Steinar40 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg begynner å lure på om det i det hele tatt har vært noe på gang jeg. Har dere pult? Har hun lovet deg noe? Eller er det rett og slett bare noe du driver og håper på? Hun tok ut separasjon og flyttet i leilighet. Problemet er imidlertid at separasjon ikke må ende med skilsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. august 2010 #662 Del Skrevet 16. august 2010 Og dette gjorde hun etter at du hadde hatt sex med henne, og fordi hun ville være i forhold med deg? Eller gjorde hun det helt uavhengig av deg, og du TROR det var på grunn av deg? Regner ikke med du klarer å svare på spørsmål denne gangen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 16. august 2010 Og dette gjorde hun etter at du hadde hatt sex med henne, og fordi hun ville være i forhold med deg? Eller gjorde hun det helt uavhengig av deg, og du TROR det var på grunn av deg? Regner ikke med du klarer å svare på spørsmål denne gangen heller... Tja, hun har sagt så mye. Men jeg regner nå ikke noe mer med det før jeg eventuelt skulle se det selv i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #664 Del Skrevet 16. august 2010 Tja, hun har sagt så mye. Men jeg regner nå ikke noe mer med det før jeg eventuelt skulle se det selv i praksis. Men dere har hatt sex...Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 16. august 2010 Men dere har hatt sex...Ikke sant? Jeg er mann. Hun er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #666 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg er mann. Hun er kvinne. Det sier ingen ting. Alle menn har ikke hatt sex med alle kvinner, og siden du er en veldig utypisk mann er det umulig å gjette seg frem til noe. Har dere hatt sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #667 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg er mann. Hun er kvinne. Det sier ingen ting. Alle menn har ikke hatt sex med alle kvinner, og siden du er en veldig utypisk mann er det umulig å gjette seg frem til noe. Har dere hatt sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 16. august 2010 #668 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg begynner ærlig talt å tro at du er tilbakestående, Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. august 2010 #669 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg er mann. Hun er kvinne. Hvis dette er eneste kriteriet for at man skal ha sex - forstår vi jo bedre alle reglene du lager for en evt. kjæreste. Men for de fleste av oss andre er det som regel mange andre kriterier i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #670 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis dette er eneste kriteriet for at man skal ha sex - forstår vi jo bedre alle reglene du lager for en evt. kjæreste. Men for de fleste av oss andre er det som regel mange andre kriterier i tillegg. Hvem har sagt noe om at dette er eneste kriteriet? Det er masse kriterier. Men det er uansett et faktum at hun er kvinne og jeg er mann, og jeg hadde ikke giddet å kaste bort så mye tid og ressurser på henne hvis hun ikke også interesserte meg seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. august 2010 #671 Del Skrevet 17. august 2010 Ah, så alle menn og alle kvinner som er på samme sted har sex, for det er det eneste kriteriet? Det er stor forskjell på at noen interesserer deg seksuelt, og at man faktisk har hatt sex med dem. De fleste av oss som du har kritisert og kalt ufornuftige og naive er trygge på vår egen seksualitet. Og klarer å svare ja eller nei på om vi har hatt sex med et annet menneske, fordi vi vet hvordan vi har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #672 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Lurer på hvor mange sider til det blir før vi får vite om det var sex eller ikke med i bildet. Det er allerede gått rundt grøten 3 sider eller noe ... Ikke at vi har noe med det Steinar40, men da kan du vel si akkurat det. Noen ganger lurer jeg på om hele denne tråden er et eksperiment for å se hvor lenge Steinar40 greier å holde oppmerksomheten. Og jada ... jeg vet at jeg sa hadet for noen sider siden. Men jeg må bare innrømme at jeg er for fascinert til å holde ord. Endret 17. august 2010 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. august 2010 #673 Del Skrevet 17. august 2010 Blondie, that makes two of us... Lurer på om Steinar vet hvordan bilder vi har i hodet av ham, om dagene. Hadde han hatt det hadde han nok sluttet å skrive... http://blog.timesunion.com/tablehopping/files/2010/08/cheez-doodle-inventor.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. august 2010 #674 Del Skrevet 17. august 2010 Lurer på hvor mange sider til det blir før vi får vite om det var sex eller ikke med i bildet. Det er allerede gått rundt grøten 3 sider eller noe ... Ikke at vi har noe med det Steinar40, men da kan du vel si akkurat det. Noen ganger lurer jeg på om hele denne tråden er et eksperiment for å se hvor lenge Steinar40 greier å holde oppmerksomheten. Og jada ... jeg vet at jeg sa hadet for noen sider siden. Men jeg må bare innrømme at jeg er for fascinert til å holde ord. Å thank god, da kan jeg også gi mitt besyv til saken igjen.. har jo sagt farvel jeg også Jeg har lurt en del på hvordan, hvor og hvor ofte de har møttes, for å ha et forhold og forventninger til et forhold så bør man etter mitt syn ha møttes noen ganger. Han sier jo at hun var utro med han og at han er årsaken til at hun flyttet for seg selv. Da ser jeg for meg litt mer enn et kyss på kinnet og litt vifting med øyevippene. I tillegg bor hun 8 timer unna? Det betyr jo at han må overnatte et sted når han skal treffe henne, har hun flyttet ut så er vel barna hos sin far annenhver helg - det er jo ganske vanlig og da har han kanskje bodd hos henne de helgene? På den annen side så vet jo ikke eksmannen hennes at hun har en ny mann i livet, han tror at de vil finne tilbake til hverandre, og da kan jo ikke Steinar bo hos henne for da blir jo dobbeltspillet avslørt. Har han bodd på hotell, og hun har vært der sammen med han, eller har de møtt hverandre i andre byer for at eksen ikke skal fatte mistanke? Har Steinar i hele tatt vært i den nye leiligheten hennes? Er det sikkert at hun har flyttet ut? Er hele greia bare en drøm eller en alternativ virkelighet?? Følg med i neste episode av "Soap".. Mange spørsmål her.. men får vi noen svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. august 2010 #675 Del Skrevet 17. august 2010 Svar1: Hun er kvinne, jeg er mann. Svar2: Et hvert fornuftig menneske, iallefall menn, vil skjønne at... Svar3: På tross av manglende sex, manglende kommunikasjon, tomme løfter, manglende møtepunkter, tømming av sparekonto og ugunstig sivilstatus, så kunne hun vært bra nok, hun er da tross alt kvinne. Svar4: Tror du jeg utleverer meg selv på åpent forum? Svar5: Det får jeg se etter to uker, men da får hun iallefall et ultimatum, og jeg kommer aldri aldri aldri aldri til å snakke med henne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #676 Del Skrevet 17. august 2010 Svar1: Hun er kvinne, jeg er mann. Svar2: Et hvert fornuftig menneske, iallefall menn, vil skjønne at... Svar3: På tross av manglende sex, manglende kommunikasjon, tomme løfter, manglende møtepunkter, tømming av sparekonto og ugunstig sivilstatus, så kunne hun vært bra nok, hun er da tross alt kvinne. Svar4: Tror du jeg utleverer meg selv på åpent forum? Svar5: Det får jeg se etter to uker, men da får hun iallefall et ultimatum, og jeg kommer aldri aldri aldri aldri til å snakke med henne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. august 2010 #677 Del Skrevet 17. august 2010 Svar1: Hun er kvinne, jeg er mann. Svar2: Et hvert fornuftig menneske, iallefall menn, vil skjønne at... Svar3: På tross av manglende sex, manglende kommunikasjon, tomme løfter, manglende møtepunkter, tømming av sparekonto og ugunstig sivilstatus, så kunne hun vært bra nok, hun er da tross alt kvinne. Svar4: Tror du jeg utleverer meg selv på åpent forum? Svar5: Det får jeg se etter to uker, men da får hun iallefall et ultimatum, og jeg kommer aldri aldri aldri aldri til å snakke med henne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 17. august 2010 #678 Del Skrevet 17. august 2010 Du glemte; Svar6: det blir da opp til henne å bevise at hun er "bra nok". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 17. august 2010 #679 Del Skrevet 17. august 2010 Steinar, et raskt spørsmål til deg: Hvis du skulle gitt råd til en person som hadde opplevd/opplever det du gjør, hva ville du si til vedkommende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Lurer på hvor mange sider til det blir før vi får vite om det var sex eller ikke med i bildet. Det er allerede gått rundt grøten 3 sider eller noe ... Ikke at vi har noe med det Steinar40, men da kan du vel si akkurat det. Du har helt rett i at du/dere ikke har noe med dette å gjøre. Og hvorfor er det viktig eller har noen betydelse? Noen ganger lurer jeg på om hele denne tråden er et eksperiment for å se hvor lenge Steinar40 greier å holde oppmerksomheten. Og jada ... jeg vet at jeg sa hadet for noen sider siden. Men jeg må bare innrømme at jeg er for fascinert til å holde ord. Du ser her selv hvor vanskelig det er å holde det man sier når psykologien kommer inn i spillet. Og jo lenger man holder på desto verre blir det. Jeg hadde imidlertid kommet til å kuttet ut henne for over 1 år siden, hvis det ikke hadde vært for at hun alltid kontaktet meg. Hvorfor hun gjør det er noe uklart. Det kan være som hun selv har sagt at hun virkelig er glad i meg, men det kan like godt være at hun har et slags avhengighets-problem. Jeg vet ikke, og det er derfor jeg skal finne ut av akkurat det problemet i nærmeste fremtid. Endret 17. august 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå