Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, det er i hvert fall billig :)

Billigere enn hva? Billigere enn å komme seg ut av huset og ha det gøy?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Toget går veldig sakte bortover perrongen med alle dører på gløtt..

Neida vi er ikke kommet så langt.

Komduktøren har ropt "dørene lukkes" for 541. gang. Han er noe hes ...

Skrevet

Neida vi er ikke kommet så langt.

Komduktøren har ropt "dørene lukkes" for 541. gang. Han er noe hes ...

Saken er vel at toget har gått, men steinar fortsatt sitter på perrongen. Han gikk aldri inn på toget.

Gjest Blondie65
Skrevet

Saken er vel at toget har gått, men steinar fortsatt sitter på perrongen. Han gikk aldri inn på toget.

Det er han som roper da kanskje? Dørene lukkes, dørene lukkes, dørene lukkes ...

Skrevet

Det er han som roper da kanskje? Dørene lukkes, dørene lukkes, dørene lukkes ...

Ja, men at dørene lukkes er bare en tom trussel, sannheten er vel at de står på vidt gap.

Skrevet (endret)

Tja, sånn kan man faktisk godt se det.

Alt tyder nå i hvert fall på at det ikke kommer til å være mulig å finne en akseptabel (god nok) løsning i praksis.

Hun viser ikke den rette viljen, innstillingen og oppførselen.

Og da er ikke jeg villig til å gjøre noe mer.

Endret av Steinar40
Skrevet

Alt tyder nå i hvert fall på at det ikke kommer til å være mulig å finne en akseptabel (god nok) løsning i praksis.

Hvorfor hopper du ikke på toget da? Det er jo dumt å sitte der på perrongen når du har skjønt at du ikke kommer videre uansett?

Skrevet

Hvorfor hopper du ikke på toget da? Det er jo dumt å sitte der på perrongen når du har skjønt at du ikke kommer videre uansett?

Ja, men det er ikke bare å hoppe på et nytt tog sånn uten videre.

Det gir sjelden noe godt resultat. Da ender man som regel bare opp med å kjøre i helt feil retning.

Det må være det rette toget. Som skal min vei.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det er ikke bare å hoppe på et nytt tog sånn uten videre.

Det gir sjelden noe godt resultat. Da ender man som regel bare opp med å kjøre i helt feil retning.

Det må være det rette toget. Som skal min vei.

Sånn uten videre???

Feil retning???

Din vei???

...nå prater du bare svade for å holde tråden i gang.

Du trenger ikke hoppe på et nytt tog. Du skal bare gå av det toget du har vært på.

Feil retning har det blitt stadfestet (til det kjedsommelige) at du har vært på aaaaaltfor lenge....

Tog din vei... Kan du ikke bare velge ut ifra deg selv da? Må det være en dame involvert?

Skrevet

Du har allerede reist et lysår i feil retning Steinar. Det spiller inngen rolle hvor du drar bare du kommer deg vekk fra der du er nå.

Skrevet

Hvis den eneste akseptable (gode) løsningen i praksis er at hun viser den rette viljen, innstillingen og oppførselen - da venter du på en løsning som aldri kommer.

Kan vi ikke bare konkludere med at hun ikke viser den rette viljen, innstillingen og oppførselen og derfor skal du ikke gjøre noe mer. Og det betyr også at du ikke skal tenke på at hun kanskje en vakker dag endrer seg heller.

Også burde du vel avslutte denne tråden også for det å holde det gående her er vel bare å holde "saken" i gang i hodet ditt og er med på at du ikke klarer å kutte ut.

Skal vi alle gjøre Steinar en tjeneste å la være å poste flere innlegg her?

• Liker 1
Skrevet

Sånn uten videre???

Feil retning???

Din vei???

...nå prater du bare svade for å holde tråden i gang.

Du trenger ikke hoppe på et nytt tog. Du skal bare gå av det toget du har vært på.

Feil retning har det blitt stadfestet (til det kjedsommelige) at du har vært på aaaaaltfor lenge....

Tog din vei... Kan du ikke bare velge ut ifra deg selv da? Må det være en dame involvert?

Selvfølgelig kan jeg velge å bare forsette å være singel. Jeg klarer meg alene. Bank-i-bordet.

Det jeg imidlertid kommer til å vurdere fremover er om ei eventuell dame vil kunne gjøre livet mitt bedre.

Det vil selvfølgelig den rette dama kunne gjøre, mens feil dame vil gjøre livet mitt verre. Deri ligger altså riskene og utfordringen.

Skrevet

Du har allerede reist et lysår i feil retning Steinar. Det spiller inngen rolle hvor du drar bare du kommer deg vekk fra der du er nå.

Ikke enig i at det spiller ingen rolle hvor jeg drar, men ellers er jeg enig med deg i at jeg må få avsluttet denne situasjonen slik den er nå.

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg velge å bare forsette å være singel. Jeg klarer meg alene. Bank-i-bordet.

Det jeg imidlertid kommer til å vurdere fremover er om ei eventuell dame vil kunne gjøre livet mitt bedre.

Det vil selvfølgelig den rette dama kunne gjøre, mens feil dame vil gjøre livet mitt verre. Deri ligger altså riskene og utfordringen.

Herregud, du snakker om damer som om de skulle være et investeringsprosjekt.

Skrevet

HALLO? Dette er da basic.

(men for deg er det tydeligvis en veldig spesiell utfordring....)

Skrevet

Hvis den eneste akseptable (gode) løsningen i praksis er at hun viser den rette viljen, innstillingen og oppførselen - da venter du på en løsning som aldri kommer.

Ja, jeg skrev at alt tyder på det nå.

Kan vi ikke bare konkludere med at hun ikke viser den rette viljen, innstillingen og oppførselen og derfor skal du ikke gjøre noe mer. Og det betyr også at du ikke skal tenke på at hun kanskje en vakker dag endrer seg heller.

Jeg tenker ikke på hva som kan skje i en fjern fremtid. Jeg har tidligere sagt klart ifra til henne at dette er den sjansen hun får (fikk). Etter dette kommer alle broer til å bli brent.

Også burde du vel avslutte denne tråden også for det å holde det gående her er vel bare å holde "saken" i gang i hodet ditt og er med på at du ikke klarer å kutte ut.

Skal vi alle gjøre Steinar en tjeneste å la være å poste flere innlegg her?

Tråden i seg spiller ingen rolle i den sammenhengen. Den er imidlertid nyttig når det gjelder å kunne spille ball slik at tankene faller bedre på plass.

Men det eneste som betyr noe for meg er hva hun gjør og ikke gjør i praksis.

Jeg kommer altså til å gjennomføre min hardt-mot-hardt strategi overfor henne. Skulle hun nå kontakte meg igjen med noe mer svada i samme gamle bane, så kommer hun ikke til å få noe svar ifra meg lenger.

Og når det eventuelt har gått noen uker uten vettig kontakt, så kommer jeg til å avskrive henne for godt. Og for all fremtid.

Skrevet

Og når det eventuelt har gått noen uker uten vettig kontakt, så kommer jeg til å avskrive henne for godt. Og for all fremtid.

Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Skrevet

Herregud, du snakker om damer som om de skulle være et investeringsprosjekt.

Dama er faktisk et investeringsprosjekt, ja. Det dreier seg tross alt om resten av min fremtid og mitt liv. Derfor er det rette valget kritisk VIKTIG for meg. Jeg vil få det bedre og IKKE verre.

Og som alltid med dere damer, så dreier det seg også om en stor økonomisk investering selvfølgelig ;):smoke:

Skrevet

HALLO? Dette er da basic.

(men for deg er det tydeligvis en veldig spesiell utfordring....)

Ja, det er basic, men det er svært vanskelig allikevel. Noe diverse tråder her også viser.

Skrevet

Dama er faktisk et investeringsprosjekt, ja. Det dreier seg tross alt om resten av min fremtid og mitt liv. Derfor er det rette valget kritisk VIKTIG for meg. Jeg vil få det bedre og IKKE verre.

Og som alltid med dere damer, så dreier det seg også om en stor økonomisk investering selvfølgelig ;):smoke:

Hvis det er viktig for deg å gjøre det rette valget så burde det være viktig for deg å trekke deg ut i tide. La sunk cost være sunk cost og kom deg videre. Damer trenger ikke å være noen økonomisk kostnad i det hele tatt. En mann som hadde blitt sammen med meg hadde tjent på økonomisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...