Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2841 Skrevet 24. november 2010 Om husleien ikke interesserer deg, blir jo spørsmålet enda enklere å svare på, da henvendelser fra henne om penger ikke vil telle. Så: hvor lenge må det gå før du konkluderer med at hun har forsvunnet i det løse intet? Hvor lenge venter du? Og ettersom hun ikke virker å ha dårlig samvittighet: Les Blondie sitt svar. Hun traff spikeren 100% på hodet Toget får nok snart opp farta her tenker jeg.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2842 Skrevet 24. november 2010 Trenger grådighet noen videre forklaring? Trenger mangel på folkeskikk noen videre forklaring? Trenger frekkhet noen videre forklaring? Enkelte ting er bare ganske enkelt personlighetsrelatert, uten noen videre forklaring. Du må bare godta at slik er det. Ja, grådighet, mangel på folkeskikk og frekkhet trenger faktisk videre forklaring. Og jeg godtar ikke en slik oppførsel.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2843 Skrevet 24. november 2010 Se om du kan finne svaret i en plass i denne tråden Steinar? Hun er en skruppelløs luremus - har du hørt det før? Jeg har sagt det flere ganger alt. Jeg forsvarer ikke hennes oppførsel - og hadde hun vært min venninne og sagt at hun utnyttet noen slik så hadde jeg kuttet kontakten tvert. Tror du meg ikke kan jeg fortelle at jeg kjenner en slik og at jeg har kuttet kontakten! Noen - merk NOEN - kvinnfolk - OG mannfolk - er dessverre ondskapsfulle kjeltringer. Det er derfor det er så viktig at DU tar styringen over ditt liv og bestemmer at det er du som har makten og kan avslutte fåfengte forsøk på å lure denne heksen inn i rett spor. Det er en kamp du ALDRI kommer til å vinne, så du må rett og slett ta tak i ditt liv og slutte å vente på at hun skal si det er slutt for du får ikke klarere beskjed fra henne. Og hun får ingenting av meg.
QueenPenelope Skrevet 24. november 2010 #2844 Skrevet 24. november 2010 Ja, grådighet, mangel på folkeskikk og frekkhet trenger faktisk videre forklaring. Og jeg godtar ikke en slik oppførsel. Hva slags forklaring leter du etter? At hun har en eller annen diagnose som forsvarer oppførselen? Jeg vet ikke hvordan man forklarer grådighet. Noen bare er grådige. Enten klarer man å leve med det, eller så avslutter man. Samme med mangel på folkeskikk og frekkhet. Ingen skal godta slik oppførsel. Vi viser det ved å kutte kontakten! Og er det en eneste ting jeg har lært hittil i livet, så er det at du klarer ikke å endre et menneske. Så enten lever du med det, og godtar svakhetene, eller så avslutter du. På dette området har jeg mye livserfaring... 1
Gjest Ludovie Skrevet 24. november 2010 #2845 Skrevet 24. november 2010 Jeg er dritmisunnelig, vaffal. Tenk å ha en fyr som bor på andre kanten av landet, og som åpner lommeboka så snart jeg sier at jeg ikke klarer å betale husleia og at jeg får migrene av situasjonen. Og så kan jeg jo bare be ham dra til Helvete hvis jeg synes at han blir for nærgående og krevende.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2846 Skrevet 24. november 2010 Jeg har noe på gang med en fyr nå. Jeg vil gjerne ha et forhold med ha, men da må han først forandre seg litt og slå seg mer til ro. Han ringer meg nesten bare når han er på byen og da spør om han kan komme hit. Når jeg spør om vi skal finne på noe ellers så har han ikke tid, og noen ganger svarer han ikke i det hele tatt. På fylla lover han gull og grønne skoger, men han har ikke holdt noe av et vi har lovet. Har også hørt rykter om at han har holdt på med andre jenter nå nylig. Hva skal jeg gjøre? a) Sitte på perrongen og vente på at han tar til fornuft, og stille jevnlige ultimatumer som egentlig bare er tomme trussler b) Glemme han
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2010 #2847 Skrevet 24. november 2010 Jeg er dritmisunnelig, vaffal. Tenk å ha en fyr som bor på andre kanten av landet, og som åpner lommeboka så snart jeg sier at jeg ikke klarer å betale husleia og at jeg får migrene av situasjonen. Og så kan jeg jo bare be ham dra til Helvete hvis jeg synes at han blir for nærgående og krevende. Det var sånn man skulle hatt det, gjerne flere man kunne "melke". Det går opp for meg at jeg må være utrolig dum som ikke har tenkt på den muligheten, men har satt min ære i å klare meg selv gjennom livet . 2
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2848 Skrevet 24. november 2010 Hva slags forklaring leter du etter? At hun har en eller annen diagnose som forsvarer oppførselen? Jeg vet ikke hvordan man forklarer grådighet. Noen bare er grådige. Enten klarer man å leve med det, eller så avslutter man. Samme med mangel på folkeskikk og frekkhet. Ingen skal godta slik oppførsel. Vi viser det ved å kutte kontakten! Og er det en eneste ting jeg har lært hittil i livet, så er det at du klarer ikke å endre et menneske. Så enten lever du med det, og godtar svakhetene, eller så avslutter du. På dette området har jeg mye livserfaring... Ja, jeg kan se for meg at kvinner oftere har slike problemer med menn. Og derfor blir man muligens mer overrasket når det først skjer også.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2849 Skrevet 24. november 2010 Jeg er dritmisunnelig, vaffal. Tenk å ha en fyr som bor på andre kanten av landet, og som åpner lommeboka så snart jeg sier at jeg ikke klarer å betale husleia og at jeg får migrene av situasjonen. Og så kan jeg jo bare be ham dra til Helvete hvis jeg synes at han blir for nærgående og krevende. Problemet hennes er at hun har skutt gullkalven.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2850 Skrevet 24. november 2010 Jeg har noe på gang med en fyr nå. Jeg vil gjerne ha et forhold med ha, men da må han først forandre seg litt og slå seg mer til ro. Han ringer meg nesten bare når han er på byen og da spør om han kan komme hit. Når jeg spør om vi skal finne på noe ellers så har han ikke tid, og noen ganger svarer han ikke i det hele tatt. På fylla lover han gull og grønne skoger, men han har ikke holdt noe av et vi har lovet. Har også hørt rykter om at han har holdt på med andre jenter nå nylig. Hva skal jeg gjøre? a) Sitte på perrongen og vente på at han tar til fornuft, og stille jevnlige ultimatumer som egentlig bare er tomme trussler b) Glemme han Elementary my dear Watson
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2851 Skrevet 24. november 2010 Det var sånn man skulle hatt det, gjerne flere man kunne "melke". Det går opp for meg at jeg må være utrolig dum som ikke har tenkt på den muligheten, men har satt min ære i å klare meg selv gjennom livet . Jeg kan garantere deg at det hadde gått til Helvete før eller senere.
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2010 #2852 Skrevet 24. november 2010 Jeg kan garantere deg at det hadde gått til Helvete før eller senere. Den tid, den sorg. Jeg kunne levd på stor fot så lenge det varte . 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2853 Skrevet 24. november 2010 Elementary my dear Watson Svar skikkelig nå da. Hva ville du gjort hvis du var meg?
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2854 Skrevet 24. november 2010 Den tid, den sorg. Jeg kunne levd på stor fot så lenge det varte . Etter den søte kløe kommer den sure svie!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2855 Skrevet 24. november 2010 Den tid, den sorg. Jeg kunne levd på stor fot så lenge det varte . Henger meg på her. Tror jeg skal prøve tolkedamas strategi. Jo lenger unna mennene bor, jo bedre! Tenk så flott å kunne melke menn for penger. Så kan man heller ha en snerten ungutt som elsker, samtidig med at de gamle gubbene betaler husleia
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2010 #2856 Skrevet 24. november 2010 Etter den søte kløe kommer den sure svie! Svært så filosofisk du blir da . Ta til deg dine egne ord du, og tenk over din egen situasjon.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2857 Skrevet 24. november 2010 Etter den søte kløe kommer den sure svie! Er det paybacktime altså? Hvis alle menn har samme tempo som deg, så rekker vi å få ut en del lapper tenker jeg.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2858 Skrevet 24. november 2010 Svar skikkelig nå da. Hva ville du gjort hvis du var meg? Glemme han selvfølgelig.
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2859 Skrevet 24. november 2010 Er det paybacktime altså? Hvis alle menn har samme tempo som deg, så rekker vi å få ut en del lapper tenker jeg. Etter min mening må hun være totalt blåst i hue. Hun brenner nå alle broer med sin kortsiktige innstilling og oppførsel. Hadde hun oppført seg på en normal måte så kunne hun fortsatt hatt nytte av meg ved senere behov (kriser) i livet. Noe som aldri kommer til å skje etter dette.
Gjest Ludovie Skrevet 24. november 2010 #2860 Skrevet 24. november 2010 Problemet hennes er at hun har skutt gullkalven. Haha, og hvorfor i all verden skulle dette representere noe problem??? 'Å skyte gullkalven' er jo et ubetinget positivt ladet begrep. Jeg skjønner jo også at det må være fint å ha en fyr som bor langt unna og som man kan melke for penger, for så å be ham dra til helvete når det passer seg sånn. (Selv om jeg ikke kunne gjennomført noe sånt i praksis - jeg er for lite kald og kynisk til det.) Allikevel, for de skruppelløse og kyniske: Go ahead! Steinar synes jo at det på en måte er greit. Du kan jo legge ut telefonnummer her på KG. Jeg er sikker på at du vil bli nedrent av kvinner som vil ha penger. Og hva er vel bedre enn det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå