Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Hører jeg ikke noe fra henne, så kommer disse 20% raskt til å gå mot 0%.

Selvfølgelig er det at hun er kvinne, men heller det at hun klarte å vekke min interesse.

Den setningen skjønte jeg ikke. Men Steinar, relaity Check, du har ikke hørt fra henne! Tre dager til, tror du de vil forandre på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den setningen skjønte jeg ikke. Men Steinar, relaity Check, du har ikke hørt fra henne! Tre dager til, tror du de vil forandre på det?

Det jeg mente var at hun hadde ikke interessert meg hvis hun ikke var kvinne. Det er riktig.

Samtidig viste hun meg interesse, det er også riktig. Noe som vekket min interesse for henne. Ingenting spesielt med dette. Hvis ikke begge er/blir interessert i hverandre så skjer det ikke noe. Den berømte personkjemien.

Hvem som viser den andre interesse først er egentlig irrelevant. Interessen må uansett være gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var ikke en interessedebatt, men HVA, utover at hun er kvinne, som gjør at du venter i årevis og lar deg utnytte, uten noe håp om et forhold.

Og da spør jeg, er hun den første kvinnen i ditt liv som har vist deg noen form for interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var ikke en interessedebatt, men HVA, utover at hun er kvinne, som gjør at du venter i årevis og lar deg utnytte, uten noe håp om et forhold.

Og da spør jeg, er hun den første kvinnen i ditt liv som har vist deg noen form for interesse?

Når dama er gift og må finne ut av hva hun vil og separere seg først osv., tror du det går veldig fort?

Nei, det gjorde dessverre ikke det.

Tiden derimot går da fort. Selv om det ikke føles sånn underveis.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget mitt var det to spørsmål.

Spørsmål 1) Poenget mitt var ikke en interessedebatt, men HVA, utover at hun er kvinne, som gjør at du venter i årevis og lar deg utnytte, uten noe håp om et forhold.

Spørsmål 2) Og da spør jeg, er hun den første kvinnen i ditt liv som har vist deg noen form for interesse?

Alt det andre har du svart på opp og i mente. Og all den stund det ikke er noe med henne som gjør deg interessert, utenom at hun har vist deg interesse, så tror jeg du trenger en reality check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget mitt var det to spørsmål.

Alt det andre har du svart på opp og i mente. Og all den stund det ikke er noe med henne som gjør deg interessert, utenom at hun har vist deg interesse, så tror jeg du trenger en reality check.

Jeg har svart at hun kunne være "bra nok". Jeg forstår at du ikke forstår denne tankegangen, men sånn ser altså jeg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm. Jeg og de fleste andre forstår ikke at du lar en kvinne som MULIGENS er bra nok, utnytte deg i åresvis.

Og det andre spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Jeg og de fleste andre forstår ikke at du lar en kvinne som MULIGENS er bra nok, utnytte deg i åresvis.

Og det andre spørsmålet?

Som sagt, så har det vært en veldig lang prosess hittil, tilogmed hennes separasjon.

Målet mitt har vært å få til noe fornuftig, men kommunikasjonen og fremgangen har altså strandet på grunn av diverse vanskeligheter.

Status er derfor uklar. Noe som medfører at jeg kommer til å avslutte hvis det ikke skjer noe positivt og konstruktivt innen rimelig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å demre for meg at kommunikasjonsproblemene ikke nødvendigvis bare ligger hos dama.

Jeg skal forenkle meg, også kan du jo se om du klarer å svare på spørsmålene:

1) Hvorfor vil du ha denne dama?

2) Er du forelska?

3) Har du fått oppmerksomhet av en dame før?

På spørsmål 1) vil det være vanlig å svare, fordi hun er fin, fordi jeg er forelska, fordi jeg elsker henne, vi har fantastisk sex osv.

På spørsmål 2 og 3 er det kun ja og nei svar som er nødvendig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å demre for meg at kommunikasjonsproblemene ikke nødvendigvis bare ligger hos dama.

Jeg skal forenkle meg, også kan du jo se om du klarer å svare på spørsmålene:

2) Er du forelska?

På spørsmål 1) vil det være vanlig å svare, fordi hun er fin, fordi jeg er forelska, fordi jeg elsker henne, vi har fantastisk sex osv.

På spørsmål 2 og 3 er det kun ja og nei svar som er nødvendig.

Lykke til.

Jeg har svart på det jeg føler er relevant her tidligere.

Hun vil være (ville vært) "bra nok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars dame. Kom deg unna, også for hennes skyld. Ikke rart hun ikke vil ha deg!

1) du vet ikke hvorfor du vil ha henne, MULIGENS er hun god nok

2) du er ikke forelska

3) du har ingen erfaring med damer.

Og ikke kan du svare på tre helt enkle spørmsål...

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars dame. Kom deg unna, også for hennes skyld. Ikke rart hun ikke vil ha deg!

1) du vet ikke hvorfor du vil ha henne, MULIGENS er hun god nok

2) du er ikke forelska

3) du har ingen erfaring med damer.

Og ikke kan du svare på tre helt enkle spørmsål...

Om hun er "bra nok" er altså opp til henne å vise meg i praksis.

Og jeg kan svare på akkurat hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2) Er du forelska?

Lykke til.

4) HAR DU NOEN GANG HATT SEX, STEINAR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun er flink i huset og med barna, Bella! :klaske: får du ikke med deg noen ting! I tillegg til at hun er flink til å bedra, selvsagt!

Joda Kate, jeg har fått med meg det :ler: . Jeg forsøker bare å bore dypere. Når Steinar stadig påpeker at damen er "bra nok", oppfatter jeg det som at han ikke akkurat har hatt hellet med seg hos andre damer, og heller ikke er spesielt forelsket. Det eldste barnet til denne damen er ca. 18, så han/hun er (snart) myndig. Det yngste er ca. 10 år. Hvordan går det forresten an å være ca. ? år? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar er også ca år- han er vel egentlig nærmere femti?

Og dama er ca35+, så da har hun begynt veldig tidlig, eller så er hun kanskje 45?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det forresten an å være ca. ? år? :fnise:

Har du ikke fått med deg at det bare er på 1 dag i året at du har bursdag altså? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Om hun er "bra nok" er altså opp til henne å vise meg i praksis.

Og jeg kan svare på akkurat hva jeg vil.

Du har selv startet denne tråden, Steinar. Du forteller i små drypp og svært vagt om ditt "forhold", da må du faktisk forvente spørsmål fra dem av oss som i utgangspunktet ønsker å forstå dine resonnementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selv startet denne tråden, Steinar. Du forteller i små drypp og svært vagt om ditt "forhold", da må du faktisk forvente spørsmål fra dem av oss som i utgangspunktet ønsker å forstå dine resonnementer.

Sikkert, og jeg svarer på det som jeg syns er relevant og passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...