Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Heller før en senere, er du ikke enig?

Det er jeg sikkert, men for meg har det uansett blitt senere, og det for lenge siden.

Endret av Steinar40
Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Men at folk skal være så håpløse er virkelig for jævli. For meg er det helt ubegripelig at det ikke engang går an å kommunisere. Jeg forstår det når man ikke kan fordra den andre personen, men ikke ellers.

Det er jeg helt enig i. Men du bør lære deg én ting Steinar, og det er at ikke alle mennesker her i verden er gode og snille og oppfører seg slik de burde.

Det er dessuten opp til enhver hvordan man vil forholde seg til slike mennesker; lar man dem legge premissene for forholdet man har til dem (m.a.o lar dem styre ens liv), eller tar man livet sitt i egne hender, og legger premissene selv?

Gjest Ludovie
Skrevet

Det er jeg sikkert, men for meg har det uansett blitt senere, og det for lenge siden.

Supert at du endelig har innsett dette! :tommelsmil:

Nå er det eneste rette å gjøre å slette henne fra telefonlister, maillister, facebook, osv, og dessuten ikke svare på eventuelle henvendelser fra henne. Hev hodet, gå videre, og ta tilbake kontrollen over ditt eget liv. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Hun vil ikke kommunisere med deg om forholdet deres. Hvorfor aksepterer du det ikke?

Har du hørt noe fra henne etter at du sendte siste ultimatum?

Skrevet

Når en dame ikke vil kommunisere med en mann om videre utvikling av forholdet deres skylder det kun en ting:

HUN ER IKKE INTERESERT!!!!

Skrevet (endret)

Nei og nei! Holder denne tråden på enda da? 39 sider?! :fnise: :gjeiper:

La nå mannen slippe! Han vil ikke ha råd...

Steinar: Få en hobby! Dette er ikke bra! :nei:

Endret av Krill
Skrevet

Hun vil ikke kommunisere med deg om forholdet deres. Hvorfor aksepterer du det ikke?

Har du hørt noe fra henne etter at du sendte siste ultimatum?

Nei. Jeg skrev at hun kunne ringe meg foregående lørdag eller aldri.

Skrevet

Når en dame ikke vil kommunisere med en mann om videre utvikling av forholdet deres skylder det kun en ting:

HUN ER IKKE INTERESERT!!!!

Da går det an å prate i sammen og bli enige om det - faktisk.

Skrevet

Nei og nei! Holder denne tråden på enda da? 39 sider?! :fnise: :gjeiper:

La nå mannen slippe! Han vil ikke ha råd...

Steinar: Få en hobby! Dette er ikke bra! :nei:

Greit å høre andres meninger. Og jeg har da noen hobbyer, selv om dette surret har gått litt på bekostning av annet. Men nå har jeg så godt som avskrevet henne, så da blir det nok andre prioriteringer etterhvert.

Skrevet

Da går det an å prate i sammen og bli enige om det - faktisk.

Oh Lord! Man trenger vel ikke å prate sammen og bli enige om å ikke være interessert? Hun er finnes ikke interessert i deg, så hvorfor skal du da plage henne på denne måten? Jeg har blitt avvist mange ganger selv også, på mange forskjellige måten, og selv om jeg har blitt skuffet sint og lei av at den andre ikke har sagt ting rett ut har jeg da gått videre. Ikke etter ett år, men etter en uke!

Skrevet

Greit å høre andres meninger. Og jeg har da noen hobbyer, selv om dette surret har gått litt på bekostning av annet. Men nå har jeg så godt som avskrevet henne, så da blir det nok andre prioriteringer etterhvert.

Er du sikker på at du synes det er greit å høre andres meninger? Har noe av de noen har sagt her hatt noen virkning på deg?

Altså, det er det samme for meg altså, men når man spør om råd er det vel fordi man er i tvil, ikke fordi man uansett 39 sider med råd eller ikke.. kjører samme (målløse) strategi som før?

Og du Steinar.... så godt som... Det er ikke avskrevet vet du.

Døra på gløtt er døra på gløtt.

Hva med å lukke igjen? For din egen stolthet ? :klemmer:

Gjest Blondie65
Skrevet

Oh Lord! Man trenger vel ikke å prate sammen og bli enige om å ikke være interessert? Hun er finnes ikke interessert i deg, så hvorfor skal du da plage henne på denne måten? Jeg har blitt avvist mange ganger selv også, på mange forskjellige måten, og selv om jeg har blitt skuffet sint og lei av at den andre ikke har sagt ting rett ut har jeg da gått videre. Ikke etter ett år, men etter en uke!

La det være helt klart: den eneste Steinar40 plager her er seg selv. Ingen andre lider under hans manglende evne til å forstå budskapet.

Skrevet

La det være helt klart: den eneste Steinar40 plager her er seg selv. Ingen andre lider under hans manglende evne til å forstå budskapet.

Jeg irriterer meg grønn så ikke kom her å si at jeg ikke lider. Jeg vet jeg burde holde meg unna, men du vet det er som med narkotika...jeg klarer rett og slett ikke å holde meg unna selv om jeg vet at jeg skader meg selv

Skrevet

Jeg syns det er en syk måte å (ikke) kommunisere på. Og du må ikke glemme at jeg har kjent denne dama i mange år, IKKE i et par uker.

Skrevet

Jeg syns det er en syk måte å (ikke) kommunisere på. Og du må ikke glemme at jeg har kjent denne dama i mange år, IKKE i et par uker.

Nei, det er det som er så sykt, at du lar henne holde på sånn selv etter å ha kjent henne i mange år...

Skrevet

Er du sikker på at du synes det er greit å høre andres meninger? Har noe av de noen har sagt her hatt noen virkning på deg?

Altså, det er det samme for meg altså, men når man spør om råd er det vel fordi man er i tvil, ikke fordi man uansett 39 sider med råd eller ikke.. kjører samme (målløse) strategi som før?

Og du Steinar.... så godt som... Det er ikke avskrevet vet du.

Døra på gløtt er døra på gløtt.

Hva med å lukke igjen? For din egen stolthet ? :klemmer:

Tja, jeg har ikke akkurat fått noen aha-opplevelser, men det er ikke poenget heller. Derimot har jeg observert at noen tenker mye det samme som meg om ulike sider av denne saken. Og det er greit.

Jeg tenker å gi henne ca 1 uke til på å bevise en gang for alle at hun ikke er den rette.

Deretter kommer døren til å begynne å lukke seg for godt.

Skrevet

Nei, det er det som er så sykt, at du lar henne holde på sånn selv etter å ha kjent henne i mange år...

Ja, det kan du godt si. Selv om det ikke skjer lenger nå.

Skrevet (endret)

Tja, jeg har ikke akkurat fått noen aha-opplevelser, men det er ikke poenget heller. Derimot har jeg observert at noen tenker mye det samme som meg om ulike sider av denne saken. Og det er greit.

Jeg tenker å gi henne ca 1 uke til på å bevise en gang for alle at hun ikke er den rette.

Deretter kommer døren til å begynne å lukke seg for godt.

Jeg har ikke klart å følge med på alle siden her, men jeg har skjønt at det stadig er nye uker som gis.

Du vet at du ikke trenger sette sånne "løse" uker som det uansett ikke er noe hold i. Du har jo faktisk lov til å vente og vente og vente. Dropp de ukene da! Du følger jo ikke dine egne regler en gang.

Og dette med å BEGYNNE å lukke døren... Hører du hvor uklar du er?

Og en siste ting, Til å ha kjent deg i så mange år, synes jeg det er merkelig at hun behandler deg sånn. Hadde vel heller skjønt det av en du ikke hadde kjent godt. Ønsker hun deg vondt eller?

Endret av Krill
Skrevet

Ja, det kan du godt si. Selv om det ikke skjer lenger nå.

Det skjer tydeligvis en uke til. Jmf. forrige innlegget ditt.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg irriterer meg grønn så ikke kom her å si at jeg ikke lider. Jeg vet jeg burde holde meg unna, men du vet det er som med narkotika...jeg klarer rett og slett ikke å holde meg unna selv om jeg vet at jeg skader meg selv

Jeg føler med deg. Dette er mer som en sånn irriterende dårlig såpeserie på tv ... Men catchy, når du først har sett 10 episoder ... helt til du klarer å rive deg løs ...

:filer:

Endret av Blondie65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...