Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg syns det er en syk måte å (ikke) kommunisere på. Og du må ikke glemme at jeg har kjent denne dama i mange år, IKKE i et par uker.

Det er ingen her som har glemt at du har kjent denne damen lenge. Det er i grunnen helt ufattelig hvordan du bruker ordene "kjent" og "kommunikasjon" siden begge deler trenger ny forklaring for slik du bruker dem stemmer de ikke med ordboken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke klart å følge med på alle siden her, men jeg har skjønt at det stadig er nye uker som gis.

Du vet at du ikke trenger sette sånne "løse" uker som det uansett ikke er noe hold i. Du har jo faktisk lov til å vente og vente og vente. Dropp de ukene da! Du følger jo ikke dine egne regler en gang.

Og dette med å BEGYNNE å lukke døren... Hører du hvor uklar du er?

Og en siste ting, Til å ha kjent deg i så mange år, synes jeg det er merkelig at hun behandler deg sånn. Hadde vel heller skjønt det av en du ikke hadde kjent godt. Ønsker hun deg vondt eller?

Ting tar tid.

Men jeg tror ikke at hun ønsker meg vondt. Virkeligheten er den at dette er en veldig vanskelig sak pga stor geografisk avstand, separasjon, mindreårige barn, behov for flytting etc. Dessuten har hun et svakt psyke. Og er håpløs på å kommunisere. Da blir det vanskelig.

Skrevet

Jeg føler med deg. Dette er mer som en sånn irriterende dårlig såpeserie på tv ...

:filer:

Ja, og man sitter der og gremmes over at dama blir lurt av samme fyren for tredje gang på rad. Alle seerne skjønne hva som kommer til å skje, men hovedpersonen er naiv og lar seg lure gang på gang. Heldigvis trøster jeg meg med at det bare er på tv, og handlingen ville blitt veldig kjedelig dersom karakterene aldri gjorde noe dumt.

Skrevet

Det skjer tydeligvis en uke til. Jmf. forrige innlegget ditt.

Ja, men ingenting skjer allikevel.

Skrevet

Svak psyke, gift, snylter penger, dårlig til å kommunisere, kan bli "bra nok" men noen radikale forandringer. Er ikke dette drømmedama så vet ikke jeg ;)

Skrevet

Ting tar tid.

Men jeg tror ikke at hun ønsker meg vondt. Virkeligheten er den at dette er en veldig vanskelig sak pga stor geografisk avstand, separasjon, mindreårige barn, behov for flytting etc. Dessuten har hun et svakt psyke. Og er håpløs på å kommunisere. Da blir det vanskelig.

Der var du litt klarere!

Så les hva du skriver en gang til, og sett punktum. Lukk døren.

Dette er for mange minus og for lite pluss til å holde ut.

Eller ikke... Du gjør jo som du vil like vel.. hehe.

Jeg titter innom om en ukes tid eller om 40 sider til. Kanskje det blir KG rekord med antall sider i en diskusjon?

Unnskyld at jeg gjør litt narr av deg, men jeg synes du virker litt selvutslettende. :tristbla:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, men ingenting skjer allikevel.

Du må ha uhyre tungt for det. Er det et så enormt nederlag for deg at du ikke klarer å ta innover deg at damen ikke er interessert i deg lenger? Alle voksne mennesker, i hvert fall de fleste vil jeg anta, har en eller annen gang opplevd å bli avvist/dumpet, kall det hva du vil. Se realitetene i øynene, frigjør deg og gå videre med livet ditt.

Skrevet

Tragikomisk :skratte:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Det jeg ønsker er altså en avklaring fra hennes side. Om det skal BLI noe forhold eller ikke. Jeg ser IKKE på dette som noe forhold.

Men poenget med at hun separerte seg og flyttet, var altså at vi skulle få til noe fornuftig i sammen. Noe som fortsatt ikke har skjedd. Og nå er jeg mer enn lei.

Ikke for å være frekk, men kan det være at du er en smule naiv, og kanskje ikke har så mye erfaring med damer?

Dersom hun hadde villet ha deg, ville hun ha gitt deg et "svar" når du ba om det!

Når hun tviler over så lang tid, forstår du kanskje at hun ikke ser på deg som mannen hun vil være i et forhold med.

Men det ligger kanskje i din natur å gå rundt og vente og vente...så lenge du trives med ventingen er det jo bare rett og slett å vente.

Du kan ta frem en kalender - og merke av år for år:

2008: Ventet

2009: Ventet

2010: Venter fortsatt

...så kan du feire og skåle for deg selv, og si: - "Jammen er jeg mannen som kan vente"! :kaffekopp:

Jeg synes du skal dyrke ventingen din: ha for eksempel som mål at du minst vil vente til 2015 som en milepæl.

Har hun ikke reagert ennå, tenk i 5 års-etapper: neste milepæl er 2020. Venter du ennå kan i det minste folk på KG følge ventingen din, så slipper du å vente i all ensomhet.

Venting er en dyd.

Fortsett med det.

Endret av gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Svak psyke, gift, snylter penger, dårlig til å kommunisere, kan bli "bra nok" men noen radikale forandringer. Er ikke dette drømmedama så vet ikke jeg ;)

Problemet er at det finnes ingen drømmedame. Eller drømmemann for den sakens skyld.

Det finnes bare ulike mennesker som har ulike styrker og svakheter. Ingen er perfekt.

Men hun har faktisk potensialet til å være bra (nok), selv om nå ingenting fungerer lenger i praksis.

Endret av Steinar40
Skrevet

Problemet er at det finnes ingen drømmedame. Eller drømmemann for den sakens skyld.

Det finnes bare ulike mennesker som har ulike styrker og svakheter. Ingen er perfekt.

Men hun har har faktisk potensialet til å være bra (nok), selv om nå ingenting fungerer lenger i praksis.

:skratte::fnise::skratte::fnise::skratte:

:ler::ler::ler:

Skrevet

Når hun tviler over så lang tid, forstår du kanskje at hun ikke ser på deg som mannen hun vil være i et forhold med.

Det første og største hinderet er den store geografiske avstanden. Det blir nok den som stopper alt sammen.

Skrevet

Jeg synes du skal dyrke ventingen din: ha for eksempel som mål at du minst vil vente til 2015 som en milepæl.

Har hun ikke reagert ennå, tenk i 5 års-etapper: neste milepæl er 2020. Venter du ennå kan i det minste folk på KG følge ventingen din, så slipper du å vente i all ensomhet.

Venting er en dyd.

Fortsett med det.

1 uke fra eller til spiller ingen som helst rolle.

Skrevet

Det første og største hinderet er den store geografiske avstanden. Det blir nok den som stopper alt sammen.

Kjærlighet har kjenner ingen grenser eller avstand. Problemet her er nok heler mangle på kjærlighet/forelskelse ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

1 uke fra eller til spiller ingen som helst rolle.

Nettopp! Derfor bør du tenke år. Den som venter lengst og ikke handler får en premie: ingenting.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ikke glem den knirkende døren som holder på å bli lukket på 3. uken ... kraaaaaaaaaarkkkniiiiiiiiiirk ...

:filer:

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Men hun har faktisk potensialet til å være bra (nok), selv om nå ingenting fungerer lenger i praksis.

Å hjelpes - vi er tilbake i square one ...

NEI Steinar40: hun HAR IKKE dette potensialet. Dette er en forvridd versjon av virkeligheten du har. Hesten er halt - den kan ikke løpe fortere selv om du innbiller den at trebenet er "bra nok" med litt justeringer.

:slår: :cry3:

Endret av Blondie65
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hvor lang avstand er det snakk om? Jeg ser det er nevnt 80 mil. Det er ikke all verdens avstand, fra Østfold til Trøndelag omtrent hvis jeg ikke tar aldeles feil. Du har også snakket om dårligere klima, så da regner jeg med at det er nordpå.

Har denne damen noen gang vært på besøk hos deg og fått et inntrykk av ditt hjemsted? Eller forventet du virkelig at hun skulle flytte på lykke og fromme med barna sine til en ukjent tilværelse?

Endret av Belladonna
Skrevet

Nei. Jeg skrev at hun kunne ringe meg foregående lørdag eller aldri.

Ringte hun deg på lørdag da? Nei. Så da blir det aldri.

Gjest Tidssone
Skrevet

Nei. Jeg skrev at hun kunne ringe meg foregående lørdag eller aldri.

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor vi diskuterer dette. Forholdet er jo over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...