Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2781 Skrevet 23. november 2010 Så flott! Venting har alltid lønt seg, viser verdenshistorien innen kjærlighet. Prinsessen vil bare plutselig ringe på, så du må ikke gå ut av jernbanevognen - bli der! Vent! Hør på fuglesangen så lenge...se lyset, føl solen - og bare vent! Venting er en dyd. Den som venter belønnes alltid. Du må ha tålmodighet! Dette kan jo ta evigheten, men det er verdt det! Du bør, i anstendighetens navn, sende din prinsesse penger hver uke, ellers vil ikke ventingen lønne seg for deg. Du er jo interessert i win-win. Som sagt, jeg venter nå bare på at toget skal få opp farten. Jeg venter ikke på noen prinsesse eller fuglesang lenger.
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2782 Skrevet 23. november 2010 Er jo ikke snakk om å være mann eller kvinne dette, men om at hver enkelt må bestemme seg. Hva så om hun ikke bestemmer seg, du kan vel bestemme deg likevel du? Hun har forresten bedt deg om å dra til helvete fordi du ikke ville gi henne penger. Mer tydelig kommunikasjon enn det skal vanskelig gjøres å forvente. Ja, det skulle man tro.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. november 2010 #2783 Skrevet 23. november 2010 (endret) Jo, det hadde aldri blitt aktuelt i denne idiotsituasjonen i hvert fall. Du må bare fortsette å gjøre som nå: vente. Da ordner det seg alltid til slutt, vet du! Endret 23. november 2010 av gjestdeluxe
Tabris Skrevet 23. november 2010 #2784 Skrevet 23. november 2010 Feil. Når hun har kontaktet meg så har hun delansvar i at jeg har ventet. Det var ikke jeg som ba henne om å kontakte meg. Det var hennes ansvar. Det var hennes ansvar at hun kontaktet deg. Men hvordan du velger å forholde deg til kontakten (dvs: vente) er ditt ansvar. Hvorfor tar du ikke ansvar for eget liv i stedet for å legge det over på henne og gjøre deg selv til offer? Tenk så mye bedre om du tok kontroll over eget liv.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. november 2010 #2785 Skrevet 23. november 2010 Som sagt, jeg venter nå bare på at toget skal få opp farten. Jeg venter ikke på noen prinsesse eller fuglesang lenger. Toget får opp farten, men du må bare vente. Husk at tålmodighet er en dyd. Det lønner seg å vente. Vent på toget. Tøff...tøff...tøff...tø...
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2786 Skrevet 23. november 2010 Du må bare fortsette å gjøre som nå: vente. Da ordner det seg alltid til slutt, vet du! Jeg venter ikke på noen lenger.
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2787 Skrevet 23. november 2010 Det var hennes ansvar at hun kontaktet deg. Men hvordan du velger å forholde deg til kontakten (dvs: vente) er ditt ansvar. Hvorfor tar du ikke ansvar for eget liv i stedet for å legge det over på henne og gjøre deg selv til offer? Tenk så mye bedre om du tok kontroll over eget liv. Jeg har kontrollen over eget liv. Men jeg ville gi henne muligheten til å bestemme seg. Noe hun ikke har klart.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. november 2010 #2788 Skrevet 23. november 2010 Men jeg ville gi henne muligheten til å bestemme seg. Noe hun ikke har klart. Du må gi henne tid! Husk at det ikke er lett å bestemme seg over natten! Gi henne slakk og noen år på å bestemme seg. Husk: tålmodighet er en dyd. Himmelen belønner de som venter og venter 1
Tabris Skrevet 23. november 2010 #2789 Skrevet 23. november 2010 Hun har jo bestemt seg for lenge siden.
LilleBille Skrevet 23. november 2010 #2790 Skrevet 23. november 2010 (endret) Det du opplever igjennom meg er en mann som ønsker å gi ei kvinne muligheten til å bestemme seg selv. Hvorfor skal alltid mannen måtte bestemme seg? Det kommer selvfølgelig til å skje at jeg bestemmer meg, men det er virkelig trist å se at kvinner er så hjernedøde. Kvinner er ikke hjernedøde. At du har funnet deg et spesielt utspekulert eksemplar, som ikke vil ha deg - men kun pengene dine får du ta på din kappe. Jeg kan ikke forstå dette med at du ikke bare kan bestemme deg - uavhengig av hva hun vil. Hvis dere skal ha et forhold - må dere jo bestemme dere for hverandre - men om du ønsker å avslutte fordi hun ikke viser deg at det er deg hun vil ha, er dette din avgjørelse og din alene. Som eksempel: Hvis min utro mann gjerne vil fortsette å være gift, men også ha en på si, mener du da at jeg ikke skal kunne bestemme selv at jeg ikke vil fortsette sammen med ham, men avslutte forholdet? Men at vi må bli enige - vi blir jo ikke det - han vil ha dobbelt opp - noe jeg ikke synes noe om. Jeg må jo ta en avgjørelse som er riktig for meg - og det er det vi prøver å si til deg: Du er ansvarlig for dine valg, for ditt liv. Endret 23. november 2010 av LilleBille 1
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2791 Skrevet 23. november 2010 Du må gi henne tid! Husk at det ikke er lett å bestemme seg over natten! Gi henne slakk og noen år på å bestemme seg. Husk: tålmodighet er en dyd. Himmelen belønner de som venter og venter Time is up!
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2792 Skrevet 23. november 2010 Hun har jo bestemt seg for lenge siden. Og i så fall oppfører hun seg deretter.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2793 Skrevet 23. november 2010 Og i så fall oppfører hun seg deretter. Hun oppfører seg som om hun har bestemt seg for at hun vil ha pengene dine men ikke deg. Så da er valgene dine enkle: a) Gi henne penger og akseptere at det ikke blir noe mer mellom dere b) Kutte henne ut av livet ditt
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2794 Skrevet 23. november 2010 Jeg kan ikke forstå dette med at du ikke bare kan bestemme deg - uavhengig av hva hun vil. Hvis dere skal ha et forhold - må dere jo bestemme dere for hverandre - men om du ønsker å avslutte fordi hun ikke viser deg at det er deg hun vil ha, er dette din avgjørelse og din alene. Ja, men jeg kan ikke bestemme meg for at jeg vil ha et forhold. Jeg kan alene bare bestemme meg for å avslutte. Som eksempel: Hvis min utro mann gjerne vil fortsette å være gift, men også ha en på si, mener du da at jeg ikke skal kunne bestemme selv at jeg ikke vil fortsette sammen med ham, men avslutte forholdet? Men at vi må bli enige - vi blir jo ikke det - han vil ha dobbelt opp - noe jeg ikke synes noe om. Jeg må jo ta en avgjørelse som er riktig for meg - og det er det vi prøver å si til deg: Du er ansvarlig for dine valg, for ditt liv. Er det noen som har sagt at vi ikke lever i et relativt fritt land?
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2795 Skrevet 23. november 2010 Hun oppfører seg som om hun har bestemt seg for at hun vil ha pengene dine men ikke deg. Så da er valgene dine enkle: a) Gi henne penger og akseptere at det ikke blir noe mer mellom dere b) Kutte henne ut av livet ditt Hvorfor tror du at hun ikke får mer penger?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2796 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor tror du at hun ikke får mer penger? Jeg har aldri sagt at jeg tror henne ikke får mer penger. Jeg tror du gir henne mer penger jeg
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2797 Skrevet 23. november 2010 Jeg har aldri sagt at jeg tror henne ikke får mer penger. Jeg tror du gir henne mer penger jeg Hun har ikke fått 1 kr siden i sommer. Og hun kommer heller ikke til å få 1 kr til i denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2798 Skrevet 23. november 2010 Hun har ikke fått 1 kr siden i sommer. Og hun kommer heller ikke til å få 1 kr til i denne situasjonen. Hvor mye penger har du gitt henne? Er det snakk om over 60 000?
Steinar40 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2799 Skrevet 23. november 2010 Hvor mye penger har du gitt henne? Er det snakk om over 60 000? hehe Nå syns jeg vi er nysgjerrige her. Det eneste jeg vil si er at jeg var veldig seriøs i min "hjelp" til henne. Synd at hun ikke hadde vett nok til å sette pris på det.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2800 Skrevet 23. november 2010 hehe Nå syns jeg vi er nysgjerrige her. Det er vel ikke noe rart vi er nysgjerrige? Du kan vel si sånn ca hvor mye penger det er snakk om? Det vil jo si ganske mye om hvor seriøs du er og hvor sleip hun er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå