Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du ønsker et forhold til denne damen?

Fordi hun kunne være den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Steinar. Nå har jeg ikke lest gjennom hele saken, men du syns ikke du er litt dramatisk da. Jeg mener å gi noen et ulitmatum! :fnise:

Jeg dealer ikke med folk når det kommer til ultimatum.

Jeg tror ikke du elsker henne akkurat, og da er vel saken grei.

Enten så fortsetter du å ha henne i livet ditt fordi du kan finne på en grunne til at det er verdt det, ellers har du ingenting til overs for henne og ditcher henne nå med en gang. Kay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun kunne være den rette.

Hvis hun kunne vært den rette, så ville du vel ikke vurder å hive henne på hode ut av livet ditt vel? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Steinar. Nå har jeg ikke lest gjennom hele saken, men du syns ikke du er litt dramatisk da. Jeg mener å gi noen et ulitmatum! :fnise:

Jeg dealer ikke med folk når det kommer til ultimatum.

Jeg tror ikke du elsker henne akkurat, og da er vel saken grei.

Enten så fortsetter du å ha henne i livet ditt fordi du kan finne på en grunne til at det er verdt det, ellers har du ingenting til overs for henne og ditcher henne nå med en gang. Kay?

Problemet med henne er at hun må få et ultimatum. Hun klarer ikke å bestemme seg ellers.

Resultatet kommer nå til å bli at hun enten velger å satse på oss, eller at jeg kutter henne ut for godt. Hun vet egentlig at dette kommer til å skje, ettersom jeg har sagt det til henne diverse ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun kunne vært den rette, så ville du vel ikke vurder å hive henne på hode ut av livet ditt vel? :gjeiper:

Det hjelper ikke hva som kunne vært, når det aldri skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Problemet med henne er at hun må få et ultimatum. Hun klarer ikke å bestemme seg ellers.

Resultatet kommer nå til å bli at hun enten velger å satse på oss, eller at jeg kutter henne ut for godt. Hun vet egentlig at dette kommer til å skje, ettersom jeg har sagt det til henne diverse ganger tidligere.

Hun kommer ikke til å ta deg alvorlig denne gangen heller, så mange ganger du har gitt henne et ultimatum, en siste frist. Dette har pågått snart ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer ikke til å ta deg alvorlig denne gangen heller, så mange ganger du har gitt henne et ultimatum, en siste frist. Dette har pågått snart ett år!

Mye mulig. Men jeg setter nå hardt-mot-hardt. Det blir ikke aktuelt at jeg kontakter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig. Men jeg setter nå hardt-mot-hardt. Det blir ikke aktuelt at jeg kontakter henne.

Du kan ikke lure henne til å se alvor da? Gjøre henne litt sjalu kanskje... :lur:

Vil du at jeg skal komme bort å hjelpe deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes svært få garantier i dette livet, men en ting er i hvert fall sikkert; etter kommende fredag skal hun få jobbe svært hardt for å få meg tilbake.

Hvorfor kommende fredag? Nå har du kastet bort ti dager og vel så det på noe som alle andre sier er håpløst. Hvorfor vente? Du kaster bort livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det da skjedd enda et mirakel, og hun sa noe sånt som at hun ønsket å flytte hit, så har jo det vært målet med dette surret hele tiden. Men hun måtte jo klart å overbevise meg om at hun virkelig ville det, hvorfor hun ville det, og at jeg da følte at det ville være det rette å gjøre.

Så ditt mål er at hun, med to mindreårige barn skal flytte til deg? HUN??? Bryte dem opp fra skole og vennekrets for å flytte til deg, og du lurer på hvorfor hun ikke hopper på første fly? Og ikke minst, du kaller deg realist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel blitt en prestisje- og prinsippsak for ham, tenker jeg. Jeg har spurt ham direkte om han er glad i/elsker denne damen. men det unnlater han behendig å svare på.

Hun er flink i huset og med barna, Bella! :klaske: får du ikke med deg noen ting! I tillegg til at hun er flink til å bedra, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel akkurat det hun har gjort, hvis ikke hadde jo dere vært et par...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke lure henne til å se alvor da? Gjøre henne litt sjalu kanskje... :lur:

Vil du at jeg skal komme bort å hjelpe deg. :fnise:

hehe Du er veldig snill ;)

Men det er nok dessverre ikke fullt så enkelt i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kommende fredag? Nå har du kastet bort ti dager og vel så det på noe som alle andre sier er håpløst. Hvorfor vente? Du kaster bort livet ditt.

Jeg har kastet bort så mye tid at litt til spiller ingen som helst rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ditt mål er at hun, med to mindreårige barn skal flytte til deg? HUN??? Bryte dem opp fra skole og vennekrets for å flytte til deg, og du lurer på hvorfor hun ikke hopper på første fly? Og ikke minst, du kaller deg realist?

Som sagt, det er en veldig vanskelig praktisk situasjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel akkurat det hun har gjort, hvis ikke hadde jo dere vært et par...

Den som lever får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at du ikke kommer deg lenger bort disse to ukene, Steinar, men at de tjue prosentene vokser og vokser. Og snart er du tilbake til, Hun vil nok ha meg om jeg bare gir henne litt mere penger....

OG, du har enda ikke svart på hva det er som gjør henne spesiell. Jeg mistenker at det at hun er kvinne og har vist deg en viss interesse er det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er en veldig vanskelig praktisk situasjon også.

Man rykker ikke mindreårige barn opp fra skolekrets og flytter dem fra venner, når man ikke er sikker på framtiden. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du ikke kommer deg lenger bort disse to ukene, Steinar, men at de tjue prosentene vokser og vokser. Og snart er du tilbake til, Hun vil nok ha meg om jeg bare gir henne litt mere penger....

OG, du har enda ikke svart på hva det er som gjør henne spesiell. Jeg mistenker at det at hun er kvinne og har vist deg en viss interesse er det eneste.

Hører jeg ikke noe fra henne, så kommer disse 20% raskt til å gå mot 0%.

Selvfølgelig er det at hun er kvinne, men heller det at hun klarte å vekke min interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man rykker ikke mindreårige barn opp fra skolekrets og flytter dem fra venner, når man ikke er sikker på framtiden. Det sier seg selv.

Absolutt. Det er jeg helt enig i. Og derfor er det bare kommunikasjon som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...