det tungt betyr ikke at det er ok å bruke opp livet ditt.

Kjør på og få alle svar du trenger - finnes det ikke noen praktisk løsning som fungerer slik at dere kan være sammen, neivel, men da har du i allefall fått klarlagt det og begge må bare gå videre med sitt.

Ja, det er sånn jeg tenker også. Og jeg håper at hun nå virkelig forstår at hun må være villig til å prate med meg for å finne den beste løsningen.

Skrevet

Men hvis hun bare skal fortsette å leve i en leilighet der oppe, så får ikke jeg mye ut av det.

/quote]

Nei, da får du ingenting utav det.

Helt klart at det er forskjellige kjønnsroller, selv kommer jeg fra en "motsatt" familie der far var husfar. Men allikevel så hadde ikke min mor betalt bolig for min far hvis han ville heller bo i Nord-Norge istede for der hun tjener pengene.

Gjest Prøvis
Skrevet

Jeg veddet en årsinntekt med Prøvis, tror jeg var, for noen uker siden, om at dine ultimata var verdiløse. Hun var klok nok til ikke å vedde imot. Dumt for meg, for da hadde jeg hatt et klekkelig beløp på konto :ler: .

:ler: Jepp, det stemmer det. Jeg kjente lusa på gangen og tok ingen sjanser, og jaggu hadde jeg rett - her blir det noen runder til. :filer:

Skrevet

Og eneste måten å få se det på, er tydeligvis at hun må VITE at hun kommer til å miste meg for alltid.

At du i det hele tatt innbiller deg at hun bryr seg om det, er helt utrolig...

Skrevet

Det er ikke lett å være så veldig aktiv i en annen persons separasjonsperiode.

Og den har vart i 2 år?

Hadde hun likt deg ville hun ha sagt i fra uansett separasjon eller ikke.

Skrevet

Så jeg antar da at du mener at jeg ikke skal sende henne noen SMS?

Anbefaler at du gir kontaktinfoen din til alle Norges tiggere og veldedige organisasjoner! Du er jo en drøm å hale penger ut av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...