Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest wild bird

Som sagt, dette er siste fase, og den siste sjansen hun får.

Det som er nytt er altså at jeg ikke skal svare henne selv om hun skulle kontakte meg. Dette har ikke skjedd før. Etter dette er det ikke noe mer å hente.

Hvor mange "siste sjanser" har hun fått?

Har det noen gang vært noe å hente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Det er grovt regnet en gang i måneden fra før jul det jeg har observert, innen utgangen av den enkelte måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel egentlig aldri fått noen virkelig siste sjanse tidligere. Det har vært mye styr, prat og truseler om det ifra min side, men det har aldri blitt skikkelig satt ut i livet. Vi har altså alltid hatt en viss kontakt uansett.

Derfor har hun også kommentert tidligere at jeg ikke klarer å kutte henne ut. Noe som forsåvidt ikke er sant, men jeg ser på dette som en siste nødløsning.

Og der er vi altså nå, så derfor kommer det til å bli annerledes denne gangen. Jeg er i hovedsak interessert i å se hvordan hun reagerer på at jeg ikke kontakter eller svarer henne. Hennes reaksjon, eventuelt mangel på reaksjon, burde fortelle meg det jeg trenger å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel egentlig aldri fått noen virkelig siste sjanse tidligere. Det har vært mye styr, prat og truseler om det ifra min side, men det har aldri blitt skikkelig satt ut i livet. Vi har altså alltid hatt en viss kontakt uansett.

Derfor har hun også kommentert tidligere at jeg ikke klarer å kutte henne ut. Noe som forsåvidt ikke er sant, men jeg ser på dette som en siste nødløsning.

Og der er vi altså nå, så derfor kommer det til å bli annerledes denne gangen. Jeg er i hovedsak interessert i å se hvordan hun reagerer på at jeg ikke kontakter eller svarer henne. Hennes reaksjon, eventuelt mangel på reaksjon, burde fortelle meg det jeg trenger å vite.

Du vet allerede det du trenger å vite. Har aldri opplevd noen noen gang som har hatt et så forvrengt bilde av virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet allerede det du trenger å vite. Har aldri opplevd noen noen gang som har hatt et så forvrengt bilde av virkeligheten.

Det er mye mulig at jeg allerede vet det jeg trenger å vite, men det er bare hun som kan bekrefte det.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mulig at jeg allerede vet det jeg trenger å vite, men det er bare hun som kan bekrefte det.

....alle damene her på forumet kan bekrefte det. Både av erfaring fra det motsatte kjønn + at vi kjenner oss selv. Jeg og samtlige andre kvinner her inne vet hvordan man oppfører seg når man er interessert i en mann, og det er stikk motsatt av hvordan "din" dame holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....alle damene her på forumet kan bekrefte det. Både av erfaring fra det motsatte kjønn + at vi kjenner oss selv. Jeg og samtlige andre kvinner her inne vet hvordan man oppfører seg når man er interessert i en mann, og det er stikk motsatt av hvordan "din" dame holder på.

Ja, i utgangspunktet er jeg enig med deg i at det ser sånn ut, spesielt med tanke på hvor praktisk vanskelig hele situasjonen er. Og derfor tvinger jeg henne nå til å bestemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

HVA er det hun skal bekrefte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå er forsyne meg denne tråden også over 30 sider! Det er helt utrolig at en enkelt bruker kan engasjere så mange, meg selv iberegnet. Sunn fornuft og gangsyn preller jo av på ham som vann på den berømmelige gåsa :kjefte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er det hun skal bekrefte?

Hun skal bekrefte med sin oppførsel om jeg skal kutte henne helt ut og gå videre uten henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme lurer jeg på.

Steinar: Når møttes dere sist?

Vi var sammen noen dager for noen uker siden. Hun, hennes yngste og meg.

Det gikk egentlig helt greit, men jeg følte allikevel at vi ikke kom oss noe lenger.

Dette ville jeg diskutere med henne etterpå, men det har hun altså nektet plent så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er forsyne meg denne tråden også over 30 sider! Det er helt utrolig at en enkelt bruker kan engasjere så mange, meg selv iberegnet. Sunn fornuft og gangsyn preller jo av på ham som vann på den berømmelige gåsa :kjefte: .

Det finnes ingen logikk i kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal bekrefte med sin oppførsel om jeg skal kutte henne helt ut og gå videre uten henne.

Hun har vel bekreftet fra sms'en som sa at hun trengte penger til husleie - for deretter å ikke ta kontakt - at hun ikke er det minste interessert. Kutt henne ut og gå videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen logikk i kjærlighet.

Men hvor er denne "kjærligheten". Over 30 sider har du ikke sagt med ett eneste ord hva som gjør henne så spesiell at hun er verdt alt dette (bortsett fra "bra nok")?

Er hun vakker, spesiell, lidenskapelig, intelligent, snill, god i senga - noen av delene?

Hun burde være verdt å dø for slik du holder på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor er denne "kjærligheten". Over 30 sider har du ikke sagt med ett eneste ord hva som gjør henne så spesiell at hun er verdt alt dette (bortsett fra "bra nok")?

Er hun vakker, spesiell, lidenskapelig, intelligent, snill, god i senga - noen av delene?

Hun burde være verdt å dø for slik du holder på...

Det er akkurat det hun nå må bevise - om hun er verdt å dø for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel bekreftet fra sms'en som sa at hun trengte penger til husleie - for deretter å ikke ta kontakt - at hun ikke er det minste interessert. Kutt henne ut og gå videre!

Hun tok kontakt ei uke etterpå. Med noe mer tomt prat om at hun savnet meg sånn innimellom, men alt er så vanskelig. Og at vi kunne prate når den yngste begynte på skolen igjen.

Da skrev jeg tilbake at vi prater på lørdag eller aldri. Noe som altså ikke skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...