Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest wild bird

Hun skal bekrefte med sin oppførsel om jeg skal kutte henne helt ut og gå videre uten henne.

Den beslutningen klarer du vel ta på egen hånd?

Eller nei vent, det gjør du jo ikke. 30 sider beviser det :murvegg:

Endret av wild bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beslutningen klarer du vel ta på egen hånd?

Eller nei vent, det gjør du jo ikke. 30 sider beviser det :murvegg:

Jaja. En wild guess herfra (som jeg tør vedde på: hun tar kontakt igjen, Steinar blir lurt atter en gang og vi hører ingenting fra ham inntil neste tråd vedrørende samme tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Jaja. En wild guess herfra (som jeg tør vedde på: hun tar kontakt igjen, Steinar blir lurt atter en gang og vi hører ingenting fra ham inntil neste tråd vedrørende samme tema :)

Good guess ;)

Da skal hvert fall jeg holde meg for god til å svare. Og nå legger jeg inn årene i denne tråden også.

Lykke til, Steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good guess ;)

Da skal hvert fall jeg holde meg for god til å svare. Og nå legger jeg inn årene i denne tråden også.

Lykke til, Steinar.

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun tar kontakt igjen, det vet jeg ikke, men lure meg det skal hun ikke.

Og vil hun ikke prate så skal hun få slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun tar kontakt igjen, det vet jeg ikke, men lure meg det skal hun ikke.

Og vil hun ikke prate så skal hun få slippe.

Gå videre Steinar! Lykke til!!!

Mjauuu :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Hun skal bekrefte med sin oppførsel om jeg skal kutte henne helt ut og gå videre uten henne.

Har hun ikke bekreftet det ved sin oppførsel allerede?

Ellers, takk og farvel fra meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall fått en enstemmig vurdering ifra alle som har ment noe her.

Og ettersom det stemmer relativt bra overens med min egen vurdering av situasjonen (der jeg selvfølgelig har en noe mer detaljert bakgrunnsinformasjon etc.), så skal jeg ta dette til etterretning. Takk.

Jeg tror på at det beste jeg nå kan gjøre er å ikke svare hvis hun skulle kontakte meg igjen. Det kan være akkurat dette hun trenger også, for å kunne gå videre i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Argh, denne diskusjonen gjør meg sprø! Du kommer jo ingen vei!

Jeg melder meg permanent ut av denne diskusjonen med et par ord:

Dama er ikke intressert og du lever i en dagdrøm med falske håp. Hun kommer aldri til å bevise noe som helst for deg. Move on!

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, denne diskusjonen gjør meg sprø! Du kommer jo ingen vei!

Jeg melder meg permanent ut av denne diskusjonen med et par ord:

Dama er ikke intressert og du lever i en dagdrøm med falske håp. Hun kommer aldri til å bevise noe som helst for deg. Move on!

Du har et visst poeng ettersom håpet er det siste som forsvinner i et menneske, men samtidig så beviser hun da faktisk for meg at hun ikke er interessert ved å forsvinne når jeg ikke kontakter henne lenger.

Og da kan jeg gå videre i livet mitt uten henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel egentlig aldri fått noen virkelig siste sjanse tidligere.

Øh, skal jeg finne fram den gamle tråden igjen, og sitere? Hva var det, forrige august, forrige september, og kutting av all kontakt og ultimatum i januar, og selvsagt for to uker siden.

Steinar, finn deg en terapeut! Ikke at masochist er en lidelse, men du er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen noen dager for noen uker siden. Hun, hennes yngste og meg.

Det gikk egentlig helt greit, men jeg følte allikevel at vi ikke kom oss noe lenger.

Dette ville jeg diskutere med henne etterpå, men det har hun altså nektet plent så langt.

Flott. inkluderer barna, mens mora fortsatt er gift med faren. Du fortjener virkelig det du får, Steinar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh, skal jeg finne fram den gamle tråden igjen, og sitere? Hva var det, forrige august, forrige september, og kutting av all kontakt og ultimatum i januar, og selvsagt for to uker siden.

Steinar, finn deg en terapeut! Ikke at masochist er en lidelse, men du er det.

Problemet har tidligere vært at jeg ikke har kuttet kontakten helt.

Noe jeg altså tenker å gjennomføre nå. For eventuelt å se hennes reaksjon, eller mangel på reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott. inkluderer barna, mens mora fortsatt er gift med faren. Du fortjener virkelig det du får, Steinar!

Hun inkluderer ikke barna av den grunn at de ikke vet noe om noe som helst. Hennes helgardering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner er jo så glad i å tolke alle mulige situasjoner, etter hva jeg har forstått ;)

Dette gjelder å tolke ei av deres egne, altså ei kvinne.

Jeg har kjent denne dama i en del år, så det må man ha med i bakhodet selvfølgelig. Hun er forøvrig 35++ også.

Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg."

Svaret jeg får ifra henne i kveld lyder da noe sånt; "Ringer når jeg kan. Har jeg sagt at jeg trenger noen penger til et huslån jeg må betale på?" :klø:

Ja, jeg regner med at dere er ekspertene her ...

Min utheving.

Og Ultimatum= Et ultimatum er et latinsk ord, som betyr siste erklæring eller ugjenkallelig krav.

Åssen du kan si at hun ikke har fått noen siste sjanse før er meg et mysterium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min utheving.

Og Ultimatum= Et ultimatum er et latinsk ord, som betyr siste erklæring eller ugjenkallelig krav.

Åssen du kan si at hun ikke har fått noen siste sjanse før er meg et mysterium...

Et ultimatum har ingen verdi før det virkelig gjennomføres i praksis. Noe jeg ikke har vært villig til før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ultimatum har ingen verdi før det virkelig gjennomføres i praksis. Noe jeg ikke har vært villig til før nå.

Men da er det pr definisjon ikke noe ulitmatum. Da er det et tomt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun inkluderer ikke barna av den grunn at de ikke vet noe om noe som helst. Hennes helgardering.

Og hvem er du da? For barna? Snille onkel Steinar som puler mamma og gir henne penger? Også kalt horekunde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det pr definisjon ikke noe ulitmatum. Da er det et tomt utsagn.

Forsåvidt, men det er også en test for å se hvor langt man er nødt til å gå. Jeg ser på et ultimatum som en siste nødutvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...