AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3061 Skrevet 27. november 2010 Har du prøvd å lokke henne med penger da?
Lizzee Skrevet 27. november 2010 #3062 Skrevet 27. november 2010 (endret) Av en eller annen merkelig grunn så forsvinner det meste av logikk og analytiske evner når det kommer til kvinnfolk :klø: Du mener at dine logiske og analytiske evner forsvinner når det kommer til kvinnfolk? Jammen det har vi da skjønt for lengst!!! Nå jeg skrev bare ... så mente jeg at det å avslutte er det eneste valget jeg kan gjøre her. Hun derimot kan enten velge å satse eller velge å avslutte. Og jeg ønsker da å få se hva hun velger. Hvorfor må du se hva hun velger? Hva hvis hun aldri velger? Hva hvis hun alt har valgt men bare ikke gidder å fortelle deg det? Du bruker bare dette såkalte valge hennes som unskyldning for å sitte på sidelinjen (eller på det saktegående toget) og ha døra på gløtt... Sikker på at du har følelser for henne? At du ikke bare har blitt veldig (ekstremt) opphengt i at det er akkurat denne dama du vil ha? Men teori er at det har gått prestisje i det for Steinar. Jo lengre tid det tar jo verre blir det å innrømme nederlaget. Derfor venter han på hennes såkalte avgjørelse - men jeg har en mistanke at selv om hun tar en avgjørelse så vil ikke den være riktig i Steinars øyne og da er det på'n igjen. For avgjørelsen hennes vil uansett ikke være tatt med riktig innstilling og oppførsel... Også må han vente og se om hun endrer seg og kanskje han kan hjelpe hennne osv osv.... Endret 27. november 2010 av Lizzee
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3063 Skrevet 27. november 2010 Alt jeg sier er bare at det høres betryggende ut at menn (les: deg) tar så veloverveide beslutninger før de velger seg ut en kvinne de vil satse på. Bra gjort - stå på - og lykke til med ventingen! Alt blir nok plutselig bra, og hun vil endre seg garantert, bare du venter litt til og holder deg litt unna, samtidig som du overfører penger. Veldig betryggende å høre. Jeg tror på det jeg ser, og det blir ikke snakk om å overføre penger i denne situasjonen. Hun har forøvrig ikke mottatt noe som helst av meg siden i sommer.
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3064 Skrevet 27. november 2010 Har du prøvd å lokke henne med penger da? Selvfølgelig ikke. Har ingen interesse av det.
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3065 Skrevet 27. november 2010 Sikker på at du har følelser for henne? At du ikke bare har blitt veldig (ekstremt) opphengt i at det er akkurat denne dama du vil ha? Tja, følelsene er i hvert fall døende. Det sier seg selv.
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3066 Skrevet 27. november 2010 (endret) Du mener at dine logiske og analytiske evner forsvinner når det kommer til kvinnfolk? Jammen det har vi da skjønt for lengst!!! Tror ikke det er noe helt unikt for meg akkurat. Hvorfor må du se hva hun velger? Hva hvis hun aldri velger? Hva hvis hun alt har valgt men bare ikke gidder å fortelle deg det? Du bruker bare dette såkalte valge hennes som unskyldning for å sitte på sidelinjen (eller på det saktegående toget) og ha døra på gløtt... Jeg må ikke men jeg ønsker helst å se det. Hvis hun velger så regner jeg med at hun bare forsvinner. Kommunisere gidder hun sikkert ikke, nei. Og jeg kan ikke forstå at hun har noen interesse av å ha kontakt da. Men teori er at det har gått prestisje i det for Steinar. Jo lengre tid det tar jo verre blir det å innrømme nederlaget. Derfor venter han på hennes såkalte avgjørelse - men jeg har en mistanke at selv om hun tar en avgjørelse så vil ikke den være riktig i Steinars øyne og da er det på'n igjen. For avgjørelsen hennes vil uansett ikke være tatt med riktig innstilling og oppførsel... Også må han vente og se om hun endrer seg og kanskje han kan hjelpe hennne osv osv.... Det har allerede gått altfor lang tid. Men jeg har i hvert fall forsøkt å kommunisere. Hun sa jo nylig at hun skulle flytte i sammen med meg neste sommer. Men jeg måtte selvfølgelig "hjelpe" henne i mellomtiden. Og det å prate med meg om problemer (f.eks barnas bosted) og konkrete planer etc., det klarte hun overhodet ikke. Da tenkte jeg for mye med den hjernen min ifølge henne. Endret 27. november 2010 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3067 Skrevet 27. november 2010 Tror ikke det er noe helt unikt for meg akkurat. Jeg vil tro det er ganske unikt jo. Bare se gjennom singelforumet. Det finnes ingen andre som har laget en så lang tråd om et så dødt løp.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. november 2010 #3068 Skrevet 27. november 2010 Tja, følelsene er i hvert fall døende. Det sier seg selv. Nei da, du er bare i en bølgedal. Snart våkner de til live igjen. Husk at ventingen er verdt alt - hun vil garantert forandre seg (det gjør jo gjerne voksne folk!) og hun vil innse hva du har sagt og hvor riktig det plutselig er. Klart følelsene våkner til livet igjen - når hun har tatt til fornuft og har tatt til seg ditt standpunkt! Dette vil hun nok gjøre ganske snart, ser du. Plutselig står hun utenfor døren din, og beklager at hun ikke forsto hvor rett du hadde - før nå! Så kan du betale for å få barnet/barna hennes med fly fra nord og hjem til deg - når hun har kommet til fornuft, for det er det klart at hun gjør!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. november 2010 #3069 Skrevet 27. november 2010 (endret) Tror ikke det er noe helt unikt for meg akkurat. Hvis hun velger så regner jeg med at hun bare forsvinner. Kommunisere gidder hun sikkert ikke, nei. Og jeg kan ikke forstå at hun har noen interesse av å ha kontakt da. Det har allerede gått altfor lang tid. Men jeg har i hvert fall forsøkt å kommunisere. Hun sa jo nylig at hun skulle flytte i sammen med meg neste sommer. Men jeg måtte selvfølgelig "hjelpe" henne i mellomtiden. Og det å prate med meg om problemer (f.eks barnas bosted) og konkrete planer etc., det klarte hun overhodet ikke. Da tenkte jeg for mye med den hjernen min ifølge henne. Ja, nå er du på riktig vei! Klart hun vil komme hjem til deg snart! Det viktige er jo at du har "forsøkt å kommunisere". Da vil alt ordne seg! Hun vil plutselig bli snill og intelligent, men du må bare vente litt til. Du bør jo hjelpe henne litt til, synes jeg, litt penger kan jo ikke skade. Hun vil innse hvor klok du er og hvor rett du har, veldig snart. Ha tålmodighet og vent! Dette er ikke unikt for deg...alle menn har det som deg, skulle jeg tro. Det er derfor de alle har slått seg til ro og etablert seg med så fantastiske kvinner som er perfekte for dem. Se litt rundt deg, så ser du jo at alle menn gjør kloke konevalg! Endret 27. november 2010 av gjestdeluxe
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3070 Skrevet 27. november 2010 Hun sa jo nylig at hun skulle flytte i sammen med meg neste sommer. Men jeg måtte selvfølgelig "hjelpe" henne i mellomtiden. Og det å prate med meg om problemer (f.eks barnas bosted) og konkrete planer etc., det klarte hun overhodet ikke. Da tenkte jeg for mye med den hjernen min ifølge henne. Og de fleste menn ville forstått hva dette betyr. Hun gir deg et bittelite håp. Flytte til deg neste sommer. Som er noe som skal skje såpass langt frem tid at hun ikke trenger å planlegge detaljer med en gang og har selvsagt mulighet til å trekke det tilbake. OGSÅ DET VIKTIGSTE: Hun har bare sagt det for å lure deg! Og det beviser hun jo glatt ved å ikke gidde å snakke med deg om noe som helst når det gjelder konkrete planer og banre osv. Huff da, du tenker for mye med hjernen din du.... Ja selvsagt sier hun at du gjør det. For hun har ingen planer om å diskutere/snakke/kommunisere når det gjelder viktige ting og planer om fremtiden. GANSKE ENKELT FORDI DET IKKE EKSISTERER NOEN PLANER FOR FREMTIDEN FOR HENNE MED DEG! De fleste menn hadde forlengst forstått dette. Man må jo være tilbakestående for å ikke innse dette.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3071 Skrevet 27. november 2010 Ja, nå er du på riktig vei! Klart hun vil komme hjem til deg snart! Det viktige er jo at du har "forsøkt å kommunisere". Da vil alt ordne seg! Hun vil plutselig bli snill og intelligent, men du må bare vente litt til. Du bør jo hjelpe henne litt til, synes jeg, litt penger kan jo ikke skade. Hun vil innse hvor klok du er og hvor rett du har, veldig snart. Ha tålmodighet og vent! Dette er ikke unikt for deg...alle menn har det som deg, skulle jeg tro. Det er derfor de alle har slått seg til ro og etablert seg med så fantastiske kvinner som er perfekte for dem. Se litt rundt deg, så ser du jo at alle menn gjør kloke konevalg! (tror du har fått frem poenget ditt nå.......)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3072 Skrevet 27. november 2010 (tror du har fått frem poenget ditt nå.......) ikke noe gale i å "støtte" Steinar, siden Steinar selv ikke ser lyset gjennom 200 sider her!!
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3073 Skrevet 27. november 2010 (endret) Ja, nå er du på riktig vei! Klart hun vil komme hjem til deg snart! Det viktige er jo at du har "forsøkt å kommunisere". Så du syns jeg har vært flink da? Da vil alt ordne seg! Hun vil plutselig bli snill og intelligent, men du må bare vente litt til. Den som venter på noe godt? Du bør jo hjelpe henne litt til, synes jeg, litt penger kan jo ikke skade. Hun vil innse hvor klok du er og hvor rett du har, veldig snart. Ha tålmodighet og vent! Hvor mye penger syns du jeg skal sende? Jeg er utålmodig Dette er ikke unikt for deg...alle menn har det som deg, skulle jeg tro. Det er derfor de alle har slått seg til ro og etablert seg med så fantastiske kvinner som er perfekte for dem. Se litt rundt deg, så ser du jo at alle menn gjør kloke konevalg! Ja, det er nok alle disse kloke konevalgene som gjør at det er så mange skilsmisser? Endret 27. november 2010 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3074 Skrevet 27. november 2010 Nei da, du er bare i en bølgedal. Snart våkner de til live igjen. Husk at ventingen er verdt alt - hun vil garantert forandre seg (det gjør jo gjerne voksne folk!) og hun vil innse hva du har sagt og hvor riktig det plutselig er. Klart følelsene våkner til livet igjen - når hun har tatt til fornuft og har tatt til seg ditt standpunkt! Dette vil hun nok gjøre ganske snart, ser du. Plutselig står hun utenfor døren din, og beklager at hun ikke forsto hvor rett du hadde - før nå! Så kan du betale for å få barnet/barna hennes med fly fra nord og hjem til deg - når hun har kommet til fornuft, for det er det klart at hun gjør! Ja, det høres jo veldig sannsynlig ut. Det må være derfor jeg tror på det.
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3075 Skrevet 27. november 2010 Og de fleste menn ville forstått hva dette betyr. Hun gir deg et bittelite håp. Flytte til deg neste sommer. Som er noe som skal skje såpass langt frem tid at hun ikke trenger å planlegge detaljer med en gang og har selvsagt mulighet til å trekke det tilbake. OGSÅ DET VIKTIGSTE: Hun har bare sagt det for å lure deg! Og det beviser hun jo glatt ved å ikke gidde å snakke med deg om noe som helst når det gjelder konkrete planer og banre osv. Huff da, du tenker for mye med hjernen din du.... Ja selvsagt sier hun at du gjør det. For hun har ingen planer om å diskutere/snakke/kommunisere når det gjelder viktige ting og planer om fremtiden. GANSKE ENKELT FORDI DET IKKE EKSISTERER NOEN PLANER FOR FREMTIDEN FOR HENNE MED DEG! De fleste menn hadde forlengst forstått dette. Man må jo være tilbakestående for å ikke innse dette. Har jeg sagt at jeg ikke forstår at innstillingen og oppførselen hennes ikke er god nok?
Gjest Ludovie Skrevet 27. november 2010 #3076 Skrevet 27. november 2010 Har jeg sagt at jeg ikke forstår at innstillingen og oppførselen hennes ikke er god nok? Men du har ikke sagt at du har forstått at hun ikke vil ha deg. Og det var dét denne brukeren siktet til. De aller fleste menn ville forstått for veldig lenge siden at dette forholdet dermed ikke er noe å satse på.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3077 Skrevet 27. november 2010 Hvor mye penger syns du jeg skal sende? Jeg er utålmodig Ja, det er nok alle disse kloke konevalgene som gjør at det er så mange skilsmisser? Blander meg litt inn...syns du bør sende minst 5.000 pr måned! Du lar deg jo ikke affisere av fakta, så at det er mange skilsmisser virker vel ikke inn på dine forestillinger om drømmedama fra nord.
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3078 Skrevet 27. november 2010 Men du har ikke sagt at du har forstått at hun ikke vil ha deg. Og det var dét denne brukeren siktet til. De aller fleste menn ville forstått for veldig lenge siden at dette forholdet dermed ikke er noe å satse på. Jeg forholder meg bare til hva som faktisk skjer i livet. Velger hun nå å forsvinne ut av mitt liv uten å gjøre noe ut av det, så går jeg da videre i livet mitt uten henne.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3079 Skrevet 27. november 2010 Jeg forholder meg bare til hva som faktisk skjer i livet. Velger hun nå å forsvinne ut av mitt liv uten å gjøre noe ut av det, så går jeg da videre i livet mitt uten henne. Bare å vente det....du har vel god tid
Steinar40 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3080 Skrevet 27. november 2010 Bare å vente det....du har vel god tid Tja, det er i hvert fall billig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå