Steinar40 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #1061 Skrevet 25. august 2010 Synes det er nok. Forsåvidt. Men det virker litt kort, selv om hun burde forstå hvorfor jeg skriver det.
Ellevill Skrevet 25. august 2010 #1062 Skrevet 25. august 2010 Jeg skjønner at det ikke er så lett å bare gloemme henne, for du er tydeligvis veldig oppslukt av betatt av denne damen. Til tross for at dine karakteristikker av henne er veldig negative, så jeg skjønner ikke helt hva som er det store her. Anyway, les hva du skrev i åpningsinnlegget ditt en gang til: Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg." Svaret jeg får ifra henne i kveld lyder da noe sånt; "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på?" :klø: Meldingen du fikk fra henne viser at hun er a) Fullstendig uinteressert i deg b) Utnytter deg At hun har vanskelig for å snakke om ting osv., er bare tull. Hun ønsker ikke å snakke med deg. Glem nå dette!!! Slutt med våset om at "Nå må hun vise at hun mener alvor osv". Det er jo bare tull!!! "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på?"
Steinar40 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #1063 Skrevet 25. august 2010 Jeg skjønner at det ikke er så lett å bare gloemme henne, for du er tydeligvis veldig oppslukt av betatt av denne damen. Til tross for at dine karakteristikker av henne er veldig negative, så jeg skjønner ikke helt hva som er det store her. Anyway, les hva du skrev i åpningsinnlegget ditt en gang til: Meldingen du fikk fra henne viser at hun er a) Fullstendig uinteressert i deg b) Utnytter deg At hun har vanskelig for å snakke om ting osv., er bare tull. Hun ønsker ikke å snakke med deg. Glem nå dette!!! Slutt med våset om at "Nå må hun vise at hun mener alvor osv". Det er jo bare tull!!! "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på?" Så jeg antar da at du mener at jeg ikke skal sende henne noen SMS?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1064 Skrevet 25. august 2010 Meldingen du fikk fra henne viser at hun er a) Fullstendig uinteressert i deg b) Utnytter deg Alternativ a + b er rett svar
Ellevill Skrevet 25. august 2010 #1065 Skrevet 25. august 2010 Så jeg antar da at du mener at jeg ikke skal sende henne noen SMS? Jeg skulle gjerne sagt at du ikke skulle gi opp håpet osv., men den SMS'en du fikk når du stilte et ultimatum, var tilnærmet ond. Du sender en hjertesmerte-SMS, og hun parerer med at hun trenger penger til huslånet... Jeg synes du bare skulle glemme hele dama. Om du sender SMS eller ei må du selv bestemme, men jeg synes ikke du skal gjøre det. Det er så vanskelig å gi slipp da, tror jeg. Alternativ a + b er rett svar Det er nok det, dessverre.
Gjest KateW Skrevet 26. august 2010 #1066 Skrevet 26. august 2010 Ja, det er en veldig hypotetisk situasjon. Om livet blir bra av å vente og være passiv? Akkurat nå er det helt nødvendig. Og da klarer du ikke svare? Nødvendig for hvem? Er det virkelig nødvendig å ødlegge livet ditt i åresvis med å vente på ei som ikke vil ha deg?
Gjest KateW Skrevet 26. august 2010 #1067 Skrevet 26. august 2010 Ja, under normale omstendigheter er jeg enig med deg. Problemet er bare at dette ikke funker med denne dama. Da tror hun nemlig at alt bare skal fortsette som tidligere. Dvs. at hun bare kan fortsette å komme med mer tomt prat og kaste bort (min) tid. Og det gjør hun ikke NÅ?
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1068 Skrevet 26. august 2010 Jeg heller mer mot: "Du vet hva jeg ønsker av deg og når jeg ser du ikke kan gi meg det har jeg ikke noe mer å snakke med deg om. Vennligst ikke kontakt meg igjen" Ja, jeg liker det du skriver her. Virker klart og konsist i mine øyne. Skal tenke litt mer på den. Jeg syns dette må være greit - du informerer om hvorfor og hva som nå har blitt konsekvensen for henne, du får avsluttet på en tydelig og real måte.
pøbelsara Skrevet 26. august 2010 #1069 Skrevet 26. august 2010 Kjære Steinar. Hvis hun hadde vært interessert i å fortsette sammen med deg/redd for å miste deg, hadde hun kastet seg på telefonen umiddelbart etter å ha fått den første ultimatum-meldingen fra deg for snart to uker siden. Det at hun ikke vil snakke med deg, betyr at hun ikke er interessert. Så enkelt. Som alle de andre brukerne her inne, sier jeg også: Kom deg videre i livet, Steinar.
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1070 Skrevet 26. august 2010 Jeg syns dette må være greit - du informerer om hvorfor og hva som nå har blitt konsekvensen for henne, du får avsluttet på en tydelig og real måte. Jeg sendte henne akkurat en SMS med et slikt innehold. Takk for godt forslag. Det føltes feil å ikke svare noe etter så lang tid bekjentskap.
Gjest KateW Skrevet 26. august 2010 #1071 Skrevet 26. august 2010 Flott, har du bestilt deg ferie nå?
LilleBille Skrevet 26. august 2010 #1072 Skrevet 26. august 2010 Så du har sendt henne en melding, avsluttet alt og bedt henne ikke ta kontakt med deg igjen. Bra - da håper jeg for din skyld at du klarer å se dette som et avsluttet kapittel - og komme deg videre. Jeg håper at du nå klarer å la vær å sitte å vent på om hun svarer, og hvis hun formodning svarer - bare sletter alt umiddelbart. Helst burde du slette/sperre nummeret hennes - for din egen skyld.
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1073 Skrevet 26. august 2010 (endret) Kjære Steinar. Hvis hun hadde vært interessert i å fortsette sammen med deg/redd for å miste deg, hadde hun kastet seg på telefonen umiddelbart etter å ha fått den første ultimatum-meldingen fra deg for snart to uker siden. Det at hun ikke vil snakke med deg, betyr at hun ikke er interessert. Så enkelt. Som alle de andre brukerne her inne, sier jeg også: Kom deg videre i livet, Steinar. Jeg tror faktisk at hun var interessert. Men det ble så mange og så store problemer av ulik art, at hun rett og slett ikke klarte å gjennomføre det i praksis. Det samme gjaldt jo da forsåvidt for meg også. Hva som føles som et uoverstigelig problem vil være helt individuelt. Uansett, resultatet blir det samme her. Endret 26. august 2010 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1074 Skrevet 26. august 2010 Flott, har du bestilt deg ferie nå? Jeg har ikke mer ferie igjen dessverre.
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1075 Skrevet 26. august 2010 Så du har sendt henne en melding, avsluttet alt og bedt henne ikke ta kontakt med deg igjen. Bra - da håper jeg for din skyld at du klarer å se dette som et avsluttet kapittel - og komme deg videre. Jeg håper at du nå klarer å la vær å sitte å vent på om hun svarer, og hvis hun formodning svarer - bare sletter alt umiddelbart. Helst burde du slette/sperre nummeret hennes - for din egen skyld. Ja, hvis hun skulle fortsette å kontakte meg med meningsløse meldinger, så kommer jeg til å slette dem. Men jeg tror nå at også hun innser at dette slaget er tapt.
Gjest Tidssone Skrevet 26. august 2010 #1076 Skrevet 26. august 2010 Ja, hvis hun skulle fortsette å kontakte meg med meningsløse meldinger, så kommer jeg til å slette dem. Men jeg tror nå at også hun innser at dette slaget er tapt. Beklager å måtte være den som forteller deg dette, men for henne har det neppe vært noe slag å snakke om. For deg, derimot, er slaget tapt. Håper virkelig du kommer deg videre nå.
Gjest KateW Skrevet 26. august 2010 #1078 Skrevet 26. august 2010 Beklager å måtte være den som forteller deg dette, men for henne har det neppe vært noe slag å snakke om. For deg, derimot, er slaget tapt. Håper virkelig du kommer deg videre nå. Signerer. Finn deg ei kvinne som vil ha deg, ikke pengene dine. Og finn deg ei som er bedre enn bra nok.
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1079 Skrevet 26. august 2010 Jeg sendte henne akkurat en SMS med et slikt innehold. Takk for godt forslag. Det føltes feil å ikke svare noe etter så lang tid bekjentskap. Good for you! Nå kan du for alvor begynne å ta tak i deg selv igjen. Gå ut og hygg deg med venner i dag - det fortjener du.
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1080 Skrevet 26. august 2010 Beklager å måtte være den som forteller deg dette, men for henne har det neppe vært noe slag å snakke om. For deg, derimot, er slaget tapt. Håper virkelig du kommer deg videre nå. Vel, det har nok ikke vært helt enkelt for henne dette heller. Separasjon og flytting i leilighet etc. er ikke noe mange gjør bare for moro skyld. Og jeg tror ikke hun var et unntak i så måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå