Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

På en måte.

Høres veldig positivt ut. Du bør fri til henne! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ja, så mye tid som jeg har sløst bort på dette hittil, så kommer litt mer venting uansett bare til å drukne i den store sammenhengen.

Nei, ikke se på det som sløseri. Du har investert! Hun høres ut som et gedigent kupp! Tålmodighet og venting er en dyd, vet du.

Lykke til med å kjempe for forholdet ditt, med sannsynligvis en veldig sexy, pen, intelligent, snill og sympatisk personlighet av en dame, som i tillegg er en stimulerende rådgiver for deg, og som kan lage mat og rydde i huset ditt! Husk at det er verdt ventingen! Hun vil sikkert forandre seg, når du har fortalt henne hvordan hun bør være!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Hva er egentlig forskjellen mellom hat og kjærlighet?

De to tingene er nøyaktig det samme, vet du. Spiller ingen rolle om du hater henne, kan du ikke bare fri? Eller kanskje om noen år? Dere blir nok et flott par!

:):)

Endret av gjestdeluxe
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Så vidt jeg vet er hun ikke skilt. Bare separert i et par år nå. Hun venter vel på å få råd til å skille seg, tenker jeg.

Hun vet nok, som alle kloke og vennlige kvinner, at venting lønner seg. Jo lengre man venter, desto bedre blir situasjonen. :):):) Rådene bare kommer til den som venter. :enig:

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kan garantere deg Steinar at jo mer du svarer jo flere SMS vil du få. Hvis du vil ha slutt på elendigheten - la være å svare.

Skrevet

Jeg kan garantere deg Steinar at jo mer du svarer jo flere SMS vil du få. Hvis du vil ha slutt på elendigheten - la være å svare.

Hvorfor orker du...?? :popcorn:

Skrevet

Du hører ikke på noe av det som blir sagt her, så nå skal jeg gi deg et råd du vil høre. Jeg anbefaler deg å sende hende en melding hvor du lover henne at du skal gi henne penger bare hun er villig til å snakke med deg. La oss si hun får 500 kr etter en telefonsamtale, 2.000 hvis du får komme på besøk, også fortsetter du sånn for hvert trinn. Hver gang du får henne på gli så belønner du med å øke pengebeløpet. Denne metoden brukes i oppløringssituasjoner, for hver eksamen man består jo høyere belønning. Send henne melding med en gang og si at hun får 500 kr hvis hun ringer deg. På telefon forteller du at hun får 2000 kr om du får besøke henne.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor orker du...?? :popcorn:

Vet ikke. Jeg har vel ikke et liv da ... :romeo:

Skrevet

Du hører ikke på noe av det som blir sagt her, så nå skal jeg gi deg et råd du vil høre. Jeg anbefaler deg å sende hende en melding hvor du lover henne at du skal gi henne penger bare hun er villig til å snakke med deg. La oss si hun får 500 kr etter en telefonsamtale, 2.000 hvis du får komme på besøk, også fortsetter du sånn for hvert trinn. Hver gang du får henne på gli så belønner du med å øke pengebeløpet. Denne metoden brukes i oppløringssituasjoner, for hver eksamen man består jo høyere belønning. Send henne melding med en gang og si at hun får 500 kr hvis hun ringer deg. På telefon forteller du at hun får 2000 kr om du får besøke henne.

helt enig! Steinar bør gifte seg med dama, og sende masse penger hver dag!!! :skratte:

Skrevet

Dette er det beste jeg har lest her inne!

Skrevet

Tviler ikke. Denne slår jo ketchuptråden ned i støvlene.

Til og med kjøttdeigtråden!!!

Skrevet

Til og med kjøttdeigtråden!!!

Link?

Skrevet

150 sider!!! Får vi kake nå eller?

Jeg prøver å begripe hvordan hun fungerer.

Vi har forsøkt å forstå deg over 150 sider....

Hun sendte meg den meldingen ut av det blå i går kveld. Men jeg så den ikke før i dag morges.

På en måte syns jeg litt synd på henne også.

Vi synes ganske synd på deg...

Ja, ja du skal nå i hvert fall ha den at du er ikke den som gir deg med det første. Selv om dette er en lost case.

Også er vel Steinar en like lost case ettersom 150 sider i denne tråden ikke har ført til særlig mye fremgang... Og denne dame er en lost case for Steinar. Skjønner du hvordan vi har det Steinar?

Det er like ubegripelig for meg at du gjør som du gjør, som det er for deg at den dama gjør som hun gjør. Og du ønsker at hun skal endre seg? Vet du, det er nok like sannsynlig som at du skal endre deg!

Skrevet

:ler:

Skrevet

Jeg hdde smelta og tilgitt alt av en sånn sms. Det er jo smilfjes til slutt! Hun er nok glad i deg. :hjerte:

Jeg tolker hennes "Du er håpløs" melding som at hun mener at jeg er håpløs som ikke vil "hjelpe" henne. Noe som altså ikke interesserer meg i denne situasjonen.

Jeg skal nå se om hun virkelig har innsett at hun ikke kommer til å få noe mer "hjelp", og om hun dermed endrer innstilling og oppførsel eller om hun bare gir opp.

Kontakter hun meg da ikke igjen, så kommer jeg til å konkludere med at hun var håpløs.

Og for meg er faktisk denne informasjonen vel verdt å vente på.

Skrevet (endret)

Lykke til, dette hørtes flott, fornuftig og svært klokt ut! Hun høres ut som et kupp! :)

Jeg ser hva du sier. Og med det mener jeg altså at jeg forstår at du mener alt motsatt. Jeg er faktisk ikke fullt så teit som du/dere tror her ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Høres ut som et godt råd.

Skrevet (endret)

Jeg skal nå se om hun virkelig har innsett at hun ikke kommer til å få noe mer "hjelp", og om hun dermed endrer innstilling og oppførsel eller om hun bare gir opp.

Kontakter hun meg da ikke igjen, så kommer jeg til å konkludere med at hun var håpløs.

Og for meg er faktisk denne informasjonen vel verdt å vente på.

Jeg tror vi andre landet på den konklusjonen allerede på side 1.

Jeg forstår ikke helt det håpet du sitter med om at hun skal endre innstilling og oppførsel?! For dette er sånn hun opptrer sammen med deg og overfor deg, ingenting kan endre på det og det vil heller ikke bli en langvarig endring hvis hun prøver å gjøre seg til noe hun ikke er for å tekkes deg. Men ut fra de utdragene du har vist oss fra sms hun har sendt deg så virker hun ikke så veldig villig til å tekkes deg heller. La henne fare...

Endret av Prøvis
Skrevet

Jeg ser hva du sier. Og med det mener jeg altså at jeg forstår at du mener alt motsatt. Jeg er faktisk ikke fullt så teit som du/dere tror her ;)

Det at du må si at du forstår at dette er ironi viser jo bare at du egentlig ikke forstår det. Du forstår ikke hva som ligget bak ironien. Du har lært at når gjestdeluxe sier positive ting om denne damen så er det ironi, men ironien i seg selv den ser du ikke.

Skrevet

Skulle ikke forundret meg mye om det hadde fungert.

Men jeg har dessverre bidratt til å ødelegge hennes moral mer enn nok allerede. Derfor prøver jeg nå å rette opp skadene jeg har gjort så godt det går i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...