Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Er ingen grunn til å tvile på det.

Mister hun og jeg kontakten så er det slutt. Det sier seg selv.

Og det skjønner du også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er basic, men det er svært vanskelig allikevel. Noe diverse tråder her også viser.

Diverse tråder viser ikke dette. De fleste jenter har blitt utsatt for en del badguys, men de vet da å trekke seg ut i tide. De aller fleste gir seg etter et par måneder. Du er faktisk den eneste jeg har hørt som har holdt ut så lenge og ikke en gang fått smulig tilbake.

Skrevet

Er ingen grunn til å tvile på det.

Mister hun og jeg kontakten så er det slutt. Det sier seg selv.

Og det skjønner du også.

Hvordan kan noe som aldri har vært noe bli slutt? Du kommer alltid til å sitte der å vente, noe annet er å være naiv.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er viktig for deg å gjøre det rette valget så burde det være viktig for deg å trekke deg ut i tide. La sunk cost være sunk cost og kom deg videre. Damer trenger ikke å være noen økonomisk kostnad i det hele tatt. En mann som hadde blitt sammen med meg hadde tjent på økonomisk.

Mulig det er sånn med akkurat deg, selv om jeg må si at jeg tviler. Har til gode å treffe noen som ikke forventer både det ene og det andre etterhvert ;)

Og økonomi er bare en side av saken. Det er MYE annet som også skal være rett. For begge parter.

Skrevet

Mulig det er sånn med akkurat deg, selv om jeg må si at jeg tviler. Har til gode å treffe noen som ikke forventer både det ene og det andre etterhvert ;)

Og økonomi er bare en side av saken. Det er MYE annet som også skal være rett. For begge parter.

Økonomi burde ikke ha noe med saken å gjøre. Damer klarer å forsørge seg selv før de møter deg, så da klarer de det etter de har møtt deg også. At den som tjener mest bidrar mer er naturlig, men da kan du vel heller finne deg en dame med en skikkelig jobb.

• Liker 1
Skrevet

Diverse tråder viser ikke dette. De fleste jenter har blitt utsatt for en del badguys, men de vet da å trekke seg ut i tide. De aller fleste gir seg etter et par måneder. Du er faktisk den eneste jeg har hørt som har holdt ut så lenge og ikke en gang fått smulig tilbake.

Tja, det har vært en veldig spesiell situasjon i det hele tatt.

Skrevet

Hvordan kan noe som aldri har vært noe bli slutt? Du kommer alltid til å sitte der å vente, noe annet er å være naiv.

Det som avsluttes er muligheten til å bli noe. Altså at sjansen forsvinner. Og da venter ikke jeg.

Skrevet

Tja, det har vært en veldig spesiell situasjon i det hele tatt.

Eneste som er spesiellt i denne situasjonen er oppførselen din. Det finnes ingen ting som er normalt med måten du forholder deg til omverdenen på.

Skrevet

Det som avsluttes er muligheten til å bli noe. Altså at sjansen forsvinner. Og da venter ikke jeg.

Den muligheten ble avsluttet for over et år siden. Derav ordet sunk-cost.

Skrevet

Økonomi burde ikke ha noe med saken å gjøre. Damer klarer å forsørge seg selv før de møter deg, så da klarer de det etter de har møtt deg også. At den som tjener mest bidrar mer er naturlig, men da kan du vel heller finne deg en dame med en skikkelig jobb.

Økonomi har alltid noe med saken å gjøre. Men som regel vil den ikke være alpha og omega. Hvis det da ikke dreier seg om et såkalt ødeland som har null styring på egen økonomi. Da er det ikke aktuelt.

Skrevet

Eneste som er spesiellt i denne situasjonen er oppførselen din. Det finnes ingen ting som er normalt med måten du forholder deg til omverdenen på.

Det som er mest spesielt er egentlig bare at jeg gir andre her et innblikk i hvordan denne situasjonen imellom henne og meg har utartet seg.

Vanligvis er dette noe som man ikke får noe innblikk i. Vel, det er kanskje vanligere blant dere kvinner å prate om slike saker med venninner.

Men jeg prater ALDRI med noen om en slik sak. Derfor er dette eneste stedet hvor dette er synlig. Og det er jo noe spesielt sikkert, ja. Men jeg har hatt et stort behov for å spille ball pga hennes oppførsel.

Skrevet

Den muligheten ble avsluttet for over et år siden. Derav ordet sunk-cost.

Nei, det var det som var problemet. Vi kom aldri frem til noen enighet. Og hun har fortsatt å kontakte meg. Derfor er det fortsatt ikke avsluttet.

Skrevet

Det handler ikke om forventninger, det handler ikke om å få noe økonomisk ut av det. Man inngår et forhold fordi man VIL VÆRE SAMMEN. Når man flytter sammen så sier det seg selv at man da er to om å dele de faste utgiftene og at man med to lønninger kan få et boliglån som man kanskje ikke får med bare en lønning. Men dette går jo bare på å skape en hverdag sammen! Ikke at man flyr rundt og leter etter en SUGARDADDY.

Det eneste man kan forvente seg er at partneren (avhengig av kjønn) tar sin del av forpliktelsene.

Helt klart!!!

Det som er mest spesielt er egentlig bare at jeg gir andre her et innblikk i hvordan denne situasjonen imellom henne og meg har utartet seg.

Vanligvis er dette noe som man ikke får noe innblikk i. Vel, det er kanskje vanligere blant dere kvinner å prate om slike saker med venninner.

Men jeg prater ALDRI med noen om en slik sak. Derfor er dette eneste stedet hvor dette er synlig. Og det er jo noe spesielt sikkert, ja. Men jeg har hatt et stort behov for å spille ball pga hennes oppførsel.

Du lufter det her fordi du ikke har noen å snakke med det om tenker jeg.

Vanlig for oss kvinner å prate om slikt med venninner?

Vel, mange av oss får jo "lov" til å ha venner av det motsatte kjønn og man snakker derfor om forhold og slike temaer med venner av begge kjønn faktisk. Derfor er det mange her som vet at du som mann er rimelig spesiell!

Det er ikke noe spesielt i at du gir noen innblikk i livet ditt. Det er veldig mange mennesker som gjør det. Men de velger å gjøre det med venner. Du gir innblikk i en veldig sær situasjon. som blir enda særere fordi du tydeligvis aldri kommuniserer med folk som kjenner deg om det. Det er det man har venner til.

Skrevet

Nei, det var det som var problemet. Vi kom aldri frem til noen enighet. Og hun har fortsatt å kontakte meg. Derfor er det fortsatt ikke avsluttet.

Stakkars deg.... klarer du ikke avslutte det fordi hun fortsetter å sende deg tåpelige og uhøflige meldinger...?

...dummeste jeg har hørt....

Har du ikke en god kompis du kan snakke med da?

Som kan fortelle deg at dette er bare tull.

Skrevet

Du lufter det her fordi du ikke har noen å snakke med det om tenker jeg.

Vanlig for oss kvinner å prate om slikt med venninner?

Vel, mange av oss får jo "lov" til å ha venner av det motsatte kjønn og man snakker derfor om forhold og slike temaer med venner av begge kjønn faktisk. Derfor er det mange her som vet at du som mann er rimelig spesiell!

Det er ikke noe spesielt i at du gir noen innblikk i livet ditt. Det er veldig mange mennesker som gjør det. Men de velger å gjøre det med venner. Du gir innblikk i en veldig sær situasjon. som blir enda særere fordi du tydeligvis aldri kommuniserer med folk som kjenner deg om det. Det er det man har venner til.

Jeg lufter det her fordi jeg IKKE føler for å prate med noen om det. Det naturlige for mannfolk er å prate om slikt med ei kvinne. Men jeg har altså ikke venninner.

Som regel prater mannfolk aldri om slikt seg imellom. Men det kan sikkert godt være at jeg også er noe mer ekstrem på dette området enn gjennomsnittet av mannfolk.

At situasjonen er sær, det er jeg imidlertid helt enig med deg i. Ellers hadde jeg ikke hatt noe behov for å spille ball her.

Skrevet

Stakkars deg.... klarer du ikke avslutte det fordi hun fortsetter å sende deg tåpelige og uhøflige meldinger...?

I utgangspunktet så håper jeg på at folk er såpass normale at det de sier er vettig og seriøst ment.

I en situasjon hvor dette muligens ikke helt stemmer, så blir det da et stort problem.

Men hvis man skal klare å forstå dette, så må man nok ha opplevd det selv, tenker jeg.

Skrevet

I utgangspunktet så håper jeg på at folk er såpass normale at det de sier er vettig og seriøst ment.

I en situasjon hvor dette muligens ikke helt stemmer, så blir det da et stort problem.

Men hvis man skal klare å forstå dette, så må man nok ha opplevd det selv, tenker jeg.

Alt du har skrevet om denne dama i denne tråden tilsier at det ikke stemmer. Du har aldri omtalt hennes meldigner som vettige - men det er jo mulig at hun er seriøs når hun ber deg dra til helvete og kaller deg stygge ting.

Men du klarer altså ikke avslutte fordi du håper at meldingene er vettige og seriøse? Og logikken er?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har du hørt om kverna som står og maler på havets bunn? Akkurat slik er du også, maler og maler. Det tar aldri slutt.

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg lufter det her fordi jeg IKKE føler for å prate med noen om det. Det naturlige for mannfolk er å prate om slikt med ei kvinne. Men jeg har altså ikke venninner.

Som regel prater mannfolk aldri om slikt seg imellom. Men det kan sikkert godt være at jeg også er noe mer ekstrem på dette området enn gjennomsnittet av mannfolk.

At situasjonen er sær, det er jeg imidlertid helt enig med deg i. Ellers hadde jeg ikke hatt noe behov for å spille ball her.

Så hvis du ikke har venninner, og mannfolk aldri prater om sånne ting seg imellom... hva vet du da egentlig om hva som er normalt og ikke i forhold?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

(tror du har fått frem poenget ditt nå.......)

Der er vi nok uenige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...