Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Og hvem er du da? For barna? Snille onkel Steinar som puler mamma og gir henne penger? Også kalt horekunde?

Som sagt, de vet ingenting om noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsåvidt, men det er også en test for å se hvor langt man er nødt til å gå. Jeg ser på et ultimatum som en siste nødutvei.

Men da kan du heller ikke si at du har stilt henne et ultimatum - for det har du ikke. Du har kommet med et utsagn som viser seg å være tomprat - igjen.

En test er en test og et ultimatum er et ultimatum - du må snart lære deg å skille snørr og barter her.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan du heller ikke si at du har stilt henne et ultimatum - for det har du ikke. Du har kommet med et utsagn som viser seg å være tomprat - igjen.

En test er en test og et ultimatum er et ultimatum - du må snart lære deg å skille snørr og barter her.

Ja, men nå er det ingen test lenger. Nå er det et virkelig ultimatum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du tilbringer tid sammen med dem? Tror du at du er usynlig, Steinar? Tror du barn er dumme?

Nei, jeg tror ikke barn er dumme, men jeg har ikke vært nok i sammen med dem til at det kunne bli et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er det ingen test lenger. Nå er det et virkelig ultimatum.

Og hvorfor er det et ulitmatum som er et ultimatum nå plutselig, når det forrige ultimatumet var en test som ikke var et ultimatum? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor er det et ulitmatum som er et ultimatum nå plutselig, når det forrige ultimatumet var en test som ikke var et ultimatum? :vetikke:

Fordi at jeg nå har bestemt meg for at nok-er-nok.

Hun har fått den tiden hun skulle få til å bestemme seg. Det er ingen grunn til å bruke mer tid lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg vet jo at du har tungt for det, Steinar. Men når du er sammen med barna hennes, og henne, uten pappa, hvem ER du da?

Hvem introduserers du som? Han som betaler regningene? Han som puler mamma? Onkel Steinar? Eller er du usynlig?

Man involverer IKKE barn, man HILSER ikke på barn, man TREFFER ikke barn og man ER ingen for barn, før foreldrene til barnas forhold er HELT over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at jeg nå har bestemt meg for at nok-er-nok.

Hun har fått den tiden hun skulle få til å bestemme seg. Det er ingen grunn til å bruke mer tid lenger.

I motsetning til i går da fjorten dager fra eller til ikke spilte noen rolle? Hva har endret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg vet jo at du har tungt for det, Steinar. Men når du er sammen med barna hennes, og henne, uten pappa, hvem ER du da?

Hvem introduserers du som? Han som betaler regningene? Han som puler mamma? Onkel Steinar? Eller er du usynlig?

Man involverer IKKE barn, man HILSER ikke på barn, man TREFFER ikke barn og man ER ingen for barn, før foreldrene til barnas forhold er HELT over.

Jeg har bare vært Steinar for dem. Mammas venn sannsynligvis. Og jeg har ingen større betydning for disse barna. Så der kan du slappe helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til i går da fjorten dager fra eller til ikke spilte noen rolle? Hva har endret seg?

Ingenting annet enn at hun nå har sin siste sjanse til å vise meg hva hun egentlig vil. Og det avhenger helt av hennes reaksjon og oppførsel når hun ikke hører noe ifra meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet enn at hun nå har sin siste sjanse til å vise meg hva hun egentlig vil. Og det avhenger helt av hennes reaksjon og oppførsel når hun ikke hører noe ifra meg lenger.

Men du skjønner selv at du ikke blir tatt på alvor når du er fullstendig inkonsekvent i gjennomføreingen av disse testene og ultimatumene?

Hvordan skal hun vite forskjellen på forrige trussel om kutting fra livet og nåværende "test"?

Og er det egenelig noen grunn til å tro at du faktisk vil gjennomføre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært Steinar for dem. Mammas venn sannsynligvis. Og jeg har ingen større betydning for disse barna. Så der kan du slappe helt av.

Ikke sånn det fungerer. Dessverre. Barn er smartere enn du tror. Å involvere seg i barna vitner nok en gang om at dømmekraften din ikke er særskilt sterk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du skjønner selv at du ikke blir tatt på alvor når du er fullstendig inkonsekvent i gjennomføreingen av disse testene og ultimatumene?

Hvordan skal hun vite forskjellen på forrige trussel om kutting fra livet og nåværende "test"?

Og er det egenelig noen grunn til å tro at du faktisk vil gjennomføre dette?

Hun vil finne det ut når jeg ikke kontakter henne lenger.

Men jeg hadde jo håpet på at det ikke skulle vært nødvendig å gå så langt - derfor ultimatum "testene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn det fungerer. Dessverre. Barn er smartere enn du tror. Å involvere seg i barna vitner nok en gang om at dømmekraften din ikke er særskilt sterk...

Jeg har hele tiden villet få til noe fornuftig. At andre eventuelt trekker seg kan ikke skyldes på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil finne det ut når jeg ikke kontakter henne lenger.

Men jeg hadde jo håpet på at det ikke skulle vært nødvendig å gå så langt - derfor ultimatum "testene".

Men du har jo ikke kontaktet henne denne gangen heller - bare svart på hennes kontakt med deg. Hva er forskjellen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har jo ikke kontaktet henne denne gangen heller - bare svart på hennes kontakt med deg. Hva er forskjellen :klø:

Når man svarer så er også det å ta kontakt.

Derfor kommer jeg ikke til å svare henne lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden villet få til noe fornuftig. At andre eventuelt trekker seg kan ikke skyldes på meg.

Æhm, den dagen du klarer å så for dine egne handlinger, og ikke skylder på andre, så får du kanskje respekt, så får du kanskje ei dame. Men sånn som du driver på nå, men "lekeultimatum", har sex med gifte kvinner, treffer barna hennes, og TROR (du er så dum og naiv at det er smertelig) at barna ikke skjønner noe, og OM de gjør det er de ikke din feil!?!?!

Dersom denne kvinnen er så dum som det høres ut som er dere enten en perfekt match, eller så skjønner jeg virkelig ikke hva du vil med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man svarer så er også det å ta kontakt.

Derfor kommer jeg ikke til å svare henne lenger.

Javel ja.

Vel jeg (og noen dusin andre) venter spent :ler:

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det i det hele tatt har vært noe på gang jeg. Har dere pult?

Har hun lovet deg noe? Eller er det rett og slett bare noe du driver og håper på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...