Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil sitere noe for deg, Steinar. Kanskje det får deg til tenke logisk og fornuftig.

"Det er Viljen, som det gjelder;

Viljen frigjør eller feller,

Viljen hel, i alt det spredte,

i det tunge som det lette."

Ja, det minner meg igjen om uttrykket; det er lysta som driver verket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har problemer av et eller annet slag gjennom livet. Jeg har gjennomgått så mye både personlig og økonomisk, så det er merkelig at jeg er kommet gjennom det med vett og forstand i behold, såvidt jeg selv kan bedømme det :) . Men aldri om jeg har sunket så dypt at jeg ville latt en mann bidra til mitt økonomiske underhold. Det ville vært, for meg, det samme som å prostituere seg.

Ja, men jeg må ta på meg en del av skylda for at hun har fått slike uvaner.

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du kommer til å mykne. Men jeg tror du kommer til å sløse bort mye tid på fortsatt venting på god kommunikasjon fra dette hespetreet.

Ja, så mye tid som jeg har sløst bort på dette hittil, så kommer litt mer venting uansett bare til å drukne i den store sammenhengen.

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

Tja. Det vanlige er vel at man kan gå fra kjærlighet til hat siden det er to ytterpunkter på en skala. Det beste er jo å ikke føle noe, Steinar.

Det er veldig kort avstand imellom hat og kjærlighet.

Og det kan faktisk pendle begge veier.

Likegyldighet er vel kanskje det verste?

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, så mye tid som jeg har sløst bort på dette hittil, så kommer litt mer venting uansett bare til å drukne i den store sammenhengen.

Og med den tankegangen kan du forsvare å kaste bort hele livet ditt på dette.

Gjest Eurodice
Skrevet

Og med den tankegangen kan du forsvare å kaste bort hele livet ditt på dette.

Som jeg har sagt noen ganger, dette blir det ingen ende på før en av dem slutter å puste :sukk: .

Gjest Blondie65
Skrevet

Likegyldighet er vel kanskje det verste?

Likegyldighet overfor henne er det beste som kan skje deg Steinar.

Skrevet

Som jeg har sagt noen ganger, dette blir det ingen ende på før en av dem slutter å puste :sukk: .

Hmmmmmm - kanskje det betyr at det er ekte kjærlighet? :)

Skrevet

Men hun er bare sånn overfor meg. Og det er faktisk sant. Hva tror du/dere om dette da?

At hun er en kynisk heks som totalt mangler skrupler, PLUSS som sagt, at hun er vulgær og ufin. Veldig usjarmerende, spør du meg.

Skrevet

Jeg begriper ikke hvorfor du svarer noen som sender deg hatmeldinger - mest sannsynlig etter å ha hevet innpå alkohol. Hadde du satt hardt mot hardt hadde du latt være å svare.

Jeg forstår at du har vondt av henne - akkurat som jeg har vondt av deg fordi du er så til de grader ute på tur du som hun. Men du er ikke hennes medisin mann eller ansvarlig for at hun har det bra. Hun er desperat etter penger og du svarer - noe som gir henne håp om at du før eller siden mykner.

Det er imidlertid merkelig at du svarer på utskjellinger - slike besvares best med den ytterste taushet.

Jeg er i grunnen mye enig med deg i det du skriver her.

Men jeg prøver på en måte å fortelle henne noe med måten jeg svarer henne på. Slik at hun skal begynne å tenke litt selv.

Imidlertid er det mye mulig at det vil være mer effektivt å ikke svare henne.

Skrevet

Men jeg prøver på en måte å fortelle henne noe med måten jeg svarer henne på. Slik at hun skal begynne å tenke litt selv.

Føler du at du har et oppdrageransvar overfor denne ubehøvla møkkakjerringa?

Skrevet

At hun er en kynisk heks som totalt mangler skrupler, PLUSS som sagt, at hun er vulgær og ufin. Veldig usjarmerende, spør du meg.

Men hun hadde helt garantert ikke oppført seg sånn overfor deg (eller andre).

Oppførselen hennes overfor meg er veldig direkte og åpen. Muligens litt for åpen og at hun mangler respekt.

Jeg mener at det er positivt å ikke være redd for å si ifra, men det kan gå for langt også.

Skrevet

Føler du at du har et oppdrageransvar overfor denne ubehøvla møkkakjerringa?

På en måte.

Skrevet

På en måte.

Da får du adoptere henne, da. Da arver hun deg til og med.

Skrevet

Men hun hadde helt garantert ikke oppført seg sånn overfor deg (eller andre).

Øh. Desto verre, spør du meg. Jeg ville da vitterlig forventet at en fyr som var interessert i meg, og som ønsket å innlede et forhold med meg (og som jeg hadde tenkt likedan om) skulle behandle meg bedre enn alle andre.

Men du går altså for en dame som behandler deg som dritt??? Men som oppfører seg som folk overfor alle andre? Ekstremt merkelig tankegang fra din side, vil jeg si.

Oppførselen hennes overfor meg er veldig direkte og åpen. Muligens litt for åpen og at hun mangler respekt.

Dette har null og niks med direkthet eller åpenhet å gjøre, men snarere om uforskammethet, og om vulgær oppførsel. Og du har rett i at hun mangler respekt, og dette er noe som ville fått enhver oppegående person til å løpe sin vei fortest mulig.

Jeg mener at det er positivt å ikke være redd for å si ifra, men det kan gå for langt også.

Selvfølgelig er det positivt å være tydelig og ikke være redd for å si fra. Men når det man har å komme med er uforskammetheter og manipulerende oppførsel, er det allikevel best å skygge banen og holde seg langt unna.

• Liker 1
Skrevet

Fikk en ny SMS av henne akkurat nå:

"Du er håpløs >:)"

Tror ikke jeg skal svare noe på den heller gitt.

Skrevet

Jeg hdde smelta og tilgitt alt av en sånn sms. Det er jo smilfjes til slutt! Hun er nok glad i deg. :hjerte:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg hdde smelta og tilgitt alt av en sånn sms. Det er jo smilfjes til slutt! Hun er nok glad i deg. :hjerte:

Haha, særlig :fnise: .

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Referat ifra ny skuddveksling tidligere i dag:

Hun begynner: "Faen du er så dum att :angry: Her kaster du bare meg bort :angry: Dust :angry: Fatter ikke at du ikke vil hjelpe meg :(

Jeg svarer: "Du vil ikke prate og kommunisere med meg. Og da kan jeg ikke hjelpe deg."

Hun: "Det er du som roter til alt her med måten du maser på. Faen meg tenke litt du også her. Faen ikke bare min feil din pikk :angry::)"

Jeg: "Jeg maser ikke. Men du viser meg ikke at du er glad i meg og at du bryr deg om meg. Og det er ikke godt nok."

Hun: "Blir faen aldri fornøyd du :) Bare sitt der alene din forbanna suppe gjøk :)"

Noe mer har ikke jeg svart henne.

Er det mye rart at jeg blir forvirret av denne dama!??? Hva rører det seg egentlig oppi hue på dere kvinnfolk? :klø:

Det høres her ut som om du har gjort et klokt valg av dame. Du viser innsikt, erfaring og modenhet, og damen du har valgt deg ut, som du sender penger til og som du vil gifte deg med og vente i mange år på, høres både intelligent, vakker og sympatisk ut.

Anbefaler deg bare å vente. Hun vil sikkert forandre seg og bli ennå mer grei og hyggelig. Når hun plutselig forandrer seg en vakker dag, et stykke frem i tid, bør du være single og stå med åpne armer for å ta henne og barna hennes varmt i mot.

Husk å sende barna lommepenger i mellomtiden!

Lykke til, dette hørtes flott, fornuftig og svært klokt ut! Hun høres ut som et kupp! :)

Endret av gjestdeluxe
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg anbefaler deg å svare på sms - dette er nok hennes måte å fortelle deg at hun er svært begeistret for deg. Hun vil nok smelte snart. Du får sende litt mer penger, og være tålmodig! Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...